گزیده خبر های 11 مرداد- 91 . قسمت 2
برخی دختر‌ها برای پیدا کردن شوهر در خیابان‌ها می‌چرخند »»
در رژیم ضد بشری و قروت وسطایی بغایت زن ستیز  که 33 سال است دین ابزار ثروت وقدرت شده  است . طوری که  اوضاع  آنقدر خرت وخر شده  که  آحوند سبحانی  متحجر بخش دیگری از کالا بودن زن وابزاری بودن دین را به نمایش گذاشته است که چرا دختر ها برای یافتن شوهر در خیابان ها پرسه می زنند؟ وسخت شاکی شده که چرا زنان از کنج 4 دیواری خانه وارد صحنه  مبارزه برای حق برابری با مردان شده اند؟
آیت‌الله سبحانی با انتقاد از شیوه‌های جدید ازدواج،گفتند: در ازدواج باید دختر محترمانه در خانه بماند، نه این‌که خود را تزیین کند و در خیابان‌ها بچرخد تا همسری پیدا کند، این کار خلاف سنت استبه گزارش خبرگزاری حوزه، وی ظهر امروز در ادامه سلسله مباحث تفسیری خود در مدرسه حجتیه قم گفتند: زن، مقام بالایی دارد، اما اگر خود را به عنوان مطاع عرضه کند، بی‌ارزش می‌شود.این آخوند ادامه داد: در ازدواج باید دختر محترمانه در خانه بماند، نه این‌که خودش را تزیین کند و در خیابان‌ها بچرخد تا شوهر پیدا کند، این کار خلاف سنت است.سبحانی با اشاره به سست بودن بنیان این گونه ازدواج‌ها، خاطر نشان کردند: الان دخترها خود را به صورت کالا در آورده‌اند تا شوهر پیدا کنند، این ازدواج‌ها چند صباحی بیشتر دوام ندارد.
 بازداشت یک شهردار در گیلان به دلیل اختلاس
مشخص نیست که در شرایطی از رأس تا ذیل رژیم در همه سطوع  آلوده به فساد است . چونکه است  گیر فقط به  بازداشت نمودن یا چند شهردار  داده شده است .بعنوان توجیه گری مهره های وابسته به کلان دزذان بازداشت ومحاکمه می شئد تا که کسی جرأت شابت گردن از مهره ی آلوده به ولی فقیه مشلکی برذیشا پیش نیاید؟
شهردار یکی از شهرستان‌های استان گیلان به جرم اختلاس بیش از ۶ میلیارد ریال به همراه دو نفر از همدستانش بازداشت شده است و پرونده قضایی آنها در حال بررسی است.به گزارش ایسنا  و براساس اعلام اداره کل بازرسی استان گیلان شهردار دستگیر شده  با همكاري برخي از عوامل خود بخشي از درآمدهاي حاصل از فروش گاز جايگاه CNG را به جاي واريز به حساب شهرداري به سه فقره از حساب‌هاي شخصي خود در بانك‌هاي شهرستان مذكور واريز و مورد سوءاستفاده شخصي قرار داده استبراساس این گزارش این شهردار  به اتهام اختلاس مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از درآمدهای جایگاه CNG متعلق به شهرداری در تاریخ ۷ مردادماه ۹۱ با صدور قرار قانونی بازداشت موقت و زندانی شده و  دو نفر از مرتبطین وی نیز به جرم معاونت در اختلاس در تاریخ ۸ مردادماه ۹۱ بازداشت شده اند.
هفت نفر از اعضای هلال احمر ایران در لیبی ربوده شدند
'جالب است که رژی بانکدار تروریست جهان حاکم بر ایران این روز چپ و راست آر پی چی دریافت می کند . زیرا که اوضاع هم پیمانش بشار اسد جنایتکار وخونریز رو به سقوط است . از طرف دیگر مصر فعالیت با بانک های رژیم فاشیستی مذهبی را قطع کرده است . از سوید یگرر ئیس جمهور یمن فرستاده احمدی نژاد رئس جمهور را نپذیرفته است .اکنون خبر پراکنی بی بی سیهم گزارش ازر بوده شدن 7 مأمور اعزامی زیر پوشش عضو هلال احمر را ربوده اند.
بی بی سی : خبرگزاری فرانسه به نقل از سازمان هلال احمر لیبی از ربوده شدن هفت تن از اعضای هلال احمر ایران در لیبی خبر داده است.براساس این گزارش، هلال احمر لیبی در بیانیه ای گفته است که "یک گروه مسلح در ساعت یک بامداد به وقت محلی هفت نفر از اعضای هلال احمرایران را به هنگام ترک ساختمان هلال احمر لیبی در شهر بنغازی ربودند."هلال احمر لیبی افزوده است که این گروه ایرانی در حالی که عازم هتل محل اقامتشان بودند، به اسارت افراد مسلح درآمدند و به نقطه نامعلومی انتقال داده شدند.افراد ربوده شده روز دوشنبه ۳۰ ژوئیه به دعوت هلال احمر لیبی برای گفتگو درباره همکاری دو کشور در زمینه کمک های بشردوستانه وارد لیبی شده بودند.به گزارش خبرگزاری فرانسه، هلال احمر لیبی در بیانیه خود از آدم ربایان خواسته است که به پاس حمایت و کمک ایران در جریان انقلاب مردمی سال گذشته در این کشور، شهروندان ایرانی را آزاد کنند.در ماه جاری رئیس کمیته المپیک لیبی هم در شهر طرابلس توسط گروهی مسلح بوده شده که سرانجام پس از یک هفته آزاد شد.
محکومیت ایران و القاعده برای پرداخت۶ میلیارد غرامت حملات ۱۱ سپتامبر
ماه عسل خوران فاجعه 11 سپتامبر به پایان رسیده است . زیرا که اکنون تبدیل به  داستان چوب وپیاز با هم خورد ن برای حاکمان ایران شده است. زیرا که متهم به دست داشتن در این انفجار  وهمکاری با اعضای القاعده  شده اند.هم اینکه باید مجازات بسیار سنگین به بازماندگان این فاجعه پرداخت نمایند..
عصر ایران : قاضی دادگاهی در نیویورک روز گذشته رای به پرداخت ۶ میلیارد دلار غرامت از سوی القاعده و ایران به قربانیان و بازماندگان حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر داد.به گزارش عصر ایران قاضی دادگاه در نیویوک روز گذشته در حکم خود ایران و القاعده را به پرداخت ۶ میلیارد دلار جریمه به ۱۱۰ بازمانده واقعه ۱۱ سپتامبر از جمله خانواده قربانیان و کادر پرواز ۱۷۵ که به برج جنوبی “مرکز تجارت جهانی” در نیویورک کوبیده شد ، محکوم کرداین قاضی آمریکایی در حکم خود با استناد به نتایج تحقیقات کمیته بررسی حادثه ۱۱ سپتامبر در کنگره ، ایران را متهم کرده است که در این حادثه نقش داشته است و رهبران ایران از ماه می ۲۰۰۱ از حمله قریب الوقوع القاعده به اهدافی مهم در خاک آمریکا اطلاع داشته اند.همچنین دادگاه مدعی شده است که پس از حملات ۱۱ سپتامبر ایران به فراری دادن تعدادی از اعضای ارشد القاعده از افغانستان و پناه دادن به آنها در خاک خود کمک کرده است.این در حالی است که جمهوری اسلامی تمامی این اتهامات را رد می کند و خواستار تشکیل کمیته مستقل بین‌المللی برای بررسی واقعه ۱۱ سپتامبر استلازم به ذکر است خانواده قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر طبق حکم قاضی می‌توانند از دولت آمریکا بخواهند تا این مبلغ غرامت را از اموال و دارایی های بلوکه شده ایران در آمریکا پرداخت کنند.گفتنی است تا کنون در دادگاه‌‌های متعددی در آمریکا احکامی مشابه برای بازماندگان برخی حوادث تروریستی صادر شده است.
 انگلیس به امیررضا خادم ویزا نداد
از نتایج اشغال سفارت دولت فخیمه ی انگلیس در تهران وادعای پوچ و بی معنی والی فقیه علی خامنه ای که مدعی شده است تحریم ها اثر ندارند و ربطی به گرانی ها ندارد .در صورتی که بالاتر از ربط داشتن به گرانی ها در زمینه مادی واقتصادی رژیم فاشیستی مذهبی را زمین گیر کرده است.

خبر آنلاین به نقل از سایت کمیته ملی المپیک  : دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران گفت: متاسفانه به رغم همه تلاش هایی که انجام دادیم، موفق به اخذ روادید برای امیررضا خادم نشدیم و به همین دلیل سرپرست فدراسیون کشتی به جای وی در نشست فیلا در حاشیه بازیهای المپیک لندن شرکت می کند.بهرام افشارزاده در ادامه افزود: متاسفانه اسم خادم در فهرست اولیه نبود تا برای وی کارت ویژه (آی دی کارت) که حکم ویزا را نیز دارد، صادر شود ولی ما بلافاصله برای دریافت ویزای جداگانه اقدام کردیم و رییس فدراسیون بین المللی کشتی(فیلا) نیز در این زمینه وارد عمل شد اما تاکنون ویزا صادر نشده است.وی اظهار كرد: خادم را برای دریافت ویزا به آنکارا اعزام کردیم ولی سفارت انگلیس در آنجا نیز ویزای وی را صادر نکرد و به همین دلیل خطیب در اجلاس فیلا که روز پنجشنبه آینده در لندن برگزار می شود، شرکت می کند.افشارزاده گفت: ما هر تلاشی را که لازم بود انجام دادیم و همه مسیرها را طی کردیم ولی موفق نشدیم ویزای خادم را دریافت کنیم. با توجه به اینکه همه تشکیلات انگلیسی ها در زمینه صدور کارت ویژه بسته شده است، تلاش های ما از طریق اینجا نیز به بن بست خورد و نتوانستیم کاری بکنیم. این موضوع واقعا از کنترل ما خارج بود.پيش از اين هم رواديد سيد مهدي هاشمي، رييس فدراسيون تيراندازي صادر نشده بود.