گزیده خبرهای 31 مرداد 91- قسمت-3
اهدای 50 هزار دلار از سوی چین به زلزله زدگان ایران
در راستای سیاست 33 ساله ی چوب تاراج بر منابع وذخایر کشور زدن تا از اهداف نظامی هسته ای دفاع شود . بنابراین چندین سال است که چین شتر با بارش از ایران می برد . ولی اکنون برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان به اندازه  لنگه پشه کوره کمک کرده یا پس داده است .
به گزارش رادیو بین المللی چین، سفارت چین در ایران روز چهار شنبه خبر داد: یو هنگ ینگ، سفیر چین در ایران از طرف صلیب سرخ کشور خود، 50 هزار دلار (10 میلیارد تومان) به صورت کمک های نقدی به هلال احمر ایران به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان ایرانی اهدا کرد. وی از طرف دولت چین به خانواده های قربانیان زلزله تسلیت گفته و با آن ها ابراز همدردی کرد.یازدهم ماه جاری، در استان آذربایجان شرقی که در شمال غرب ایران قرار دارد دو زلزله به وقوع پیوست. این حادثه تاکنون 306 کشته و بیش از 3000 زخمی بر جای گذاشته است. پس از این زلزله، جمهوری اسلامی ایران به عدم پذیرش کمک های خارجی تاکید کرده بود که پس از چند روز این تصمیم را تغییر داد.بر اساس گزارش رسانه های ایران، تاکنون کمک های امدادی قطر، پاکستان، سوییس و آذربایجان به ایران رسیده است. گفته می شود امدادگران هلال احمر ترکیه هم روز چهارشنبه به استان آذربایجان شرقی رسیده اند.
الگوی برداری ارتش سوریه از تجربیات اتهام زنی وپرونده سازی کردن در ایران برای مخالفان
الگوی کپی شده  در سوریه که سابقه ی 33 ساله در ایران دارد . زیرا که فراموش نشده است پس از حمله به دفتر هواداران مجاهدین در قم اوایل انقلاب چه اتهامات کثیف جنسی به این هواداران و مجاهدین زده شد .اکنون این تجربیات از طریق سپاه قدس به سوریه صادر واعمالش دیکته شده است تا  بد نام و تخریب مخالفان مانع از سقوط دیکتاتور جنایتکار وهم پیمان بشار اسد شود. 
يكي از نظاميان جدا شده از ارتش سوريه پس از افشاي رسوائي جنسي خود، ناچار به اعتراف شد. عبدالرزاق طلاس فرمانده گردان‌هاي موسوم به فاروق در سوريه (مخالفان اسد) چين را به پخش فيلم رسوايي جنسي خود متهم كرد. به گزارش تابناك به نقل از پايگاه خبري شبكه العالم، وي كه نتوانسته صحت اين فيلم را چند روز پس از انتشار زير سؤال ببرد، براي سرپوش گذاشتن بر رسوايي بزرگ خود كه موقعيت وي را در حمص به شدت متزلزل كرده و او را از يك قهرمان براي مخالفان در حد و اندازه يك منحرف جنسي پايين آورده، در يك ويدئو كه در شبكه اجتماعي يوتيوب پخش شد نتوانست عصبانيت خود را از كنترل برنامه اسكايپش توسط ارتش سايبري سوريه مخفي كند و افزود: رژيم دمشق از فناوري چين كمك مي‌گيرد. پخش فيلم رسوايي جنسي سركرده گردان‌هاي موسوم به فاروق در شهر حمص بار ديگر ماهيت سران شورشيان مسلح را آشكار ساخت. آنها كه با گذاشتن ريش و گرفتن چهره مذهبي به خود، مدعي انقلابي‌گري اسلامي و مبارزه با ديكتاتوري هستند، بارها در دام‌هاي گسترده شده توسط ارتش سوريه گرفتار شده‌اند كه يك نمونه ديگر آن چند ماه پيش در شهر لاذقيه منتشر شد
اعلام موجوديت "ارتش آزاد العواميه" در عربستان سعودي
این الگو برداری وارونه ی الگو برداری گزارش قبلی می باشد . زیرا که با الگوبرداری از نام ارتش آزاد سوریه اکنون بطور جعلی مشابه آن برای مخالفان عربستان ساخته شده است .برای اینکه عربستان اصرار بر برکناری رئیس جمهور سوریه می کند .بنا براین رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران در راستای حمایت از دیکتاتور جنایتکار وخونریز  به مخالفت با ربستان بر خاسته است .
شماري از جوانان منطقه الشرقيه عربستان، روز يكشنبه از تأسيس گروه‌هاي مقاومت مردمي عليه خاندان سعود تحت عنوان "ارتش آزاد عواميه" خبر دادند.به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري عراق القانون، برخي از شبكه‌هاي اجتماعي فيس‌بوك و توئيتر از تاسيس نخستين هسته‌هاي مقاومت مسلحانه مردمي عليه آل سعود تحت عنوان "ارتش آزاد عواميه" يا "ارتش آزاد شيعه" توسط هواداران آيت‌الله "شيخ باقر النمر"، روحاني مبارز عربستاني خبر دادند.فعالان شيعه اعلام كرده‌اند، هدف از تشكيل ارتش آزاد العواميه كه منتسب به شهر شيعه‌نشين العواميه در شرق عربستان مي‌باشد، قيام عليه حكومت آل سعود است.اخبار و بيانيه‌هاي منتشرشده در فيس‌بوك و توئيتر نشان مي‌دهد، هواداران شيخ نمر باقر النمر فعاليت خود براي تاسيس اوليه اين گروه را آغاز كرده است.اين فعالان مي‌گويند: ارتش آزاد العواميه فعاليت نظامي خود را در برخي مناطق از پيش تعيين شده عربستان آغاز خواهد كرد و در ابتدا حملاتي عليه برخي مراكز امنيتي و دستگاه‌هاي وابسته به آل سعود انجام خواهد داد.نقض گسترده حقوق بشر، تقسيم ناعادلانه ثروت، نبود آزادي‌هاي مذهبي و فردي، حقوق زنان و اداره كشور توسط يك خاندان فاسد و ارتباط گسترده با رژيم صهيونيستي و آمريكا از دلايل اصلي اعتراض‌هاي شيعيان عربستاني به حاكمان سعودي است
.واكنش عجيب "بان كي مون" به سخنان احمدي‌نژاد در روز قدس
نه به این واکنش دبیر کل سازمان ملل ونه به تبلیغاتی که پیرامون حضور وی در اجلاس غیر متعهدها در تهران می شود که رئیس تشریفاتی بر گزاری این اجلاس پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد؟
بان كي مون، دبير كل سازمان ملل متحد، به اظهارات رئيس‌جمهور ايران در روز جهاني قدس واكنش نشان داد. به گزارش مهر به نقل از راشا تودي، بان كي مون دبير كل سازمان ملل به شدت از اظهارات مقامات ايراني در روز قدس انتقاد كرده و آن را بسيار فتنه‌انگيز و تهاجمي توصيف كرده است. دفتر مطبوعاتي سازمان ملل متحد با صدور بيانيه‌اي اعلام كرده است كه دبير كل از سخنان مقامات ايراني مبني بر تهديد موجوديت رژيم صهيونيستي دچار ترس و نگراني شده است و اين اظهارات فتنه‌انگيز و تهاجمي را محكوم مي‌كند. رئيس‌جمهور ايران در سخنراني روز قدس رژيم صهيونيستي را با غده سرطاني مقايسه كرده و اعلام كرده بود كه اين رژيم در خاورميانه جديد هيچ جايگاهي ندارد. اين موضع گيري دبير كل سازمان ملل متحد در حالي مطرح مي‌شود كه رژيم صهيونيستي بارها ايران را تهديد به حمله نظامي مي‌كند اما آقاي دبيركل هيچ واكنشي ازخودنشان نداده است