"فیلم" پرتاب موفق نسل چهارم موشک فاتح 110 خبرگزاری فارس: نسل چهارم دقیق‌ترین موشک ایرانی امروز توسط وزارت دفاع با موفقیت آزمایش شد. 14 مرداد 91
تصور نمی رود که دیگر توجهی این سیاست نخ نما شده ی زنجیره ای و تکراری  قدرت نمایی کاذب وپوشالی پاسداران کودتاگر بسوی خود جلب نماید .زیرا که دیگر ابهامی وجود ندارد که در چه زمان هایی و در ر استای چه اهدافی است که  چنین فیل هوا می شود تا از موضع  ضعف قدرت نمایی شود؟ به ویژه اینکه اوضاع دو هم پیمان سوریه وعراق بحرانی وخطری  شده است . از طرف دیگر بحران هسته ای وتحریم ها به ویژه تحریم نفت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی را عجیب  آسیب پذیر کرده است . همچنین  از سوی دیگر ضریب احتمال حمله نظامی به تأسیسات هسته ای هم دارد جدی تر می شود. بنابراین برای دفع خطر اینگونه موشک آزمایش  می شود یا بادکنک تبلیغاتی بهوا پرتاب می شود تا تداعی کننده ی این مثل شود که گفته می شود یارویی شب هنگام موقع عبور از کوچه باغات چون بشدت ترسیده بود برای غالب شدن بر ترس خود   زیر آواز با صدای بلند زد .
به گزارش مانیتورینگ فارس، نسل چهارم موشک فاتح 110 با قابلیت نقطه‌زنی با برد بیش از 300 کیلومتر،توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با موفقیت آزمایش شد.موشک فاتح 110، یک موشک بالستیک استراتژیک با برد کوتاه است. این موشک از یک موتور تک مرحله ای که با سوخت جامد کار میکند، بهره میبرد.