گزیده خبرهای 12 مرداد- 91 . قسمت -4
حضور اعضاي گروهك ريگي در ميان تروريست‌هاي ضد دولت سوريه در شهر حلب
اکنون به لیست قطری وعربستانی وترکیه ای واعضای القاعده که متهم شده اند  در سوریه اقدامات تروریستی می کنند   اعضای ریگی بلوچ هم اضافه شده است . البته عجیب نیست که چرا سخنی از  اعزام سپاه قدس و حزب الله لبنان  به سوریه نشده است؟
حضور اعضاي گروهك ريگي در ميان تروريست‌هاي ضد دولت سوريه در شهر حلب، توجه رسانه‌ها را جلب كرده است. به گزارش شيعه آنلاين، تعدادي از كشته شدگان تروريست، اعضاي وابسته به گروهك موسوم به "جندالله" (اعضاي وابسته به گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي) بوده‌اند. براساس همين گزارش، ارتش سوريه تعدادي از تروريست‌هاي گروهك ريگي را نيز به اسارت گرفته است. اين افراد در اعترافات اوليه خود اعلام كرده‌اند كه به درخواست سازمان اطلاعات و امنيت رژيم عربستان سعودي و مفتي‌هاي وهابي، براي جنگ عليه حكومت سوريه، راهي اين كشور شده‌اند.
با وجود تحريم‌هاي يك جانبه آمريكا عليه ايران؛ايران بيشترين سهم را در تجارت خارجي تركيه دارد
چرا گزارش نشده است که کدامین کشور بیشتر صادر می کند وکالاهای صادراتی چیست؟ یعنی اختلاف میزان دریافتی وپرداختی چه میزان است و بالانس به نفع کدامین کشور است؟
يك شبكه تلويزيوني تركيه در گزارشي اعلام كرد: با وجود تحريم‌هاي اعمالي عليه ايران روابط تجاري ايران و تركيه روز به روز گسترش مي‌يابد. به گزارش شبكه تلويزيوني كانال ب تركيه، به رغم تحريم‌هاي اعمالي عليه ايران، باز هم ايران اولين كشوري است كه تركيه بيشترين مراودات تجاري با آن دارد. بر اساس گزارش اين شبكه تلويزيوني، در حالي‌كه رفته رفته ابعاد تجارت خارجي تركيه با توجه به شرايط جهاني محدودتر مي‌شود، اما تجارت خارجي آنكارا ـ تهران بيش از هر كشور ديگري با تركيه است و مناسبات تجاري دو كشور روز به روز رو به گسترش است
حقوق 10 میلیونی معاون یک استاندار
مقابل ارقام 3 هزار میلیارد تومان اختلاس  بانکی وامثالهم رقم حقوق 10 میلیونی معاون یک استاندار رقم مهمی نمی تواند باشد ، البته مقابل دستمزد ماهیانه 400 هزار تومانی کارگران محروم  و زحمت کش که زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند رقم درشتی می باشد.
احمد شوهانی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز در بخشی از نطق خود گفت :  ما نمایندگان ملت سوگند خورده‌ایم که پاسدار قانون اساسی و خون شهدا باشیم، مطمئن باشید بنا به وظیفه با هرگونه رانت‌خواری به هر شیوه‌ای مخالفیم و کوتاه نخواهیم آمد، هر چند برای ما هزینه بر باشد.وی ادامه داد: آقای عسگری! در استانی که 100هزار بیکار دارد، چرا جنابعالی هم از استانداری هم دانشگاه هم چندین دستگاه دیگر همچون شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت و معدن حقوق و پاداش می‌گیرید، دریافت‌های 10میلیونی در ماه در حالیکه این همه بیکار وجود دارد، چگونه قابل توجیه است. برخلاف مشی دولت که مردم‌داری بوده و رئیس‌جمهور آن در سفرهای استانی پذیرای مردم فقیر است، استاندار ایلام با ایجاد میز خدمت از ورود مردم به محوطه استاندارداری جلوگیری می‌کند.
بازداشت دو نفر به اتهام «ادعای امامت
وقتی 33 سال در کشوری آخوندهایی باشند که زیر چتر ولایت  فقیه اقدامات ما فوق خدای داشته باشند و  دین را ابزار قدرت وثروت و عوامفریبی ودین فروشی وجنگ افروزی و غارتگری وجنایت و خیانت مرتکب شده باشند .مشخص است که کاخانه تولیدی امام زمان وامامت هم رایج می شود . ولی خامنه ای چون هوو ورقیب تحمل نمی کند. مدعیان درجا  بازداشت می شوند. 
 روزنامه قدس در شماره چهارشنبه از «بازداشت دو نفر به اتهام ادعای امامت و انحراف» خبر داده است.اين روزنامه نوشته «دو فردی که خود را امامان سيزدهم و چهاردهم معرفی کرده و مشغول القای انحرافات دينی و تخريب باورهای مذهبی مردم بودند، با تلاش مأموران امنيتی» همراه با شماری از پيروان شان «دستگير و روانه زندان شدندروزنامه قدس اسامی و جزئيات بيشتری درباره بازداشت شدگان به اتهام «ادعای امامت» را منتشر نکرده است.بيست و نهم تير ماه سالجاری «خبرگزاری حوزه» وابسته به «مرکز مديريت حوزه های علميه کشور» از «زندانی بودن سه هزار نفر» به اتهام «ادعای امام زمان بودن» خبر داده بود.سايت رسمی مرکز مديريت حوزه های علميه از قول «مهدی غفاری، کارشناس فرقه های نوظهور» نوشته بود«امروز به واسطه نا آگاهی مردم بيش از سه هزار مدعی دروغين امام زمان در زندان ها هستند
حکم‌ابطال ‌انتصاب ‌مرتضوی ‌فردا در روزنامه‌ر سمی .عدم تمکین به این رای سه ماه تا یک سال زندان دارد
کش قوس شوی بازی کی بود کی بود سعید مرتضوی بود وهم نبود میان باندهای مافیایی در گیر جنگ قدرت وثروت پیرامون  بر کناری سعید متضوی  ومقاومت دولت بالا گرفته و همچنان ادامه دارد .
مهر : علی اکبر بختیاری، رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اعلام اینکه دیوان عدالت بر اساس قانون و ماده 45 دیوان در پرونده ها عمل خواهد کرد گفت: حکم ابطال انتصاب مرتضوی فردا در روزنامه رسمی منتشر می‌شود و در صورت عدم اجرای حکم بر اساس ماده 45 اقدام می کنیم.بر اساس قانون و ماده 45 دیوان هرگاه پس از انتشار رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در روزنامه رسمی کشور، مسئولان ذیربط از اجرای آن استنکاف نمایند به تقاضای ذینفع یا رئیس دیوان و با حکم یکی از شعب دیوان، مستنکف به انفصال موقت از خدمات دولتی از سه ماه تا یک سال و یا پرداخت جزاء نقدی از یک میلیون 100 هزار تومان تا پانصد هزار تومان و جبران خسارت وارده محکوم می‌شود.روز گذشته حجت الاسلام محمد جعفر منتظری اعلام کرد: صبح دوشنبه حکم انتصاب "سعید مرتضوی" با رای هیئت عمومی دیوان عدالت ابطال شد و این بدان معنا است که انتصاب آقای مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی خلاف قانون است.علی اکبر بختیاری، در خصوص برخی از اظهار نظرهای کارشناسی در مورد این رای گفت: اینکه کارشناسان قضایی و حقوقی در این مورد اظهار نظر می کنند خوب است و لازم و دکترین حقوقی از پس این اظهار نظرها شکل می گیرد ولی ما بر اساس قانون عمل می کنیم
.تعطیلی کارخانه مداد پارس اسلت.
بازهم ولی فقیه پس از نشئه شدن بر سر منبر برود و برای ساندیس خوران گرد آوری شدهدر دفاع از غنی سازی اورانیوم واهداف نظامی آن  با مخ زنی کردن روضه عدم ارتباط تحریم با گرانی  ها وتعطیلی کارخانه ها واخراج و بیکار شدن بخواند .
ایلنا: یک فعال کارگری در مازندران اعلام کرد: واردات بی‌رویه لوازم التحریر باعث تعطيلي و انحلال کارخانه پارس اسلت شد.نصرالله دریابیگی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: واردات بی‌رویه لوازم تحریر چینی سبب تعطیلی کارخانه پارس اسلت (مداد روزنامه‌ای آسیا) و بیکاری ۵۰ کارگر با سوابق 10 ساله شده است.دبير خانه كارگر مازندران افزود: کارخانه مداد سیاه پارس اسلت آمل با ده سال سابقه فعالیت در زمینه تولید لوازم تحریر و استفاده از کارگران و مدیرانی تحصیل کرده و متخصص با سرمایه بخش خصوصی در یک ماه گذشته اعلام ورشکستگی کرده است.دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در خصوص ساير دلايل تعطيلي اين كارخانه اضافه کرد: این واحد تولیدی به جهت اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و به تبع حذف یارانه‌های بخش تولید دچار بحران اقتصادی شده بود.او افزود: مشکلات مالی باعث شد این کارخانه در پرداخت بدهی‌های معوقه بانکی خود دچار مشکل شود و هم اکنون ناچار شده است ۵۰ کارگر خود را اخراج و اعلام انحلال کند.