عجیب پس از 7 سال که از زمان کودتا علیه ی  رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان می گذارد به ویژه پس از کودتای 22 خرداد 91 که رقیب نه حذف شد که مهره های سر شناس شان بازداشت وزندانی شدند . اکنون نیز دو رهبرشان در حصر به سر می برند . باز هم گزارش بازداشت نفوذی  مرموز پشت صحنه فتنه دادن بیش از حد مسخره و تشدید شدن اختلافات ناشی از جنگ قدرت وثروت می باشد
در آستانه برگزاري اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد يكي از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه در فرودگاه امام دستگير شد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، در آستانه برگزاري اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در تهران و تكاپوي عوامل فتنه و ضدانقلاب براي خودي نشان دادن در مقطع برگزاري اجلاس، يكي از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه كه براي برقراري ارتباط با ضد انقلاب به خارج از كشور سفر كرده بود، هنگام بازگشت در فرودگاه امام خميني بازداشت شد.يك منبع مطلع با اعلام اين خبر گفت: آقاي «ط-م» كه به منظور تدارك برنامه هاي ضد انقلاب و فتنه گران به تركيه رفته بود، مورد شناسايي نيروهاي اطلاعاتي جمهوري اسلامي قرارگرفته و بامداد شنبه به محض ورود به كشور، در فرودگاه امام خميني بازداشت و همراه با وسايل و مداركي كه از تركيه با خود آورده بود، به مقامات قضايي تحويل شد.
چرا گفته نمی شود که از این تعداد چند در صد شان بیکار هستند؟ تازه تبلیغ برای دو برابر شدن جمعیت کشور هم می شود 
مديركل دفتر اطلاعات آمار جمعيتي سازمان ثبت احوال از وجود 24ميليون و 59هزار و 75 جوان 20 تا 35سال در كشور خبر داد.علي اكبر محزون با بيان اين مطلب افزود: براساس آمارهاي موجود در حال حاضر 5 /31درصد افراد جامعه 15 تا 29 سال، 5/39درصد 30 تا 64 سال و 5/5درصد نيز 65 سال به بالا هستند.وي با اشاره به اينكه تا سال 1405جمعيت سالمندان به4/7 درصد مي رسد، گفت: همچنين پيش بيني مي شود تا سال 1425نيز تعداد سالمندان كشور با يك شيب صعودي به 18درصد برسد.به گفته مديركل دفتر اطلاعات آمار جمعيتي سازمان ثبت احوال، در حال حاضر با توجه به تعداد جمعيت 15 تا 64 سال كشور كه جمعيت فعال محسوب مي شوند فرصت خوبي براي استفاده از اين نيروي كار در جهت سازندگي كشور است و همچنين زمان مناسبي براي استفاده از اين فرصت طلايي براي پيشگيري از مشكلات دوران سالمندي است.محزون گفت: براساس آمارهاي موجود در سال 75 تعداد جمعيت جوان 20 تا 35 سال 13 ميليون و 911 هزار و 202 نفر و در سال 85 نيز تعداد آنها به 21ميليون و 789 هزار و 905 نفر بوده كه در سرشماري سال 90 نيز تعداد اين جوانان به 24ميليون و 59 هزار و 75 نفر رسيده است.وي در مورد آمار ولادت نيز تأكيد كرد: در سال 75 آمار ولادت، يك ميليون و 187هزار و 903 واقعه، در سال 85 نيز آمار مربوط به متولدين يك ميليون و 253 هزار و 912 مورد بوده كه در سال 90 اين آمار به يك ميليون و 382 هزار و 229 واقعه رسيده است.مدير كل دفتر اطلاعات آمار جمعيتي سازمان ثبت احوال گفت: آمارها نشان مي دهد در سالهاي اخير با توجه به افزايش جمعيت تعداد متولدين تغيير زيادي نداشته است كه اين امر خود باعث كاهش رشد جمعيت طي سال هاي آينده خواهد شد به همين دليل جا دارد كه مسئولان و برنامه ريزان كشور چاره اي بيانديشند.
چرا آمار این رشد افزایش در لیست نو آوری و ابدعات بی نظیر علمی که رهبر ولی فقیه موقع روضه ومخ زنی خود لیست می کند دیده نمی شود واز قلم افتاده به این دستآورد اشاره نمی شود؟
دبير اجرايي نهمين كنگره ام اس با اعلام اينكه آمار مبتلايان به ام اس روز به روز در حال افزايش بوده و لازم است اطلاع رساني هاي لازم در اين خصوص صورت بپذيرد، گفت: در غير اين صورت نگراني مردم باعث مي شود تا با مشاهده كوچكترين علامتي در خود، نزد متخصص رفته و در نتيجه سير مراجعات غيرضروري به مطب پزشكان افزايش يابد.دكتر حسين كرمانپور با بيان اينكه امروز ابتلا به ام اس با توجه به وجود امكانات درماني پيشرفته، چندان نگران كننده نيست، اظهار كرد: بخش عمده درمان بيماري به دست خود بيمار است و مي توان با اميدبخشي و انجام يك كار تيمي مناسب با بيماري مقابله كرد.وي درباره مسائل و مشكلات مبتلايان به ام اس اظهار داشت: تامين دارو، عمده ترين مشكل بيماران ام اس است. البته هزينه درمان دارويي بسته به نوع و شدت درگيري تفاوت مي كند.كرمانپور با بيان اينكه مشكل ديگر بيماران ام اس اين است كه از لحاظ روحي به شدت آسيب پذير مي شوند، گفت: اغلب مبتلايان افراد سالم و توانمندي بوده اند و ضعف و ناتواني ناشي از بيماري باعث مي شود تا در جمع دوستان، محيط كار و محل تحصيل دچار مشكل شوند.دبير اجرايي نهمين كنگره ام اس ادامه داد: اين امكان وجود دارد كه تعدادي از اين افراد گوشه نشين شوند و يا به دليل ضعف عضلاني در راه رفتن دچار مشكل شوند. به همين خاطر مايل نيستند اطرافيان از بيماري آنها آگاه شوند. با اطلاع رساني كافي در اين خصوص مي توان به تغيير نگرش در خصوص اين بيماري كمك كرد.كرمانپور در خصوص انتشار خبري مبني بر ابتلاي يك فرد به ام اس در هر خانواده تا 10 سال آينده گفت: اين يك برداشت اشتباه بوده است. در علم پزشكي منظور از خانواده، عبارت فاميلي يا بستگان ژنتيكي فرد است. اين افراد شامل، پدر و مادر، پدر و مادر بزرگ مادري و پدري و برادران، خواهران، دايي، خاله، عمو و عمه فرد مي شود. بنابراين با اين تعريف انتظار تا 10 سال آينده در هر فاميلي يك مبتلا به ام اس خواهيم داشت.وي در ادامه از برگزاري نهمين كنگره ام اس خبر داد و گفت: هتل المپيك تهران ميزبان متخصصان وگروه هاي مختلف جامعه پزشكي در روزهاي 11 و 12 آبان ماه سال جاري خواهد بود.
مگر این اجلاس 100 میلیارد تومانی بر گزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران چه مزایا یا پیامدهای سیاسی ودستآورد اقتصادی بهمراه دارد که دولت وادارات ودانشگاه ها ومدارس و مهد کودک باید برای 5 روز تعطیل شود؟
معاون اجتماعي سازمان بهزيستي كشور گفت: مهدهاي كودك پايتخت همزمان با برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها از هفتم تا يازدهم شهريورماه تعطيل است.محمد نفريه اظهار كرد: طبق اعلام دولت، اين ايام تعطيل رسمي است و مهدهاي كودك كه زيرمجموعه سازمان بهزيستي كشور هستند نيز در اين ايام تعطيل هستند.گفتني است درحالي مهدهاي كودك در زمان برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها تعطيل اعلام شده است كه در اين ايام تنها مراكز دولتي به طور رسمي تعطيل خواهند بود و هيچ اجباري براي تعطيلي مراكز خصوصي وجود ندارد كه همين امر مي تواند مشكلاتي را براي مادران شاغل در بخش خصوصي كه از مهدهاي كودك استفاده مي كنند، ايجاد كند.
آب جوي اسلامي! به سفره افطاري روستائيان نا بینا در رشت
وقتی که استان های آذربایجان بدلیل زلزه عزادار و داغدار می باشند .ولی صدا وسیما شوی مضحک خنده دار به جای اخبار زنده پخش می کند .چرا نباید در افطاری نا بینایان آبجوی اسلامی مصرف نشود به امید اینکه شفا یابند و بینا شوند؟
آب جوي اسلامي! به سفره افطاري روستائيان هم راه يافت! يك عضو هيأت امناي نابينايان مي‌گويد: هفته گذشته در جمع نابيناياني از استان گيلان به دعوت هيات امناي مسجد فاطميون به روستايي كه يكصد و بيست دانشجو دارد وارد شديم. براي افطار، روستائيان باصفاي خاص خود نان و خرما و شامي تهيه كرده بودند همچون سالهاي گذشته ولي فرقي كه امسال با سال گذشته داشت اين بود كه نوشابه‌هايي به هر كدام دادند با نام "آرپا" كه بندگان خدا مي‌گفتند اين آبجوي اسلامي است كه امسال كميته امداد استان به ما داده است! كلمه آرپا به تركي به معناي "جو" مي‌باشد و آب جو هم درست در مي‌آيد ولي سؤالي كه برايم پيش آمده اينست كه چرا ذائقه مردم را با چيزي كه آشنا نيستند عادت مي‌دهيد و اين مشابه همان كاري است كه با پنير هلندي بچه‌هاي ما را بد عادت كردند و ديگر پنير ايراني به مزاجشان نمي‌سازد