گزیده خبر های 26 مرداد 91
تیراندازی به ساختمان سفارت ایران در سوریه

بالاخره پشتیبانی کردن رئیس جمهور جنایتکار وخونریز  سوریه بشار اسد از نظر مالی وتسلیحاتی ونیرویی شریک بودن در جرم قاتلان مردم سوریه است که بدون پاسخ و  واکنش نمی ماند.
یک منبع مطلع در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر اصابت چند گلوله به ساختمان در حال احداث سفارت را تایید کرد.این منبع آگاه، با اشاره به این که درجریان عملیات پاکسازی منطقه بساتین الرازی بین نیروهای نظامی سوریه و گروههای مسلح ، درگیری صورت گرفته و در نتیجه این درگیری مسلحانه چند گلوله به ساختمان در حال احداث سفارت اصابت کرده است اظهار داشت که خوشبختانه این حادثه هیچ خسارتی درپی نداشته است.این منبع با اشاره به مصونیت دیپلماتیک سفارتخانه های خارجی از دولت سوریه و گروههای مسلح در این کشور خواست که رعایت حقوق و حفاظت دیپلماتیک را در رابطه با سفارتخانه های خارجی بعمل آورند.
چگونه ایت آن موقع که شبکه خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه از حاکمان ایران دفاع می کند و با گزارشاتی که  تهیه وپخش میکند و به پر وپای مخالفین می پیچد وگیر می دهد. از اینگونه موضع گیری ها سربازجو شریعتمداری علیه اش نمی گیرد؟
در حالي كه شخصيت هاي سياسي و نمايندگان مجلس به علت بدنامي رسانه هاي بيگانه چون بي بي سي حاضر به مصاحبه با اين شبكه ها نيستند جديداً ضد انقلاب خارج نشين در پوشش خبرنگار آزاد با نمايندگان مصاحبه كرده و براي رسانه هاي بيگانه خوراك خبري تهيه مي كنند.در جديدترين مورد از اين نوع پوشش خبري مسيح علي نژاد ضدانقلاب فراري با نماينده اهر و هريس تماس گرفته و در پوشش خبرنگار آزاد و در حقيقت براي رسانه هاي ضد انقلاب چون بي بي سي در مورد زلزله اخير آذربايجان مصاحبه گرفت. «عباس فلاحي باباجان» در گفتگو با خبرنگار مجلس كيهان با بيان اين نكته كه از هويت اين فرد اطلاع نداشتم گفت: «با اين وجود به فردي كه از خارج از كشور تماس گرفته بود گفتم كه اگر شما دلسوز مردم هستيد چرا از خارج كشور با من صحبت مي كنيد، به اينجا بيائيد و به هموطنان خودتان كمك كنيد.»گفتني است مسيح علي نژاد با غلامحسين مسعودي نماينده سابق اهر و هريس نيز تماس گرفته بود. وي نيز در اظهاراتي تأسف بار از خبررساني بي بي سي تجليل كرده است!مسعودي در حالي از نحوه پوشش خبري زلزله تأسف بار آذربايجان شرقي توسط بي بي سي تجليل كرده است كه اين شبكه استعماري در يك خط خبري مشكوك و براي ايجاد جو ملتهب در مناطق زلزله زده مدعي شده بود زلزله آذربايجان 250 هزار كشته بر جاي گذاشته است! هر چند اين خبر بعد از چند ساعت اصلاح شد ولي اين كه نماينده سابق چگونه اين خط خبري را تأييد و از آن تمجيد مي كند جاي تعجب و در عين حال تأسف دارد.آنچه ضروري به نظر مي رسد آشنايي شخصيت هاي سياسي و نمايندگان مجلس با ترفندهايي است كه ضد انقلاب فراري براي تهيه خوراك خبري مورد نياز رسانه هاي بيگانه از آنها سوء استفاده مي كنند.
چرا شیوه ی برخورد تناقض آمیز نقل قول کردن سربازجو پاسدار شریعتمداری  اینگونه که از مهدی خلج نقل قول و با وی برخورد کرده است مغایرت فاحش با نقل کردن ازهمکارش داریوش سجادی از آمریکا می باشد؟
«مهدي- خ» از عناصر فتنه سبز مي گويد با هاشمي رفسنجاني براي ايجاد گروه موسوم به جبهه آزادي مشورت كرده است. وي در وبلاگ خود عكس ملاقات با هاشمي را منتشر كرده و نوشت: «در آغاز راه، منشور جبهه آزادي را خدمت آيت الله هاشمي رفسنجاني عرضه داشتيم، با حوصله مطالعه فرمودند و گفتند راه درست همين فعاليت مدني و مشي اعتدال است و توصيه فرمودند كه با ده نفر از صاحبنظران و رجال سياسي صحبت شود و قول حمايت از اين تلاش مدني را دادند. امروزه با بيش از 50 نفر از رجال سياسي و مذهبي رايزني شده است و بر اين باوريم كه اصلاحات عميق و ريشه اي بايد از مسير تلاش مدني و مشي اعتدال پيگيري شود و صدالبته بايد مراقب بود كه كلاه سرمان نرود...!».«مهدي -خ» از كساني بود كه به خاطرنقش آفريني در فتنه سبز مدتي را در بازداشت به سر برد.
مشخص نیست با این شیوه ی برخوردی که پس از کودتای 22 خرداد با مدعیان رقیب دوم خردادی ها  با اتهام فتنه گر شده است . باز هم هنوز کسانی هستند که دچار خواب شده شدند وتعبیر می کنند که امکان شانس باز گشت اینان بقدرت یا سهیم شدن شان در قدرت  وجود درد . بهمین دلیل است که برای حضور در نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم تبلیغ می کنند؟
يكي از عناصر فعال در فتنه و اغتشاشات سال 88 در بازگشت به كشور از تركيه بازداشت شد. «ميرطاهر-م» در آن سال در پوشش معاون هماهنگي ستاد موسوي فعاليت مي كرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، در آستانه برگزاري اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در تهران و تلاش عوامل فتنه و ضدانقلاب براي خودنمايي در مقطع برگزاري اجلاس، اين عنصر پشت صحنه فتنه كه براي برقراري ارتباط با ضد انقلاب به خارج از كشور سفر كرده بود، هنگام بازگشت در فرودگاه امام خميني(ره) بازداشت شد.يك منبع مطلع گفت: «ميرطاهر-م» (از نمايندگان مجلس ششم) كه به منظور تدارك برنامه هاي ضدانقلاب و فتنه گران به تركيه رفته بود، مورد شناسايي نيروهاي اطلاعاتي قرار گرفته و بامداد يكشنبه به محض ورود به كشور، در فرودگاه بازداشت و همراه با وسايل و مداركي كه از تركيه با خود آورده بود، به مقامات قضايي تحويل شده است
پاسدار شریعتمداری سر بازجو از موضع بازجویی  یقه یک عضو شورای منحل شده ی حزب مشارکت اسلامی را گرفته ااست که چرا در مورد عدم خدمات رسانی مناطق زلزله زدگان سخن گفته است و از موضع اتهامی وبازجویی از وی خواسته است که کدام منطقه یا روستا محروم از خدمات رسانی شده است؟ البته سربازجو چون کور وبی بصیرت و وارونه بین و واونه گوی می باشد بنابراین چشم بصیرت برای دیدن انبوه تصاویر عافشاگر از مناطق زلزله زدگان را ندارد کهبه حال خود رها شده ودر شبکه های اطلاع رسانی اینترنتی  گذاشته شده است .
سعيد شريعتي- از اعضاي شوراي مركزي حزب منحله مشاركت- با انتشار مطلبي در صفحه فيس بوك خود مدعي شد به برخي از روستاهاي زلزله زده هيچ نوع كمكي تاكنون نرسيده است! شريعتي و رفيقش عابدي عقل خود را روي هم ريخته و به اين نتيجه رسيده اند كه شماره حساب شخصي شان را براي كمك به زلزله زدگان اعلام كنند!متن نوشته شريعتي از هر توضيحي واضح تر است:«با دكتر كريم عابدي معاون سياسي اسبق استان آذربايجان شرقي و رئيس جبهه مشاركت استان صحبت كردم. اوضاع مناطق زلزله زده اصلا خوب نيست و بسياري از روستاها هيچ نوع كمكي را به دليل قطع ارتباطات دريافت نكرده اند. دوستان ستاد همياري و امدادرساني را تشكيل داده اند.عزيزاني كه مي خواهند كمك هاي نقدي خود را در اختيار اين ستاد قرار دهند از طريق شماره كارت: «...621000» بانك سامان متعلق به بنده و يا «...603000» بانك ملي متعلق به دكتر كريم عابدي انتقال دهند!!آقايان توضيح نداده اند كه كدام روستا در كدام منطقه از كمك رساني محروم مانده است و چنانچه به گفته ايشان، كمك رساني به آنها به دليل قطع ارتباطات ناممكن بوده است، اين دو نفر از چه طريق قصد كمك رساني به زلزله زدگان آن روستا را دارند؟! و اساسا چرا نام آن روستا را مطرح نمي كنند كه چنانچه از آن غفلت شده است، مورد توجه قرار گيرد؟!