سرلشکر جعفری در همایش میقات صالحین:امروز انقلاب اسلامی در شرایط بسیار حساس و سرنوشت‌سازی است.خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه گفت: شرایط امروز انقلاب اسلامی شرایط بسیار حساس، مهم و سرنوشت‌‌سازی است.  13 مرداد 91
آنگونه ارگان فاشیستی کودتاگر و غارتگر وجنگ افروز پاسداران منفور و زائده اش سازمان بسیج دچار ریزش نیرو شده اند که این دو ارگان سرکوبگر فاشیستی مجبور شده اند به شیوه ی طلاب های آموزشی طالبان در پاکستان روی آورند . یعنی به سراغ کودکان ونوجوانان دانش آموزان رفته اند که با کلاس های آموزشی عقیدتی برای شان گذاشتن موجب جذ ب شان به این ارگان های فاشیستی  برای آمادگی جنگ نرم شوند .البته همکاری ارگان فاشیستی پاسداران با زائده اش سازمان بسیج که باید این طرح اجرا شود . آن سوی سکه ی سیاست گرد آوری دانش آموزان بسیجی در مدارس و دوران جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران وعراق است که دانش آموزان ربوده و گول زده از پشت میز کلاس درس که و به جبهه های جنگ اعزام می شدند تاکه در پشت جبهه در ایستگاه های صلواتی به اینان شربت شهادت خورانده شود تا سپس با کلید پلاستیکی بهشت  بر دور گردن که ساخت تایوان بود گله وار والله اکبر گویان بعنوان یکبار مصرفان برروی میادین مین جنگی فر ستاده می شدند تا راهی بهشت شوند. اما اکنون چون از این خبر ها نیست . یعنی آمار چنین  داوطلبان مرگ کاهش یافته وبساط جنگ افروزان کساد شده است . بنابراین به شیوه ی دیگر عوامفریبی وگول زدن کودکان روی آورده اند . برای همین رئیس گزمکان کودتاگر پاسدار محمد علی جعفری در کنار سردار بسیجی مشنگ محمد رضا نقدی بسیجی با پوشش تبلیغاتی  همایش میقات صالحین به شکار کودکان رفته اند تا نیروهای انتحاری  برای جنگ نرم فرهنگی و سیاسی آموزش وپرورش دهند. زیرا که اعتراف شده است  وحشت از   وخیم شدن شرایط  بسیار حساس یارژیم فاشیستی مذهبی کودتایی است.  
 

 

  
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در همایش میقات صالحین که عصر امروز پنجشنبه در مصلای تهران برگزار شد،گفت: حلقه‌های صالحین برای جنگ نرم فرهنگی و سیاسی در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.وی ادامه داد: شرایط امروز انقلاب اسلامی شرایطی بسیار حساس است زیرا انقلاب اسلامی بسرعت در جهان در حال گسترش است و کانون آن تهران بزرگ است که احتیاج به نیروهای انقلابی، بصیر، مومن و آگاه به مسائل جاری دارد.فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان نباید این تصور را داشته باشند که حضورشان در دفاع از انقلاب فقط در عرصه‌های نظامی است. امروز انقلاب اسلامی در برهه حساس خود است و بالاترین تهدیدی که متوجه آن است تهدید نرم است.جعفری با بیان اینکه بسیجیان با حضور در حلقه‌های صالحین با تهاجم نرم دشمن مقابله می‌کنند گفت: امروز باید بدانیم در جنگ نرم فرهنگی حضور مستمر و همیشگی داریم و حلقه‌های صالحین می‌توانند در این امر موثر باشند. امیدواریم بسیجی مطلوب و مورد قبول و در شان انقلاب اسلامی در دهه چهارم انقلاب داشته باشیم.