چند گزیده خبرهای تصویری ونوشتاری زلزله ورزقان . 23 مرداد 91

تصاویر صحنه های دلخراش واندوهبار ضمیمه شده که مربوط به خانواده های عزادار وداغدار ماتم زدگان عزیز از دست دادگان زلزله ی اخیر  آذربایجان است نه تداعی کننده ی جنگ خانماران بر اندارانه ی 8 ساله ی ایران و عراق است و مشابه  صحنه های پس از بمباران های هوایی  جنگ است که  مکان بمباران شده از سوی پاسداران محاصره می شد تا که اجازه حضور مردم وکمک رسانی داده نشود .چون وحشت از واکنش اعتراضی مردم علیه ی جنگ افروزان حاکم بود که با اصرار ولجبازی به ادامه جنگ داشتند که در نهایت به شکست وسر کشی جام زهر منتهی شد . اکنون این فاجعه زلزله ی آذربایجان که چندین روستا را با خاک یکسان نموده واخبارش بطور عمد سانسور می شوداعضای خانواده های حیران وسرگردان وداغدار است که عزیزان شا ن را از زیر آوار که کشته ومدفون شده بیرون کشیده اند که معلوم نیست باید عزادار ازد ست رفتگان شان باشند .یا غمزده ی بی خانمان شدن ودار وندار از دست دادن شان باشند . یا نگران هوای سرد و بی پوشاک و غذا وآب و... باشند . بدون شک که این فاجعه ی انسانی ادامه همان سیاست جنگ افروزانه ی جنگ موهبت الهی است و عامل ومقصر دین فروشان عوامفریب جنگ افروز و غارتگر می باشند. زیرا که  به جای تلاش خانه های سازی های مقاوم  مقابل زلزله  وسیل ذخایر ومنابع وسرمایه کشور را  یا در تنور  جنگ افروزی ریختند . یا صرف اهداف هسته ای وآزمایش های موشکی پاسداران نمودند .یا اختصاص  به صدور سیاست تروریسم وبحران وارتجاع به برون مرز وارگان های سرکوبگر  داده اند ومردم محروم وبی دفاع و آسیب پذیر را به حال خود رها کردند .طوریکه نه اجازه کمک وامداد رسانی  به مردم داده می شود .نه اینکه اخبار سانسور ناشده  این فاجعه را بازتاب می دهند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
فرارو- پس از گذشت بیش از 24 ساعت از وقوع زمین لرزه 6.2 ریشتری در بخشی از مناطق آذربایجان شرقی، کمبود آب و مواد غذایی در این مناطق مردم را تحت فشار قرار داده است.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مناطق زلزله زده، تامین آب آشامیدنی بویژه آب معدنی در این شهرستان بسیار  سخت بوده و با وجود گرمای هوا مردم زلزله زده به سختی به آب معدنی دسترسی دارند.در همین رابطه خبرگزاری مهر تصاویری از مناطق زلزله زده در زرقان منتشر کرده است که خرابی و ویرانی زلزله دو روز پیش در این منطقه و انذوه و درد بازماندگان آن را نشان می دهد.
فراروپس از گذشت بیش از 24 ساعت از وقوع زمین لرزه 6.2 ریشتری در بخشی از مناطق آذربایجان شرقی، کمبود آب و مواد غذایی در این مناطق مردم را تحت فشار قرار داده است.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مناطق زلزله زده، تامین آب آشامیدنی بویژه آب معدنی در این شهرستان بسیار  سخت بوده و با وجود گرمای هوا مردم زلزله زده به سختی به آب معدنی دسترسی دارند.در همین رابطه خبرگزاری های مختلف تصاویر متعددی از مناطق زلزله زده در ورزقان منتشر کردند که خرابی و ویرانی زلزله دو روز پیش در این منطقه و اندوه و درد بازماندگان آن را نشان می دهد. در بخش اول این گزارش تصویری عکس های خبرگزاری مهر را دیدید در این بخش گزیده ای از عکس های ایسنا و فارس و جام جم را مشاهده می کنید.
 نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ توجهی به نیاز اولیه زلزله زدگان نمی شود و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد تلفات زیاد خواهدشد.به گزارش مهر، عباس فلاح عصر یکشنبه با انتقاد از عملکرد مسئولان خواستار کمک مردم غیرتمند ایران اسلامی به زلزله زدگان شد.نماینده مردم هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی گفت: الان مردم روستاهای باجاباج، کویچ و دیگر روستاهای آسیب دیده غذا و آب آشامیدنی سالم ندارند.وی افزود: علی رغم وعده مسئولان امکانات اولیه چندانی در منطقه توزیع نشده است و بیشتر مردم بدون چادر هستند.فلاح تصریح کرد: اگر وضعیت بدین منوال ادامه داشته باشد آمار تلفات بالا خواهد رفت و مسئولان باید تلاش جدی برای کمک به مردم زلزله زده از خود نشان دهند.