تصاویر   گوناگون  شامل : شعر خوانی در حضور رهبر  و پذیرایی بچه یتیمان  از پاسدار علی  لاریجانی  و ژست ها چاکر منشانه ی غلامعی حداد عادل  و کارگران معدن طبس و.... . 16 مرداد 91
 صحنه های شعر خوانی  یا مدیحه سرایی و ستایش گری شاعر وشاعره هایی که در خدمت ولی فقیه علی خامنه ای هستند . همچنین  چگونگی بی اثر بودن تحریم ها در میز تدارک دیده شده بر ای پاسدار علی لاریجانی از سوی یتیمان  که همراه با ادا واطوار پاسداری اش  می باشد. البته چند تا نوجوان هم بر سر  سفره پهن شده بر روی میز حضور دارند تا وانمود شود که چگونه  وی نیز در فکر  پذیرایی کردن   یا در اصل پذیرایی شدن در مراسم افطاری محرومان ویتیمان می باشد. اما سئوال است که چرا در کشور ی که رهبرش قول حکومت  مستضعفان وپابرهنگان داده بود نه کسی به فکر کارگران محروم و زحمت کش نیست ، بلکه هرروز هم اخراج و بیکار می شوند .نمونه دو تصویر کارگران  معدن زغال‌سنگ در طبس گواه زنده ی به توجهی به امنیت وبهداشت  کارگران است . زیرا که تصاویر به وضوح می گوید که اوضاع اینان چگونه می باشد؟ همچنین  تصاویر چاکر منشی و باند بازی اعضای بازار مکاره که در حرف د ر رأس هم امور است ولی در عمل آلت دست می باشد . به خصوص تصویر هم منقلی وفامیل رهبر غلامعلی حداد از سایر همقطارانش  کمدی تر می باشد. اما  تصاویری هم از یک سفر مأموریتی تبلیغاتی به زاهدان هم جزو تصاویر است.
 
  
 
محفل شعرخوانی در حضور مقام معظم رهبری. (پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری(مهر )) پذیرایی از علی لاریجانی در مراسم افطاری ایتام. (ایسنا)کارگران معدن زغال‌سنگ در طبس. (مهر) در حاشیه جلسه علنی مجلس. (ایسنا/ مهر) سفر کتایون ریحانی به عنوان سفیر مهرآفرین به زاهدان. (ایسنا)