گفته می شود رطب خورده کی تواند منع رطب کند؟
ضمن بسیار دلخراش بودن این صحنه ی گریه و التماس کردنیک  کودک فلسطینی بدلیل بازداشت پدرش که مشخص است سربازان اسراییلی که در گیر وشاهد این صحنه هستند از نگاه شان معلوم است که از این اقدام خوشحال نیستند . ولی چون مأمور ند باید فرمان بالا دستی ها ار اجرا نمایند . البته سئوال است که چرا مسئولی در جهان یا سازمان ملل یافت نمی شودتا که راه حل مناسب وعادلانه برای مسأله ی فلسطین واسراییل ارائه دهد تا به این صحنه های اندوهبار ضد انسانی مردم فلسطین پایان داده شود و صلح و آرامش وثبات سیاسی در منطقه به وجود آید . آخر کودکان و زنان مرتکب چه جرمی شده اند که باید شاهد چین صحنه های ضد بشری خشونت آمیزی باشند؟ اما روی سخن به گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس است که فرصت طلبانه از موضع اشک تمساح ریختن برای کودک فلسطینی چنین صحنه ای را بازتاب داده است . البته بدون آنکه بگوید نقش حاکمان ایران در بی ثبات ونا آرام کردن منطقه چیست؟  سئوال است که مگر بدتر از این صحنه در 33 سال گذشته هرروز در گوشه وکنار ایران اتفاق نیفتاده است و در زندان ها پدر ومادران در حضور فرزندان شان شکنجه نشده ومورد اذیت و آزار واقع نشده ویا ملاقات ممنوع نبوده اند؟ با خانواده های داغدار وعزادار زندانیان سیاسی چگونه رفتار شده است؟ به خصوص با خانواده های عزیزان از دست دادگان قتل عام زندانیان سیاسی 67 که بخشی از جانباختگان بطور دسته جمعی شبانه درد شت خاوران بی نام ونشان دفن شدند واجاره به حضور خانواده ها بر مزار گور جمعی بی نام ونشان ها داده نمی شود. بدتر اینکه در صورت حضور بازداشت می شوند.  مگر فراموش شده است سپاه قدس در کنار مزدوران دولت نوری مالکی مزدور ودست نشانده در تهاجم بربرمنشانه ی 6و7  مرداد 88 و19 فرودین 90 با مجاهدین اشرف مرتکب چه جنایت جنگی علیه ی بشریت شدند؟ از سوی دیگر مگر جنایات روزانه دو هم پیمان در سوریه وعراق که زنان وکودکان عراقی وسوری لت و پار می شوند کمتر از  صحنه ی این فیلم کودک فلسطینی است که یا سانسور ویا وارونه گزارش می شود؟ همینطور مگر   در صحنه های دار زدن خیابانی و یا به گردش در آوردن جوانان متهم به شرور یا شلاق زدن های خیابانی ونماز جمعه ها کودکان حضور ندارند؟ مگر فراموش شده است که چگونه در یک شب در تهاجم گروه 2000 نفره ویژه به خاک سفید تهران که 400 آلونک با خاک یکسان شد بیش از 2 هزار نفر کودک و زن و مرد جوان ومسن شبانه بازداشت نشدند و برای زهر چشم گرفتن مردم  روز بعد 6 نفر از بازداشت شدگان که در میان شان یک زن نگون بخت بود در همین مکان تخریب شده  بر دار کشیده شدند و مگر جسدشان برای چند روز در فضا معلق نماند تا موجب عبرت دیگران شود؟ بهر حال گفته می شود رطب خورده کی تواند منع رطب کند؟
گریه‌های ملتمسانه کودک فلسطینی برای آزادی پدرش از دست صهیونیست‌ها+فیلم.خبرگزاری فارس: کودک فلسطینی زمانی که نظامیان صهیونیست برای بازداشت پدرش در الخلیل به خانه وی یورش بردند با التماس و گریه‌های کودکانه از آنها می‌خواهد که پدرش را رها کنند. 13 مرداد-91
به گزارش فارس، فیلم کوتاهی حکایت از درد و ناله‌های کودک خردسالی دارد که با التماس‌های کودکانه از نظامیان صهیونیستی می‌خواهد که پدر وی را آزاد کنند.نظامیان اسرائیلی زمانی که به خانه این مرد فلسطینی یورش بردند و وی را دستگیر کردند، با گریه‌ها و التماس های این کودک خردسال مواجه شدند اما هیچ توجهی به گریه‌های کودکانه وی نکردند و پدرش را با خود بردند.