برای شرکت در کنفرانس همبستگی اسلامی.پادشاه عربستان احمدی‌نژاد را به مکه دعوت کرد.خبرگزاری فارس: پادشاه عربستان سعودی با ارسال دعوتنامه‌ای رئیس جمهور ایران را به شرکت در کنفرانس همبستگی اسلامی دعوت کرد.  15 مرداد-91
این دعوت  ملک "عبدالله بن عبدالعزیز" از پاسدار احمدی نژاد به عربستان تا در کنفرانس فوق العاده همبستگی  در عربستان  شرکت کند . جالب است زیرا که دارای پیآمدهای گوناگون می باشد . از جمله خنثی کننده ی تبلیغات حاکمان ایران ورسانه های تبلیغاتی ومطبوعاتی وبلندگوهای نهاد های حکومتی ونماز جمعه ها علیه ی عربستان است . همچنین پاسخگویی به اتهامات عربستان است که در کنار قطر و ترکیه و القاعده در سوریه دست به اقدامات تروریستی می زنند  همچنین متهم کردن  عربستان که در امور داخلی عراق مداخله گری می کند .از سوی دیگر توپ شیخ  نمیم تحریک شده وزندانی در عربستان وارد زمین ولی فقیه می شود .  همینطور بدلیل اختلاف جدی  که بین رئیس جمهور و ولی فقیه وجود دارد این د عوت جنگ قدرت وثروت میان این دو وحامیان شان را شعله ور تر می سازد .ازطرف دیگر  رفسنجانی موافق این دعوت است چون وی همچون احمدی نژاد و بر خلاف علی خامنه ای خواهان مذاکره با آمریکا می باشد که عربستان می تواند نقش سرپل داشته باشد .مهمتر اینکه فرصت مناسب برای احمدی نژاد است تا که با حضور خود در این کنفرانس پاسخ دندان شکن به منتقدان دولت و خودش دهد . اما اگر باند مافیایی خامنه ای مخالفت کنند ودست به شانتاژ گری وتهدید بزنند و اخلال گری در این سفر کنند با عدم حضور رئیس جمهور در این کنفرانس موجب خواهد شد که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف در منطقه و جهان  منزوی تر گردد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان"واس"، ملک "عبدالله بن عبدالعزیز" با ارسال نامه مکتوب به "محمود احمدی نژاد" از وی برای شرکت در کنفرانس فوق العاده همبستگی اسلامی دعوت بعمل آورد.کنفرانس همبستگی اسلامی قرار است روزهای 26 و 27 ماه مبارک رمضان در مکه مکرمه برگزار شود.نامه ملک عبدالله امروز توسط "محمد بن عباس الکلابی" به "رحیم مشائی" رئیس دفتر احمدی‌نژاد در دفتر ریاست جمهوری تسلیم شد.