جهت اطلاع
وحشت از واکنش تناقض قدرتن مایی پهپاد سرنگون شده در آسمان اسراییل
گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی بدون توجه به تبلیغات رسانه های خبری ومطبوعاتی به ویژه دروغ نامه ی کیهان وخبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  محور پهپاد پاسداران که به حزب الله  لبنان داده شده است کلی گرد وخاک تبلیغاتی برپا کرده اند و از قدرت کاذب حزب الله وآسیب پذیری گنبد هسته ای اسراییل  سخن هاگفته اند . اما اکنون تلاش شده است تا وانمود شود رسانه های غربی و اسراییل دارند این موضوع را بزرگ نشان می دهند.
همزمان با قدرت‌نمائي حزب‌الله لبنان در ماجراي هواپيماي بدون سرنشين و احساس حقارت سران رژيم صهيونيستي از اين واقعه، رسانه‌هاي غربي تلاش مي‌كنند با پراهميت نشان دادن اعزام هواپيماي بدون سرنشين حزب‌الله لبنان به فلسطين اشغالي، افكار عمومي را متوجه اين نكته كنند كه رژيم صهيونيستي در خطر است و بايد به آن كمك و از آن حمايت شود. روزنامه انگليسي تايمز نوشت: هواپيماي شناسائي حزب‌الله قبل از آنكه سرنگون شود، بيش از سه ساعت مشغول ارسال تصاوير از مراكز موشك‌هاي بالستيك و پايگاه‌هاي هوائي و آمادگي اسرائيل براي مانور نظامي مشترك با آمريكا بود. انديشه‌كده آمريكائي بروكينز نيز اعلام كرد: اكنون كل اسرائيل در تيررس پهباد ايراني است و اين تكنولوژي آرايش نيروهاي منطقه را كاملاً دگرگون كرده است
وضعيت مهدي هاشمي در زندان از قول وكيلش
گذشته از اینکه چرا فرزندان ستون انقلاب رفسنجانی بازداشت شدند . آیا فرزندان رهبر و سایر مسئولان خلافکار وغارتگر نیستند وچرا کسی کاری با اینان ندارد . اما سئوال است آیا آنگونه که رفسنجانی اذعان کرد که فرزندان من با بقیه فرقی ندارند ودستگاه فاسد قضاییه همانگونه با اینان رفتار کنند که با دیگران برخورد می شود؟ واقعاً دستگاه فاسد وتبعیض آمیز قضاییه به همه آن بازداشت شدگان انفرادی چنین اجازه تماس تلفنی با خانواده داده می شود؟
فرزند آيت‌الله هاشمي رفسنجاني تاكنون سه بار از بازداشتگاه با پدرش تماس تلفني داشته و وضعيت خود در اوين را تشريح كرده است. به گزارش انتخاب؛ سيدمحمود عليزاده طباطبايي در گفت‌وگو با فارس درباره آخرين وضعيت مهدي هاشمي اظهار داشت: مهدي همچنان در انفرادي به سر مي‌برد و ممنوع‌الملاقات است. وي افزود: مهدي تاكنون سه بار از بازداشتگاه با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني تماس داشته و وضعيت خود را در زندان در حدي كه مجاز بوده، گزارش داده و تقاضا كرده است براي وي كتاب ببريم. عليزاده طباطبايي ادامه داد: مهدي هاشمي در سلول 5/3 متر در 5/3 متر در اوين نگه‌داري مي‌شود و اتاق او سرويس بهداشتي و يك دست رختخواب ساده دارد و از نوع برخورد دو بازجويش هم ابراز رضايت كرده است. "مهدي به مزاح به پدرش گفت كه من در انگليس هم در انفرادي بودم و اينجا هم در انفرادي و تنها هستم اما تفاوت اين است كه آنجا مجبور بودم خودم غذا درست كنم ولي اينجا به من غذا مي‌دهند." وكيل مهدي هاشمي گفت كه آخرين تماس موكلش با هاشمي رفسنجاني مربوط به اواخر هفته گذشته است كه گفته بود هنوز كتاب‌هاي تاريخي كه براي وي فرستاده‌ايم، به دستش نرسيده است. عليزاده طباطبايي در پايان تصريح كرد: تحقيقات از مهدي هنوز تمام نشده اما با توجه به اينكه معمولا مدت بازداشت موقت يك‌ماهه است، احتمال مي‌دهيم تحقيقات از وي به زودي تمام شود. وي در عين حال گفت كه چنانچه بازداشت موقت وي بيش از يك ماه طول كشيده و تمديد شود، رسماً به اين موضوع اعتراض خواهد كرد
توصيه يك توده اي نفتي؛ برويد سر اصل موضوع! (خبر ويژه)
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری همچون سگ نگهبان بیت رهبری محافظ رهبر ولی فقیه است تا که در مورد وی یا نقش وی که همکاره است هرکس کوچکترین اشاره ای کند .به ویژه  اگر چنانچه نقد کردن وی ر ا ارجحیت به رفسنجانی واحمدی نژاد  بدهد بلافاصله پارس کنان بسویس حمله می کند.
پايگاه اينترنتي گروهك ملي- مذهبي كه از فرانسه بارگذاري مي شود، در تحليلي نوشت بايد حاكميت و رهبري را نشانه گرفت و نه اين سياست احمدي نژاد يا آن رفتار هاشمي رفسنجاني را.سايت ملي- مذهبي در اين تحليل نوشت: هاشمي رفسنجاني از زمان انتخابات سال 88 تاكنون مواضع مختلفي اتخاذ كرده است. نخستين موضع او به نوعي در حمايت از جنبش سبز و موسوي و كروبي بود. او كوشيده فضاي سياسي بازتر شود. اين نقش او تاكنون قابل توجه است. به هرحال او يك عامل فشار در زمينه داخلي و خارجي است اما با توجه به صحبت هاي رهبري در بجنورد كه به هيچ وجه نشاني از انعطاف بروز نداد، نقش و تاثير هاشمي هم در اين شرايط نامعلوم است.«بيژن- ح» نويسنده اين تحليل مي افزايد: درباره اين كه اپوزيسيون بايد چگونه با رفسنجاني برخورد كند من فكر مي كنم شكاف هايي كه در درون حكومت وجود دارد، گروه هاي مختلف را در مواضع مختلف قرار مي دهد. اما مسئله مهم اين است كه اينها يك حاكميت يكدستي را زير نظر و رهبري آقاي خامنه اي برقرار كرده اند و به هر حال آماج اصلي مخالفت ها و انتقادات اپوزيسيون بايد حاكميت و رهبري باشد. وي به رغم تاكيد بر اين كه نبايد از تخطئه به احمدي نژاد و هاشمي غافل شد، خواستار تمركز حملات عليه رهبري شد و نوشت: در عين اين كه نبايد نسبت به سهم هركدام از اين آقايان بي اعتنا باشيم اما بايد توجه داشته باشيم كه آماج اصلي ما حاكميت، به رهبري آقاي خامنه اي است و نه افشاي اين يا آن سياست احمدي نژاد يا برخورد با اين يا آن رفتار رفسنجاني.شايان ذكر است بيژن- ح از اعضاي حزب لائيك توده بود كه پس از فروپاشي بلوك شرق، در زمره چپ هاي آمريكايي درآمد و ظاهرا در چند سال اخير مسلمان هم شده و در جرگه ملي- مذهبي هاي نه ملي- نه مذهبي درآمده است
خودش نمي خواهد بيايد اما به نظر ما 10 به يك جلو است! (خبر ويژه)
مچ گیری وفاش نمودن نقش نوچه های تبلیغاتی رقابتی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم پاسدار علی لاریجانی در بازار مکار مکاره که فاش شده است برای چه لشکر کشی همراه تهدید به استیضاح و زا وسئوال کردن ازر ئیس جمهور می کند که اکنون این ترفند تبلیغاتی  حاشیه نشینی امنیتی پاسدار علیل اریجانی از سوی پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری  فاش شده است
.با وجود بي ميلي رئيس مجلس به نامزدي انتخابات رياست جمهوري، مشاور وي مي گويد بهترين گزينه انتخابات لاريجاني است. فراكسيون حامي لاريجاني و مجلس نيز از او به عنوان نامزد بالقوه ياد مي كند.حسن زماني مشاور لاريجاني در مصاحبه با يك روزنامه زنجيره اي گفته است: هنوز در اين مقطع زماني از سوي لاريجاني هيچ صحبت يا اظهارنظر رسمي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده مطرح نشده است و هنوز مشخص نيست كه آيا در اين مورد، تصميم گيري مي كند يا خير.وي در عين حال مي گويد: نبايد از اين نكته غافل بود كه بهترين گزينه موجود براي اين امر خطير در شرايط فعلي كشور آقاي لاريجاني است. او با داشتن سابقه دو دوره رياست مجلس و بيش از 30 سال سابقه كار اجرايي در كشور و همچنين تعامل مثبتي كه با دلسوزان نظام و انقلاب دارد، مي تواند بهترين گزينه براي انتخابات باشد تا در كشور وحدت لازم را برقرار كند. البته باز هم تاكيد مي كنم كه رئيس مجلس در مقطع كنوني هنوز هيچ اظهارنظري نكرده است و حتي در گذشته نيز بارها اعلام كرده بود قصد ورود به عرصه انتخابات را ندارد.زماني اين را هم گفته كه از سوي ساير اصولگرايان اسامي متفاوتي به عنوان كانديدا براي انتخابات مطرح شده كه هنوز سرنوشت بيشتر آن ها همچون كانديداتوري آقاي لاريجاني مبهم است اما بدون شك، بايد گفت كه اگر بخواهيم در ميان تمام گزينه هايي كه چه در ميان اصولگرايان و چه در ميان اصلاح طلبان مطرح شده است مقايسه اي در مورد قابليت ها و سوابق آنان انجام دهيم، آقاي لاريجاني 10 به يك جلوتر از همگي آنان است كه اين برتري ها نيز همگي به علت داشتن يك سابقه درخشان در كارنامه وي است. از همين روست كه اين تاكيد وجود دارد كه بايد به كانديداتوري علي لاريجاني بيشتر و عميق تر فكر كرد چرا كه گزينه بهتر از وي وجود ندارد. البته بايد منتظر تصميم گيري رئيس مجلس براي انتخابات بمانيم.در همين حال كاظم جلالي نماينده شاهرود و رئيس فراكسيون رهروان اعلام كرده كه «لاريجاني كانديداي بالقوه اين فراكسيون مي باشد و نظر فراكسيون بر روي ايشان است». عليرضا منادي ديگر عضو فراكسيون رهروان نيز مي گويد «راستش را بخواهيد ته دل فراكسيون با آقاي لاريجاني است و اعضا دوست دارند آقاي لاريجاني به ميدان بيايد.»وي اضافه كرد: «آقاي لاريجاني گزينه اصلي فراكسيون رهروان ولايت براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم است ولي خودش قبول نمي كند كه بيايد و مي گويد نمي خواهم بيايم.»منادي در پاسخ به اين كه آيا فراكسيون رهروان ولايت مجلس، براي انتخابات كانديدا معرفي مي كند، گفت: «فراكسيون رهروان ولايت قطعاً كانديدا معرفي مي كند، رهروان ولايت بزرگترين فراكسيون مجلس است و دو سوم نمايندگان يعني 210 نفر از نمايندگان عضو اين فراكسيون هستند.»
سرلشكر فيروز آبادي: فرمايشات رهبر انقلاب در خراسان شمالي راهبرد و فرمان عملياتي است .
سردار بسیجی حسن فیروز آبادی که همشهری رهبرولی فقیه می باشد. برای اینکه  پاسخ انتقادات احمدی نژادد ر کنفرانس خبری را داده باشد .هم اینکه هژمونی وی را به رخ رئیس جمهور و رفسنجانی کشیده باشد  ادعای راهبردی فرمان رهبر کرده است .
رئيس ستادكل نيروهاي مسلح تاكيد كرد كه رهبر معظم انقلاب راه را براي دستگاههاي نظارتي و مردم حاضر در صحنه براي نظارت بر كار مسئولان و شناسايي انحرافات و مقابله صحيح با آن را ابلاغ فرمودند.سرلشكر سيدحسن فيروز آبادي با سپاس از استقبال باشكوه و بي نظير مردم خراسان شمالي از سفر نوراني و پربركت رهبر معظم انقلاب به خطه پرنشاط باب الرضا(ع) گفت: فرمايشات رهبر معظم انقلاب در اين استان همه تدبير، راهبرد و فرمان عملياتي است.وي افزود: آنچه ايشان در جمع مردم در بجنورد و اسفراين فرمودند، نقشه راه و تدابير عملياتي و راهبردهاي روشن براي مسئولان كشور و همه دستگاههاي اجرايي و نهادهاي عمومي براي پيشرفت كشور در سال جاري و سال هاي آينده است. همچنين معظم له راه را براي دستگاههاي نظارتي و مردم حاضر در صحنه براي نظارت بر كار مسئولان و شناسايي انحرافات و مقابله صحيح با آن را ابلاغ فرمودند.فيروزآبادي تصريح كرد: نكته و چراغ روشن ديگري كه نايب امام زمان(عج) در اين استان روشن فرمودند، كتاب مرجعي بود كه در بياناتشان براي نخبگان، فرهيختگان و فعالان در تحول علوم انساني باز فرمودند و عناوين زيادي را براي پژوهش و تحقيق و تاليف و كرسي هاي نظريه پردازي و كرسي هاي آزادانديشي گشودند.