فارس گزارش می‌دهد.سیل در مازندران 7 قربانی گرفت/ تقاضای کمک از شهرستان‌های همجوار.خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهر از جان باختن هفت نفر در سیل شب گذشته بهشهر خبر داد. 22 مهر -91
 

بدلیل آسیب رسانی به محیط زیست و عدم  سیستم فاضلآب شهری  مثل همیشه بارندگی بدتر از خشک سالی مرگ آفرین و همراه با خسارات اقتصادی و مالی  می شود چونکه در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد و تبعیض و بی قانونی و بی عدالتی که در 33 سال گذشته تا کنون ادامه داشته است به ویژه ادامه و اصرار جنگ خانمان سوز عراق و ایران  ویران کن که مترادف سیاست 33 ساله چوب تاراج زدن بر منابع وذخایر نفتی وگازی و کویر کردن مراتع سبز وسوزاندن جنگل ها ونابود کردن پوشش گیاهی جنگل ومراتع و دشت شده است که موجب عدم جاری شدن سیل می شد . ولی اکنون  نه هر بارندگی تبدیل به جاری شدن سیل می شود . عجیب اینکه بدلیل عدم بهره گیری مناسب از آب باران وبهدر رفتن آن شوربختانه   موجب تشدید  سیاست خشکانیدن رود خانه ها و مرداب و تالاب و باتلاق ها شده است . بهمین  دلیل هر گاه در هر مکانی از کشور بارندگی می شود متأسفانه  بلافاصله تبدیل به جاری شدن سیل مرگ آفرین با قربانی گرفتن شهروندان ایرانی همراه با خسارات مالی وضرر و زیان فراوان ومعضا تردد وترافیک در شهرها می شود.

محمدرضا البرزی لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر، اظهار داشت: بارش باران از ساعت 45 دقیقه بامداد امروز آغاز و بلافاصله مدیران عضو ستاد بحران شهرستان فراخوان شدند.وی افزود: جلسه ستاد بحران راس ساعت دو بامداد تشکیل و اقدامات اولیه با حضور نیروهای زیر مجموعه ستاد آغاز شد.فرماندار بهشهر در ادامه گفت: طی تماسی که با استاندار مازندران داشتیم و هماهنگی‌های به‌عمل آمده با معاونت عمرانی استاندار، شهرستان‌های دیگر در حال ارسال ادوات راهداری و راهسازی برای پاکسازی نقاط سیل زده هستند.این مسئول تصریح کرد: ارتفاعات جنوب شهر و مرکز شهر بیشترین نقاط آسیب بودند و در حادثه سیل بامداد امروز، هفت تن از همشهریان ما جان باختند.به گزارش فارس، هم‌اکنون باران در نقاط شهری بهشهر در حال باریدن است که نسبت به بارش بامداد امروز از شدت بسیار کمتری برخوردار است.هم اکنون فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در نقاط حادثه خیز حضور دارند.