شتر (گفت و شنود)

شتر (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجو دست زده به خود زنی؟ تا به خودش زده باشه تو دهنی
مگر نمیدونه کروبی هست در حصرخانگی؟ چرا از وی فاکت آورده این مفنگی؟
گفت : می خواست بره خواستگاری یارو ، بهش گفتن وقتی با خانواده عروس میشی روبرو
وسط صحبت ها حرف های گنده گنده بزن ، گفت فیل، شتر، نهنگ و دانیاسور دوست دارمن
گفت: نماینده سابق اصفهان در مجلس ششم گفته است تمام مذاکرات ژنو باید محرمانه باقی بماند تا کسی نتواند علیه کشور جوسازی کند!
گفتم: ولی آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و اسرائیل و... که از متن مذاکرات باخبرند.
گفت: چه عرض کنم؟! ایشان همان کسی است که در مجلس ششم و در حالی که آمریکا ادعا می‌کرد ایران در برنامه هسته‌ای خود پنهان‌کاری می‌کند! پشت تریبون رفت و برای خوش‌آمد آمریکا و اسرائیل گفت؛ 19 سال است که درباره برنامه هسته‌ای خود به دنیا دروغ گفته‌ایم! یادت که هست؟
گفتم: مگر آن خیانت فراموش شدنی است؟ کروبی که آن موقع رئیس مجلس بود با عصبانیت به او گفت؛ چرا سخنگوی اسرائیل شده‌ای؟
گفت: پس چی شده که حالا می‌گوید حتی مذاکرات ژنو هم که همه دشمنان از آن با خبرند، باید محرمانه بماند؟!
گفتم: یکی رفته بود خواستگاری، بهش گفتند برای این که خودت رو مهم نشون بدی، حرفهای گنده بزن و یارو وسط صحبت‌ها گفت؛ فیل! شتر! نهنگ! دایناسور! و...
گفت : سربازجوی شیاد ، نقل کرده از احمد شیرزاد
تااز وی در مجلس ششم کنه یاد ،بتونه  از موضع  وی  کنه انتقاد
گفتم : چرا سربازجوی سناریو ساز؟ علیه ی شیراز کوک کرده ساز
گفت : سربازجو شده شاکی ، بر پا کرده گرد و خاکی
با اتهام وتوهین وبهونه الکی ،به شیرزاد کرده فحاشی خرکی
چرا وی گفته مذاکره هسته ای، بطور محرمانه و در بسته ای
 می باید  پنهانی بشه دنبال ، تانه جوسازی بشه، نه سئوال
اما سربازجوی چل وخل ، از شیرزاد کرده نقل قول
در مجلس ششم بود نماینده ،  ترمز بریده و دنده عقب کنده
فاش کرد 19 سال گفتیم دروغ ، علیه برنامه هسته ای کرد شلوغ
کروبی رئیس مجلس داد  تحلیل، چراتو شدی سخنگوی اسراییل؟
اما شیر زاد  موضعش کرده تغییر ، وارونه نظر قبلی اش داده تفسیر
گفتم : چرا سربازجو دست زده به خود زنی؟ تا به خودش زده باشه تو دهنی
مگر نمیدونه کروبی هست در حصرخانگی؟ چرا از وی فاکت آورده این مفنگی؟
گفت : می خواست بره خواستگاری یارو ، بهش گفتن وقتی با خانواده عروس میشی روبرو
وسط صحبت ها حرف های گنده گنده بزن ، گفت فیل، شتر، نهنگ و دانیاسور دوست دارمن