گفت و شنود خسته نباشي!

دروغ نامه ی کیهان 3 اردیبهشت - 94
گفت و شنود 
خسته نباشي!

گفت: آل سعود بعد از آن همه رجز خواني عليه انصارالله و قتل عام زنان و کودکان مسلمان، دست از پا درازتر اعلام آتش بس کرد.
    گفتم: آل سعود در تمام عمر خود و اجدادشان فقط يک پيروزي جنگي داشته اند، آن هم مربوط به اجداد آنها در جنگ احد بوده است که در سپاه مشرکان پادويي مي کردند و بعد هم از مسلمانان تودهني محکمي خوردند.

    گفت: اين دفعه هم به نمايندگي از آمريکا و اسرائيل در پي قتل عام مسلمانان بودند که بدجوري پوزه کثيف آنها به خاک ماليده شد.

    گفتم: به همين علت است که مي گويند، انصارالله، آمريکا و اسرائيل را تحقير کرده است وگرنه آل سعود حقيرتر از آن است که حتي ارزش تحقير شدن را داشته باشد.

    گفت: حيوونکي ها... 

    گفتم: شخصي سوار الاغ در حال عبور بود که يکي از رهگذران گفت؛ خسته نباشي! و يارو جواب داد؛ من که سوار الاغ هستم و خسته نمي شوم! و رهگذر گفت؛ من هم به الاغ گفتم خسته نباشي!