گفت و شنود دورخيز!

دروغ نامه ی کیهان 12 بهمن -94
گفت و شنود 
دورخيز!
مایه خوری  یاجوک های   تابلوی چندبارمصرف شده ی  سربازجو شریعت نداری علیه ی رقبا که جنبه ی تمسخر وتحقیر دارد

گفت: جان کري وزير امور خارجه آمريکا گفته است از مشاهده اسارت تفنگداران آمريکايي به دست سپاه خيلي عصباني شدم.
    گفتم: آفرين به بر و بچه هاي نيروي دريايي سپاه که به خال زده اند.

    گفت: تفنگداران اسير شده هنوز هم در آمريکا تحت بازجويي هستند.

    گفتم: به آنها چه کار دارند؟

    گفت: از مصاحبه فرمانده تفنگداران و عذرخواهي او عصباني هستند. جان کري مي گويد من خودم تفنگدار دريايي بوده ام و عذرخواهي فرمانده تفنگداران برايم سخت است.

    گفتم: مثلاً اگر خود جان کري بود چه مي کرد؟!

    گفت: چه مي دانم؟! حالايک لافي زده است!

    گفتم: يارو دورخيز کرد و جفت زد که روي زين اسب بپرد ولي از آنطرف افتاد و محکم به زمين خورد و براي آبروداري بلند گفت؛ جواني کجايي که يادت بخير! و بعد يواشکي زيرلب گفت؛ خودمونيم، جوون هم که بوديم هيچي نبوديم و عمراً عرضه اين کارها را نداشتيم!