نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها   و صدای شما 16 بهمن -95
چکه‌های سقف تونل توحید!؟
متاسفانه مدتی است از سقف لاین جنوب به شمال تونل توحید آب فراوانی ریزش می‌کند که ادامه این روند ممکن است منجر به وقوع حوادث ناگواری شود.از مسئولان شهرداری تقاضا می‌شود با بررسی موضوع و اقدامات به موقع، از رخ دادن فاجعه‌ای دلخراش جلوگیری کنند.رحیم‌زاده – تهران
علاج واقعه؛ قبل از وقوع
برای جلوگیری از حوادث و خسارتهای مادی و معنوی به عنوان یک شهروند پیشنهاد می‌دهم که ماموران گشت انضباط شهری، ساختمان‌های غیر ایمن را شناسایی و به شهرداری همان ناحیه گزارش کنند تا پس از بازدید کارشناسان خبره، با هزینه ستاد بحران نسبت به رفع خطر اقدام شود. لازم به ذکر است که با اعطای تسهیلات به مالکان و حذف تشریفات و هزینه می‌توان مالکان را تشویق به ایمن‌سازی کرد.متاسفانه در محله‌های قدیمی، بسیاری از شیروانی‌ها فرسوده شده و با بارش‌ برف و باران یا باد و توفان، احتمال فرو ریختن آن زیاد است و خسارت‌های زیادی هم ببار می‌آورد. ریزش ساختمان پلاسکو تجربه‌ای شد برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی سایر ساختمان‌های ناایمن در آینده.یک شهروند تهرانی

ابراهیمی از تهران: دهه فجر را بر فجر آفرینان تبریک می‌گویم. بنده به عنوان جانباز و برادر دو شهید پیشنهاد می‌کنم برای تقویت روحیه ایثار و ایمان، گذشت و فداکاری در جامعه، واکاوی عالمانه و بدون حب و بغض و خالی از دید جناحی و سیاسی در ابعاد ملی و اجتماعی، صورت گیرد. در واقع ما نیاز به نوعی خانه تکانی دل‌ها داریم. نمی‌شود اجازه داد بداخلاقی‌ها در جامعه بیداد کند.
*اصغری از تهران: جا دارد نسبت به پرواز بالگردهایی که در روز تشییع پیکر‌های پاک شهدای آتش نشان تمامی مسیر تشییع کنندگان را پوشش می‌دادند و گلباران کردند تشکر ویژه کنم، اما سئوالی که برای من پیش آمد این بود که چرا در روز حادثه پلاسکو از این بالگردها برای خاموش کردن آتش استفاده نشد؟
*
جمعی از اهالی کوچه: از شهرداری منطقه 12 تقاضا می‌شود آسفالت کوچه «خسرونژاد» منشعب از خیابان شهید «کفایی امانی» (زرین نعل» که بسیار خراب و موجب آسیب‌رساندن به خودروها و همچنین باعث ناهمواری‌های فراوان برای ساکنین ایجاد کرده، اقدامات لازم را انجام دهند.