چرا به بدويت ترامپ اعتراض نمي كنيد؟!

خبر ويژه 
چرا به بدويت ترامپ اعتراض نمي كنيد؟!   16 بهمن -95
سربازجو شریعت نداری برای اینکه اصغر فرهادی را متهم کند ازهمکارش علی یا داریوش سجادی مقیم آمریکا استفاده کرده که چرا اعتراض به ترامپ نکرده که اجازه ورود به  آمریکا به وی ران داده است؟ .اتفاقاً اگر ترامپ می خواهد اقدامی مثبت کند وبا عوامل رژیم وارونه ولایت فقیه مقیم آمریکا مبارزه کند باید مجوزا قامت  دایم آمریکا به امثال این همکار سربازجو شریعت نداری در آمریکا را ندهد و آن را لغو کند.

کارگرداني که از سفر به آمريکا ممنوع شده چرا نامه اعتراضي به ترامپ نمي نويسد؟
    داريوش سجادي همکار سابق نشريات اصلاح طلب در اين باره نوشت: جناب آقاي فرهادي! که به رئيس جمهور بابت گورخوابان نامه نوشتيد؛ تصور نمي کنيد به همان مقياس شايسته باشد تا اکنون نامه اي نيز به رئيس جمهور آمريکا بابت گورکني انسانيت و اخلاق توسط اين «بدويت بازيافت شده» نوشته و رسالت انساني و ايراني بودن تان را در پاسداشت از حرمت خودتان و هم وطنان تان را عهده داري فرمائيد؟

    ماندن با عزت ميان هم وطنان تان در داخل کشور تا عذرخواهي رسمي و جبران خطاي اين «ماموت سياسي» نورسيده به کاخ سفيد از ايرانيان را بر شهوت آمدن به آمريکا به هر بهائي و لذت حضور شوقمندانه در مراسم اسکار، مرجح بدانيد. بگذاريد اين بار بجاي نامزدي يا دريافت اسکار به شايستگي برنده جام اخلاق و شرف و انسانيت از جانب هم وطنان تان شويد.