نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  9 اردیبهشت – 96
عدم پاسخگویی شماره سهام عدالت
برای پرس و جو و آگاهی از وضعیت سهام عدالت شماره 83338 رااعلام کرده‌اند. من وقتی با این شماره تماس گرفتم اولا حدود نیم ساعت پشت خط بودم که مرتب هم نوبتم را اعلام می‌کرد که مثلا نفر چندم هستم و پس از این همه مدت وقتی به اصطلاح نوبتم رسید، متاسفانه بوق اشغال زد ودیگر هم نتوانستم موفق به شماره گیری شوم! آیا این شماره‌هایی که اعلام می‌کنند واقعی است یا سرکاری است؟!یک شهروند دنبال سهام عدالت – تهران
رد صلاحیت‌ها!
نامه دبیر شورای نگهبان برای رد صلاحیت‌ اقلیت‌های دینی که در شهرهای مسلمان‌نشین زندگی می‌کنند، جای تاسف دارد. در شرایطی که در بسیاری از کشورهای غربی مسلمانان در شوراهای شهر عضو هستند وقتی در بعضی از شهرهای مهم مثل لندن شهردار آن مسلمان است، چنین موضعی آیا جای تامل ندارد؟ آیا ما اینگونه می‌خواهیم به تبلیغ دین اسلام و احکام نورانی‌اش بپردازیم؟یک شهروند دلسوز تهرانی

*حاجی‌زاده از تهران: چند روز پیش خودم شاهد بودم که با وجود وزش باد‌های شدید در تهران، همچنان برخی از شهروندان اصرار داشتند روی بام‌ها سلفی بیندازند و از توفان عکس بگیرند و این درحالی است که هر لحظه ممکن است جانشان را بر سر این ماجراجویی از دست بدهند. لطفاً صدای من را به گوش شهروندان برسانید.
*
عبدالله‌زاده از تهران: به ماموران نیروی انتظامی بگویید لابلای شمشادهای بلند اتوبان حکیم پاتوقی مناسب برای معتادان شده است. تذکر بدهید تا رسیدگی شود.
*
حسنی از تهران: در شرایطی که امسال انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری به طور همزمان برگزار می‌شود، از روزنامه‌ها و رسانه‌ها انتظار داریم اسامی نامزدهای هر دو انتخابات را منتشر و مشخص کنند که هرنامزد به کدام گروه و جناح سیاسی تعلق دارد تا مردم در روز انتخابات بتوانند به راحتی و با آگاهی قبلی به نامزدهای موردعلاقه خود رای دهند.