كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 25 آذر - 96
كيهان و خوانندگان
    همانگونه که اکنون سربازجو شریعت نداری مجبور شده  از موضع ضعف وزبونی عقب نشینی آشکار  از دفاع تبلیغاتی تیتر صفحه اول  پرتاب موشک های پاسداران از سوی حوثی ها به خاک عربستان وامارات کند .  بنابراین دیر نیست تاآمریکا پس ازبررسی میزان دارایی یا غارتگری های بسیار بسیار نجومی خامنه ای و فرماندهان سپاه و نهادهای وابسته به خامنه ای و سپاه این رقم  رااعلام  کند که همراه با مجازات هایی خواهد بود . ولی سربازجو شریعت نداری چون آینده نگر نیست وشرایط حال وتاختن به روحانی ودولت  و حامیان شان را می بیند و فساد های مالی اطرافیان شان را فاش می کند .توی باغ نیست پس ازا علام بررسی آمریکا درمورد فساد سنگین مالی خودی ها جه می خواهد کرد؟

   رئيس جمهور اظهار نمود که در اين دولت براي پول نفت سوراخ هاي زيادي وجود دارد! اين سخن کاملا درست است. ولي اي کاش اين سوراخ ها را براي مردم معرفي مي کرد. تا حسين فريدون ها، مهدي جهانگيري ها، صفدر حسيني ها، نجومي بگيران، ژن هاي خوب و... هستند، اين سوراخ ها روز به روز بازتر هم مي شود.
    *
چرا همه بار بودجه 97 روي دوش مردم است. مردم فکر مي کردند در پسابرجام قرار است مشکل آب حل شود غافل از اينکه نانشان هم آجر مي شود! ده برابر کردن قيمت حامل هاي انرژي يعني قشر ضعيف ديگر نفس نکشند و بگذارند نجومي بگيران راحت زندگي کنند! به جاي اينکه بار سنگين بودجه را روي دوش مردم بگذاريد حقوق هاي نزديک 20 ميليوني مديران را کاهش دهيد! خدا نگذرد از کساني که با وعده هاي فريب راي ما مردم را خريدند.
    
علي ملکي- ازناي لرستان و 8979081
    *
رئيس جمهور اظهار نمود که در اين دولت براي پول نفت سوراخ هاي زيادي وجود دارد! اين سخن کاملا درست است. ولي اي کاش اين سوراخ ها را براي مردم معرفي مي کرد. تا حسين فريدون ها، مهدي جهانگيري ها، صفدر حسيني ها، نجومي بگيران، ژن هاي خوب و... هستند، اين سوراخ ها روز به روز بازتر هم مي شود.
    
عبدالحسين شاهين
    *
افزايش 500 توماني به قيمت بنزين تورم بالايي را به دنبال خواهد داشت. اين چه بدبختي است که عجز و ناتواني و کم سوادي و ناکارآمدي دولت در اداره کشور بايد بر سر ما مردم خراب شود؟
    28050916
    *
کاهش عجيب بودجه در اکثر موارد مهم و حساس در سال 97 دستان خالي دولت را رو کرد، همان دستاني که در مناظره هاي انتخاباتي يا اتهام مي زد و يا وعده هاي سر خرمن مي داد.
    3618021
    *
دولتي ها با رايي که از مردم گرفتند و به قدرت رسيدند در حقيقت خرشان از پل گذشته و پشيمان شدن راي دهندگان هم فرقي به حال آنان نمي کند. در حال حاضر هر کاري خواستند مي کنند. حالا همه ما بايد مانند حضرت علي(ع) استخوان در گلو صبر کرده بسوزيم و بسازيم.
    70540935
    *
آقاي قاسمي سخنگوي وزارت خارجه موارد نقض عهدهاي آمريکا در برجام را به ياد نداشتند. از کيهاني ها تشکر مي کنيم که موارد نقض برجام از سوي آمريکا را با ذکر تاريخ يادآوري کردند.
    79770912
    *
آقاي رئيس جمهور در تبليغات انتخاباتي دور اول رياست جمهوري گفته بودند آنچنان رونق اقتصادي به وجود بياورند که 45 هزار تومان يارانه ارزشي براي مردم نداشته باشد. در دور دوم هم با حذف 24 ميليون نفر از ليست دريافت کنندگان يارانه مخالفت کردند ولي الان يک طرفه تصميم گرفته اند يارانه 30 ميليون نفر را قطع کنند؟ بنده جاي آقاي روحاني بودم به دليل اين خلف وعده ها کنار مي کشيدم.
    16480915
    *
دولت و مجلس هر دو کاري کرده اند که به اعتماد مردم آسيب وارد شد. بنويسيد حذف يک طرفه يارانه قشر عظيمي از مردم به حساب نياوردن ملت از سوي مسئولان است. حال اين مسئول در دولت باشد يا مجلس فرقي نمي کند.
    21060913
    *
فتنه گران همان کساني هستند که وقتي راي مردم به نفعشان نيست مثل انتخابات سال 88 زير همه چيز مي زنند و کلي خسارت به کشور وارد مي کنند. همان ها امروز با دريافت بي مهار حقوق هاي نجومي به ريش ملت مي خندند.
    89020914
    *
روزنامه هاي زنجيره اي در دولت هاي نهم و دهم به دروغ از زبان مردم مي نوشتند يارانه ها را برداريد ولي قيمت ها به گذشته برگردد چرا امروز که مي خواهند يارانه ها را بردارند و دولت قيمت ها را چندين برابر کرده سکوت مرگبار گرفته اند و اعتراضي نمي کنند؟
    38880918
    *
آقاي نوبخت گفته دولت بنا دارد بنزين را به بالاي هزار و پانصد تومان برساند احتمالاً طبق تورم است و حقوق و يارانه مردم نيز برهمين اساس افزايش مي يابد مردم نگران نباشند به جاي حقوق يک ميليوني من بعد بالاي يک و نيم ميليون مي گيرند...!
    16380938
    *
کسي نيست از اين حضرات دولتي و نمايندگان بخواهد به جاي حذف يارانه ها از ريخت و پاش ها و هزينه هاي بي مورد در سفرهاي خارجي و داخلي به اتفاق خانواده و بستگان در هتل هاي خارجي و داخلي چند ستاره بکاهند؟ حتي در سفر زلزله کرمانشاه نيز نتوانستند از ماهي و ميگوي سرخ کرده در هتل دست بردارند!
    
ش. بهارستاني- تالش
    *
ما حاضريم کل يارانه را مستقيم خودمان تقديم ستاد کل نيروهاي مسلح نمائيم تا صرف تجهيز نيروهاي غيور ارتش و سپاه و ساير نيروهاي مسلح براي دفاع از کشور و کمک به مردم شود. اما اگر دولت مي خواهد به بهانه کمک به زلزله زدگان عزيز يارانه قشر زيادي را قطع کند لطفاً از جيب خود و نجومي بگيران و پورشه سواران هزينه کند و از جيب مردم حاتم بخشي ننمايد. مردم خود بهتر مي دانند کجا و چگونه هزينه کنند!
    
احمد بازياري- بندرعباس
    *
آقاي رئيس جمهور مذاکره کنندگان هسته اي برجام بدون نتيجه را به عنوان قهرمان تشويق کرد و مدال و سکه داد. چرا سردار سليماني را که موفق شد تروريست هاي داعش را زمين گير کند و دو کشوربزرگ عراق و سوريه را از لوث وجودشان پاک کند مورد تشويق قرار نمي دهد؟
    84950911
    *
برخي نمايندگان درست مثل نفوذي ها طي اين دو سال و نيم دغدغه و کاري جز رفع حصر سران نفاق و فتنه و مسببان تحريم اقتصادي، کنسرت، ورود زنان به ورزشگاه ها، سلفي حقارت گرفتن با موگريني و... نداشته اند... چگونه مي توان از چنين نمايندگاني انتظار نظارت بر اجراي مصوبات مجلس و رفع مشکلات جامعه را داشت!
    85250936
    *
صفحه 2 روزنامه کيهان و در ستون کيهان و خوانندگان، حرف هايي گفته مي شود که اگر مسئولان آن را مطالعه کنند، بسياري از مشکلات قابل حل خواهد بود.
    0015021
    *
بودجه 97 دولت به مجلس به قول آقاي راغفر دعوت مردم به شورش است! واقعاً مگر هدف دولت ايفاي نقش ضدانقلاب است؟! اگر توان کار و گره گشايي از مشکلات مردم را ندارند چرا خود را کانديداي مردم مي کنند و اظهار مي دارند طرح هاي صد روزه براي حل مشکلات بيکاري، مسکن و... دارند؟! چرا مردم را فريب مي دهند؟!
    96540937
    *
مقامات اروپايي مدعي اند در ادامه برجام بايد موضوعات منطقه اي و دفاعي و موشکي ايران هم مطرح شود و به دنبال اجرايي شدن آن هستند! اما چرا مسئولان کشورمان غربي ها را توجيه نمي کنند که تکرار مواضع نادرست شان امکان دارد برجام را به آتش بکشد؟
    
عظيمي
    *
آقاياني که از لزوم تعامل و مذاکره با غرب دم مي زدند چرا وعده هايي را که به مردم ايران داده بودند فراموش کرده اند و مي خواهند هزينه شکستي را که در ارتباط اقتصادي با دشمنان ايران اسلامي تجربه کردند در بودجه سال 97 از جيب مردم تامين کنند!
    5997081
    *
کاسبان برجام چه کساني هستند که به خود اين اجازه را مي دهند مدام به دشمنان امتيازهايي بدهند که مردم هزينه آن را بپردازند.
    2811021
    *
ايران اسلامي غبن و فريبي بزرگ تر از برجام به خود نديده است. اسف بارتر از آن، اينکه هر سه ماه يک بار با هزينه نجومي از حق ماموريت و مخارج ديگر به امثال هتل کوبورگ بدشگون مي روند و دست از پا درازتر برمي گردند. خدا مي داند اين قصه اسف بار تا کجا ادامه خواهد داشت!
    
دولابي
    *
انتظار مي رود رسانه ملي به وظيفه اصلي خود در خبر و تحليل و بصيرت افزايي به عنوان دانشگاه عمومي عمل کند. از وعده و وعيدهاي مسئولين اجرايي از جمله وعده هاي صد روزه، عدم افزايش يارانه قشر ضعيف و... خبر و گزارش تهيه و منعکس کند و مسئولان را وادار به موضع گيري نمايد.
    27530918
    *
شوراي انقلاب فرهنگي خبر از وضعيت دانشگاه ها و دانشکده ها دارد که توسط برخي اصلاح طلبان از خدا بي خبر چه بر سر آنها آورده اند؟ متاسفانه برخي دانشکده ها تبديل به کاباره شده اند؟!
    39910938
    *
سخنگوي وزارت خارجه کشورمان در سخني تعجب آور گفته وضعيت جاسوس انگليسي را از منظر انسان دوستانه بررسي خواهيم کرد! با اين حساب لابد انگليسي ها هم جاسوس خودرا از منظر انسان دوستانه به ايران فرستاده و آن جاسوس نيز با نگاه بشردوستانه جاسوسي کرده است و يا جاسوس هسته اي با نگاه انسان دوستانه در تيم مذاکرات هسته اي نفوذ داده شد. خجالت نکشند و بگويند سکه هاي داده شده به جاسوس هسته اي با نگاه انسان دوستانه بوده است.
    
حسامي
    *
سخنگوي وزارت امور خارجه گفته، به لحاظ انساني، مسئله جاسوس دو تابعيتي را بررسي مي کنيم! اصلاً درباره جاسوسي که براي درهم شکستن مقاومت منطقه به ايران سفر مي کرده، انسان دوستي چه صيغه اي است؟! اگر فردي در انگليس و يا غرب به اتهام جاسوسي براي ايران دستگير شده بود، همين رفتار را با او داشتند؟!
    
گلرنگي- قم