گفت و شنود كوفت!

 دروغ نامه ی کیهان 25 آذر - 96
گفت و شنود 
كوفت!
سربازجو شریعت نداری  بد جوری زرد کرده است .چون متوجه شده سمبه خیلی پرزور است . برای همین با لهجه لمپنی  از تیتر خبر صفحه اول افتخارآمیز موشکی پاسداران که به یمن داده شده بود تا به  خاک ی عربستان وامارات پرتاب شود از موضع پیسی ووحشت عقب نشسته ودربست ریزش زده و  حاشا کرده است  ب

گفت: تازه چه خبر؟!
    
گفتم: خانم «نيکي هيلي» نماينده آمريکا در سازمان ملل يک استوانه فلزي را نشان داده و ادعا کرده که اين باقيمانده لاشه موشک شليک شده انصارالله به رياض است که نشان مي دهد موشک ساخت ايران بوده است!
    
گفت: هواپيماهاي اف16 و اف14 و سايدبايندر و صدها موشک و بمب که آل سعود روي سر مردم مظلوم يمن مي ريزد و آنها را قتل عام مي کند ساخت کجاست؟!
    
گفتم: خب! آنها که معلوم است ساخت آمريکاست.
    
گفت: صدها ميليارد دلار اسلحه سعودي ها که مشخصا ساخت آمريکاست و ميليون ها نفر از مردم مظلوم يمن با آن قتل عام شده و مي شوند را قابل اعتراض نمي داند ولي يک استوانه فلزي که معلوم نيست از کجا آورده است را به ايران نسبت مي دهد و جنجال مي کند؟!
    
گفتم: اگر ايران به انصارالله موشک داده بود که تاکنون از آل سعود چيزي باقي نمانده بود.
    
گفت: آمريکا و آل سعود مي خواهند بي عرضگي و پخمه بودن خودشان را به گردن ايران بيندازند.
    
گفتم: پليس از راننده اي که دهنش بوي مشروب مي داد پرسيد؛ عرق کوفت کردي؟ يارو گفت؛ نه جناب سروان؛ از بس که غلط زيادي کردم، دهنم خسته شده و عرق کرده!