دیدار نماینده خامنه ای در عراق با دبیر کل جنبش نجبا

 دیدار نماینده  خامنه ای  در عراق با دبیر کل جنبش نجبا  11دی-96
 یارو ملا را به ده راه نمی دادند آدرس خانه کدخدا را می گرفت . آیت الله سیستانی مهره های خامنه ایر اتحویل نمی گیرد ولی قفیلی به دیدار طفیلی خامنه ای رفته است.
تهران - ایرنا - آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق در جریان دیدار با دبیرکل نُجَباء ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر مقاومت بر داعش، نقش این رزمندگان در دفاع از میهن و مقدسات را ستودنی عنوان کرد.
به گزارش امروز (دوشنبه) دفتر جنبش مقاومت اسلامی نجبا در ایران، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش در مقر اصلی نجبا در بغداد پذیرای آیت‌الله «سیدمجتبی حسینی» نماینده مقام معظم رهبری در عراق بود.
طرفین در این دیدار که با تبریک متقابل به‌مناسبت پیروزی‌های اخیر بر گروه تروریستی داعش همراه بود، نقش رزمندگان مقاومت اسلامی را در دفاع از مقدسات و میهن ستودند.
شیخ اکرم الکعبی ضمن خوشآمدگویی و اظهار خرسندی از ملاقات با نماینده آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، مراتب قدردانی ملت و گروه‌های مقاومت عراقی از حمایت‌های بی‌شائبه مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران را به وی ابراز نمود.
آیت‌الله حسینی نیز با تحسین رشادت‌های مجاهدان داوطلب و بسیج مردمی عراق در نبرد علیه تروریسم تکفیری، به‌طور خاص از مقاومت اسلامی نُجَباء به‌دلیل حضور همزمان در عراق و سوریه برای دفاع از حرم‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام قدردانی کرد.
در پایان این دیدار، نماز جماعت به امامت نماینده مقام معظم رهبری در عراق اقامه شد.
خاورم ** 1487 **1275
مترجم : قاسم غضبانپور*انتشار دهنده: مجید جعفری