دستگیری مدیر کمپین «اتحاد مردمی» در کرمان


دستگیری مدیر کمپین «اتحاد مردمی» در کرمان  12دی-96
چرا وقتی اوضاع خطری می شود و تضاد واختلافات ناشی ازجنگ قدرت و ثروت باندی علنی و حاد می شود فیلی در کرمان زادگاه اسحاق جهانگیری به هوا می رود؟ چون یاا مام جمعه اش مجبور به استعفا می شود . یا نازنین زاغری دوتابعیتی  ایرانی – انگلیسی به اتهام جاسوسی دستگیر می شود . یا مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری دستگیر می شود . اکنون که اسحاق جهانگیری اخطار کرد رقیب شروع کننده تظاهرات علیه دولت تمام کننده نیست ودودش توی چشمان خودش می رود اکنون خبر از دستگیری مدیر کمپین مردمی در کرمان داده شده است؟
طرح برخورد با سارقان و مجرمان پایتخت
یک منبع آگاه امنیتی از دستگیری مدیر کمپین «اتحاد و اعتراض مردمی» در استان کرمان خبر داد.
این منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه کویر، گفت: مدیر کمپین «اتحاد و اعتراض مردمی» که در استان کرمان فعالیت داشت و توانسته بود تعدادی از شهروندان را جذب کند، توسط پلیس فتا شناسایی و بنا به دستور دادستان عمومی و انقلاب، مأموریت رصد آن به سازمان اطلاعات سپاه ثارالله واگذار شد که در مدتی کمتر از 24 ساعت ادمین‌های کانال، سازنده کانال و افراد فعال گروه که نسبت به فراخوان‌های غیرقانونی و دعوت به تخریب و اغتشاش اقدام می‌کردند، شناسایی و در چند شهرستان دستگیر شدند.
این منبع امنیتی افزود: بر اساس دستور مرجع قضایی تمام اعضای گروه که به نحوی در اقدامات غیرقانونی یا ترویج رفتارهای ضدقانونی مشارکت داشته‌اند شناسایی و نسبت به احضار و تعقیب آنها اقدام خواهد شد.

وی از جوانان و افرادی که بدون آگاهی از مجرمانه بودن این قبیل اقدامات یا تحت تأثیر فضای هیجانی یا القائات بیگانگان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند خواست که راه خود را از معاندین نظام و عوامل وابسته به حاکمان آل سعود جدا کنند.