نامه‌ها و صدای شما

اعتراض دارندگان خودروهای اسقاطی
جمعی از دارندگان خودروهای اسقاطی با اعتراض به عدم پذیرش خودروهای اسقاطی خویش از سوی شرکت‌های اسقاط‌پذیر، گلایه داشته و عنوان می‌نمایند، چرا این شرکت‌ها برای پذیرش خودروهای اسقاطی زمان تعیین می‌کنند و یا مدل‌های خاصی را پذیرش می‌نمایند؟ در هرصورت باید خودروهای اسقاطی از جامعه جمع شوند و این به صلاح مردم است. بنا به گفته مسئولین دولتی، هرکسی بخواهد خودروی جدید دریافت نماید باید یک خودرو اسقاط نماید. چرا این قانون بطور مداوم اجرا نمی‌شود؟ لذا باید به مسئولین امر متذکر شویم، خودروهای اسقاطی زیادی در دست اقشار مختلف مردم است و وجود این خودروها در سطح معابر شهرها، جلوه بدی دارد. نکته قابل توجه این است که قیمت خودروهای جدید دائم در حال افزایش است، ولی قیمت این خودروهای اسقاطی هیچ تغییری ندارد و کاهش هم می‌یابد! مسئولین امر باید بدانند این خودروها بیشتر در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه است و چرا همیشه به این قشر جامعه ظلم می‌شود؟ آیا کسی هست جلوی این بی‌عدالتی‌ها را بگیرد؟ امیدواریم کسی پیدا شود وگرنه باید به انتظار بنشینیم تا...
بشارتی - رودبار
*پدر یک دانش‌آموز از تهران: بازهم خبر تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان راهیان نور متاسف و متاثرمان کرد. چرا بعد از این همه سال برای ایمنی این بچه‌های معصوم فکری نکرده‌اند؟ مگر قرار نبود آن‌ها را با قطار ببرند؟ مگر مسئولان نگفتند اتوبوس‌های آن‌ها اسکورت می‌شود؟
*
یک میانسال دیابتی از تهران: انسان همانقدر که نیاز به تغذیه دارد، نیاز به رفع حاجت دارد. چرا شهرداری‌ها برای این امر ضروری فکری نمی‌کنند؟ من خودم در همین تهران بارها شاهد صحنه‌های زشتی بوده‌ام که فرد از سر استیصال کنترل خودش را از دست داده است و...
*
جمالی از اهواز: از بانک مرکزی درخواست می‌شود شرایطی را فراهم کنند تا موسسه اعتباری ثامن سپرده‌های مردم را به مشتریان خود بازگرداند.
*
عرفان از تهران: به بازرسان وزارت بهداشت بگویید آبمیوه و ساندویچ‌فروشی‌های میادین امام‌حسین و انقلاب به هیچ عنوان مسئله بهداشت فردی و محیط کارشان را رعایت نمی‌کنند.