مازندران|بخش وسیعی از آتش در کجور مازندران مهار شد


مازندران|بخش وسیعی از آتش در کجور مازندران مهار شد 10 فروردین  -97
 درابتدای بهار آتش سوزی جنگل ها آغازشده است و به دلیل عدممدیریت  وکمبود تجهیزات سازمان آتش نشانی پس از چند روزآتش سوزی تازه گزارش شده بخشی ازآتش سوزی که درختان راسوزانده ونابود کرده مهار شده است.
مدیرکل منابع طیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر با اشاره به تلاش نیروهای بسیجی و مردمی برای خاموش کردن شعله‌های آتش در جنگل‌های کجور، گفت: بخش وسیعی از آتش در کجور مازندران مهار شد.

مازندران|بخش وسیعی از آتش در کجور مازندران مهار شد
سید وجیهه الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نوشهر، اظهار داشت:  تمام تلاش اداره کل برای مهار آتش صورت گرفته است.
وی افزود: هلی کوپتر روز گذشته به دلیل ابری بودن نتوانست عملیات کند بنابراین تمام ظرفیت‌های منطقه از نیروهای بومی، بسیجی و محیط زیست استفاده برای مهار آتش در کجور نوشهر استفاده شده است.
مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر با اشاره به اینکه امروز چند سورت پرواز با بالگرد برای اطفا حریق صورت دادیم، تصریح کرد: محدوده آتش در منطقه تا حدود زیادی کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه در منطقه کهنه ده کجور به صورت لکه ای آتش داریم، افزود: تعداد 5 تا 6 هکتار درخت‌های ریشه کن و ایستاده به صورت خاکستر شده و در حال سوختن است.
موسوی، عوامل انسانی را دلیل وقوع آتش سه روز گذشته در غرب مازندران خصوصا کجور و کلاردشت برشمرد.