هنیه: رژیم صهیونیستی را حتی در یک وجب از خاک فلسطین برسمیت نخواهیم شناخت


هنیه: رژیم صهیونیستی را حتی در یک وجب از خاک فلسطین برسمیت نخواهیم شناخت 11فروردین-97
11فروردین-97
 با شروع اعتراضات وجانباختن فلسطینان معترض فرصت برای لاشخوران مرده خوران تبلیغاتی  خبرگزاری سپاه قدس قدس فراهم شده تا باهورا کشیدن برای اسماعیل هنیه فرصت طلبانه موج سواری تبلیغاتی کند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در سخنرانی خود در غزه تاکید کرد که راهپیمایی بازگشت بزرگ آغاز بازگشت به همه فلسطین بوده و اسرائیل را حتی در یک وجب از خاک فلسطین برسمیت نخواهیم شناخت.

هنیه: رژیم صهیونیستی را حتی در یک وجب از خاک فلسطین برسمیت نخواهیم شناخت
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العالم، "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنان خود به مناسبت راهپیمایی بازگشت در روز زمین در غزه گفت: ملت فلسطین امروز به خیابانها آمد تا بر حق بازگشت تاکید کند.
وی افزود: ملت فلسطین امروز به ترامپ می گوید که هرگز از قدس و حق بازگشت کوتاه نمی آید.
اسماعیل هنیه همچنین گفت: ملت فلسطین، ملتی است که اصول و اسلحه آن را متحد می سازد. ملت فلسطین در خصوص قدس و حق بازگشت متحد است. راهپیمایی بازگشت، آغاز بازگشت به همه فلسطین است.
هنیه گفت: ملت فلسطین بار دیگر زمام امور را بدست گرفته است و تاریخ سازی می کند. این ملت از جهاد طولانی، مقاومت پیوسته و مبارزه خود برای همه فلسطین و قدس و حق بازگشت خسته نمی شود. در سایه هجومی که قضیه ما و در قلب آن قدس و همچنین حق بازگشت با آن روبرو است، ملت فلسطین امروز کوچک و بزرگ، خردسال و سالمند، جوان و میانسال به بیرون آمده است تا بر حق بازگشت خود تاکید کند. بازگشت به فلسطین و همه فلسطین؛ هرگز کوتاه نخواهیم آمد و رژیم صهیونیستی را در یک وجب از خاک مقدس فلسطین برسمیت نخواهیم شناخت.
وی در ادامه خطاب به ملت فلسطین گفت: امروز بار دیگر تاریخ ملتمان و تاریخ قضیه خود را می نویسیم. امروز ملت فلسطین بیرون آمد تا به ترامپ و معامله ناکام وی (معامله قرن) و هر آن کسی که با این معامله توطئه آمیز موافق است، بگوید که هرگز از قدس کوتاه نمی آید و هیچ جایگزینی برای فلسطین نیست و هیچ راه حلی جز بازگشت وجود ندارد.
هنیه افزود: مردم فلسطین به سرعت با هم متحد می شوند و اصول، میدان مبارزه و اسلحه آنها را با یکدیگر متحد می سازد. امروز همه ملت فلسطین در خندق اصول و مبانی و در راس آن حق بازگشت و در خندق قدس و خندق مقابله با معامله های مشکوک، متحد است.
وی خاطر نشان کرد: به یاری خدا این راهپیمایی، آغازی است برای بازگشت به همه سرزمین فلسطین.