مازندران|بالگرد هوافضای سپاه به کمک اطفای حریق جنگل‌های کجور آمد


مازندران|بالگرد هوافضای سپاه به کمک اطفای حریق جنگل‌های کجور آمد 11فروردین-97
 تبلیغات دروغ برای هوافضای سپاه پاسداران شده است که عرضه نداشته ورود 2 جنگنده جدیداف- 35 اسراییل برآسمان ایران را ردگیری کند تاچه رسد که به خواهدآن را مورد هدف موشک  پدافندی قرار دهد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر با اشاره به ادامه مهار آتش سوزی در روز چهارم، گفت: بالگرد هوافضای سپاه به کمک اطفای حریق جنگل‌های کجور آمد.

مازندران|بالگرد هوافضای سپاه به کمک اطفای حریق جنگل‌های کجور آمد
سید وجیه الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نوشهر، اظهار داشت: یک فروند بالگرد هر بار 4 هزار لیتر آب را بر روی مناطق در حال آتش‌سوزی تخلیه می‌کند که با بهره‌گیری از بالگرد و همکاری نیروهای مردمی این آتش امروز به طور کامل خاموش می‌شود.
وی افزود: آتش در سه نقطه از از عرصه‌های جنگلی منیاسنگ روستای کهنه ده بخش کجور به دلیل وزش باد ادامه دارد.
موسوی با بیان اینکه درختان ریشه کن و پوسیده پس از چهار روز از وقوع آتش سوزی همچنان در حال سوختن هستند، افزود: 200 نفر از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، محیط بانان، اعضای بسیج و نیروهای مردمی در منطقه کهنه ده در حال خاموش کردن آتش هستند.
وی گفت: شرایط در منطقه تحت کنترل است و آتش در بیشتر مناطق خاموش شد جز در چند نقطه که کنده های درختان در حال سوختن هستند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر گفت: این آتش سوزی به حدود 40 هکتار از عرصه های جنگلی کهنه ده کجورخسارت وارد کرد که از این میزان سی و پنج هکتار آن سطحی است.