حجت‌الاسلام سالک: فراکسیون امید برای به حاشیه رفتن سؤال از روحانی استیضاح را مطرح کرد

حجت‌الاسلام سالک:
فراکسیون امید برای به حاشیه رفتن سؤال از روحانی استیضاح را مطرح کرد 11فروردین-97
آخوند سالک  که با تقلب  کاهش آرای مدعی اصلاح طلب ازحوزه اصفهان توانست وارد مجلس دهم ارتجاع شود .باید که خط وخطوط دیکته شده پاسداران در مجلس ارتجاع رادنبال کند چون وامدارشان می باشد  . برای همین انتقاد به جریان فراکسیون امید کرده است که چرا اجازه نداد طرح استیضاح یا عدم کفایت سیاسی روحانی درمجلس ارتجاع   دنبال شود؟ 
خبرگزاری فارس: فراکسیون امید برای به حاشیه رفتن سؤال از روحانی استیضاح را مطرح کرد
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در مجلس 3 سوال از رئیس‌جمهور داشتیم و 180 امضا جمع شد اما ناگهانی 120 امضا پس گرفته شد و فراکسیون امید برای در حاشیه رفتن سوال‌ها، استیضاح 3 وزیر را مطرح کردند اما بعد آن را پس گرفتند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از ظهر امروز در گردهمایی پیشگامان انقلاب اصفهان اظهار داشت: مشکلات و معضلات زیادی در کشور و شهر اصفهان داریم، اما باید محوری انتخاب کرد که پاسخگوی همه این مشکلات باشد؛ اگر بستر انقلاب فراهم و به پیروزی منتج شد به دلیل تشکیل هسته‌های مقاومت دینی و فرهنگی در دانشگاه، مدارس و بازار‌های اصفهان بود، یک مرکز پنهانی در خانه‌ها و یک مرکز آشکار در مساجد داشتیم.
وی ادامه داد: تجلی این جلسات آشکار و پنهان برپایی تظاهرات گوناگون بود، حلقه‌های مقاومت فرهنگی قدرت حضور دارد و باید پیوند عملیاتی وجود داشته باشد، چراکه علم زیاد شده و شناخت بالایی وجود دارد؛ به کار فکری و فرهنگی در زمینه‌های مختلف اجتماعی از جمله حجاب نیاز داریم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت کلمه و وحدت رویه پشتیبان ولایت فقیه است، در حالی که مردم حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه داشتند، رئیس‌جمهور صحبت می‌کنند که باید رفراندوم سیاسی برگزار شود؛ روحانی اذعان می‌کند مخالفان عقل ندارند، محاسبه کردم و دیدم رئیس‌جمهور در طی 5 سال فعالیت حدود 50 بار به مردم ایران بی‌احترامی کرده است.
سالک ادامه داد: نباید اجازه دهیم این روند پیش برود و باید جایی متوقف شود، مقدمات را آماده می‌کنیم که اوایل خرداد‌ماه وظیفه خود را در این باره انجام دهیم؛ در مجلس 3 سوال از رئیس‌جمهور داشتیم و 180 امضا جمع شد، اما ناگهانی 120 امضا پس گرفته شد و فراکسیون امید برای در حاشیه رفتن سؤال‌ها و عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور، استیضاح 3 وزیر را مطرح کرد، اما بعد آن را پس گرفتند.
وی تبیین کرد: در مجلس دهم تنها 17 روحانی داریم و اگر این روند پیش برود مجلس بعدی را از دست داده‌ایم و کسانی که نمی‌دانند امام (ره) و جنگ کی بود به مجلس راه پیدا می‌کنند؛ اتفاقی که به طور مشابه در ادوار اخیر انتخابات در مورد جریان انقلابی اصفهان هم رخ داده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر پیامبران فقط ذکر می‌گفتند کسی با آن‌ها کاری نداشت و ما نیز اگر بخواهیم ایستادگی کنیم باید در میدان حاضر شویم، باید حول محور ولایت انسجام بیشتری پیدا کنیم.
سالک با اشاره به بحران آب گفت: بیش از 7 سال است در خصوص مسائل آب کار می‌کنم و اشکال اصلی باید برطرف شود، اعتراض مردم هم باید منتشر شود؛ مدیریت آب وزارت نیرو است و وضعیت آب مقدمه درگیری استان با استان و قومی‌گری شده است.
وی در خصوص شبکه‌های مجازی خاطر‌نشان کرد: 348 ماهواره جهانی داریم که 117 ماهواره در ایران قابل رویت است و 20 موضوع را دنبال می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها این است که اسلام و قرآن قدرت حکومت ندارند و از قرآن، اسلام و ولایت جدا شوید؛ فضای مجازی مسبب فروپاشی خانواده‌ها شده است و طبق سخن رهبری فضای مجازی تمدن ایجاد می‌کند و حکومت را عوض می‌کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در چارچوب اسلام، آزادی وجود دارد، اما نه این‌گونه که می‌بینیم، باید انس دقیق با قرآن داشته باشیم و نقش قدرتمند امامان معصوم و لایت فقیه را مهم بشماریم؛ بچه‌ها تشنه هستند و خوراک فکری می‌خواهند، نباید بگذاریم جمع حزب‌اللهی‌ها فروبپاشد و حتماً به آینده امیدوار هستیم.