فوت ۳۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته


جانشین فرمانده ناجا خبر داد
فوت ۳۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/ افزایش سهم سرعت و سبقت غیرمجاز در تصادفات  12فروردین-97
درکشور مدعی امن ترین درجهان هرروز که می گذرد جان شهروندان ایرانی هرروز بی ارزش تر می شود. برای همین ایام جشن نوروزملی تبدیل به مراسم سوگواری وعزا برای خانواده های داغدارشده است.
خبرگزاری فارس: فوت ۳۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/ افزایش سهم سرعت و سبقت غیرمجاز در تصادفات
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ نفر از هموطنان فوت کرده اند گفت: دهم فروردین پرحادثه‌ترین و پرکشته‌ترین روز تعطیلات نوروز بوده است.
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا گفت: در شبانه روز گذشته 37 تن در اصادفات رانندگی کشته شدند.
وی ادامه داد: نقش سرعت و سبقت از حدود 40 درصد در ابتدای طرح نوروزی به 64 درصد در روز گذشته رسید.
مومنی افزود: روز 10 فروردین پرحادثه ترین و پر کشته ترین روز تعطیلات نوروز تا کنون بوده است و باید پرسید این همه شتاب و عجله برای استقبال از خطر چرا؟
جانشین فرمانده ناجا گفت: رانندگان مدیریت بازگشت داشته و از شتاب و عجله خودداری کنند و سفر را به روز پایانی موکول نکنند و روز طبیعت را از منازل بروند.
وی با اشاره به این مطلب که ناجا با تمام ظرفیت در آماده باش کامل است گفت: علت این همه حادثه تعداد اندک متخلفان حادثه ساز است.
مومنی گفت: خودروهایی که 2 تخلف حادثه ساز بخصوص سرعت و سبقت غیرمجاز دارند حتما در دور بازگشت توقیف می شوند.
وی افزود: پلیس در روز طبیعت طرح ویژه ای دارد و در پارکها آماده باش کامل است و این در حالی است که شاخص های امنیتی بسیار بهتر شده است و مشکل خاصی در این خصوص در نوروز نداشتیم.