ابولیلا: فلسطینیان به مقاومت خود در برابر اسرائیل تا تحقق تمامی اهداف ادامه می‌دهند


ابولیلا: فلسطینیان به مقاومت خود در برابر اسرائیل تا تحقق تمامی اهداف ادامه می‌دهند 12فروردین-97
بی خودس خبرگزاری سپاه قدس زور می زند تافرصت طلبانه  تبلیغ برای جهاد فلسطین کند تاشاید  اوضاع به نفع سیاست جنگ افروزی برون مرزی پاسداران  شود.
یکی از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در مصاحبه با تسنیم تأکید کرد که تظاهرات و مقاومت فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی تا تحقق تمامی اهداف ادامه خواهد یافت.

ابولیلا: فلسطینیان به مقاومت خود در برابر اسرائیل تا تحقق تمامی اهداف ادامه می‌دهند
"خلیل ابولیلا" از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم درباره جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در به‌شهادت رساندن 16 فلسطینی و مجروح کردن صدها نفر دیگر پرداخت.
فلسطینیان به مقاومت خود در برابر اسرائیل تا تحقق تمامی اهداف ادامه می‌دهند
وی در این مصاحبه گفت: کشتارها اقدامی غیرمنتظره از سوی صهیونیست‌ها به‌شمار نمی‌آید چون اسرائیل رژیمی تروریستی بوده و پیدایش این رژیم بر اساس تروریسم و کشتار فرزندان ملت فلسطین بوده است. اسرائیل دشمنی اشغالگر بوده که سرزمین مردم فلسطین را به‌اشغال خود در آورده و ملت فلسطین همچنان به مقاومت خود برای مقابله با این اشغالگری ادامه خواهد داد تا تمامی اهداف خود را محقق کرده و تمامی حق خود را بازپس گیرد.
آمریکا کاملاً کنار اسرائیل قرار گرفته و از آن حمایت می‌کند
ابولیلا در پاسخ به سؤال دیگری درباره سکوت و عدم واکنش مناسب جامعه بین‌الملل به این جنایت صهیونیست‌ها گفت: امروزه ظلم بر جامعه جهانی سیطره یافته و کشورهای قدرتمند کشورهایی هستند که ظلم می‌کنند. این کشورها نه‌فقط به ملت فلسطین ظلم و از اسرائیل جانبداری می‌کنند بلکه مرزهای ظلم آنها تمامی کشورهای ضعیف جهان را در بر گرفته است. آمریکا به‌طور کامل از رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌کند بنابراین هیچ جای تعجب نیست که رژیم صهیونیستی از حق وتو درباره رأی‌گیری که روز گذشته در شورای امنیت سازمان ملل انجام شد استفاده کند. آمریکا کاملاً کنار اسرائیل قرار گرفته و اقدامات جنایت‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه فرزندان ملت فلسطین را محکوم نکرد.
امیدی به دولت‌های عربی نداریم ملت‌های عرب و مسلمان از فلسطین حمایت کنند
این عضو ارشد جنبش حماس درباره واکنش کشورهای عربی و اسلامی به این جنایت صهیونیست‌ها گفت: واقعیت این است که ما هیچ‌گونه امیدی به خیر دولت‌های عربی نداریم و چشم امید به مردم کشورهای عربی داریم همچنین نمی‌توان انتظار چندانی از کشورهای اسلامی به‌جز چند کشور معدود داشته باشیم و در این میان فقط ایران و ترکیه هستند که از حق فلسطینیان حمایت و با آنها اعلام همبستگی کرده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود که موج گسترده‌ای از سوی مردم کشورهای عربی و اسلامی و دولت‌های برخی کشورهای اسلامی به‌راه بیفتد. به‌وضوح اعلام می‌کنیم که ما اینجا در فلسطین اشغالی با تمام توان در برابر رژیم اشغالگر مقاومت می‌کنیم و به‌یاری خداوند در نبرد ضد اشغالگر به پیروزی خواهیم رسید و تمامی کشورهای اسلامی و عربی باید از فلسطینیان حمایت کنند چون فلسطینیان در حال دفاع از مقدساتی هستند که به تمام مسلمانان تعلق دارد.