نیروی انتظامی اهتمام جدی برای تقویت قرارگاه مبارزه با قاچاق خواهد داشت


فرمانده نیروی انتظامی:
نیروی انتظامی اهتمام جدی برای تقویت قرارگاه مبارزه با قاچاق خواهد داشت 11فروردین-97

خبرگزاری فارس: نیروی انتظامی اهتمام جدی برای تقویت قرارگاه مبارزه با قاچاق خواهد داشت
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا در کنار مأموریت مهم مبارزه بی‌امان با مواد مخدر، امسال برای تحقق انتظار فرماندهی معظم کل قوا، اهتمام جدی برای تقویت قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری ظهر امروز طی بازدید از یگان تکاوری 122 هنگ مرزی تایباد با تبریک عید نوروز، میلاد مبارک مولود کعبه و روز پدر به غیور مردان هنگ مرزی تایباد و مرزبانان یگان تکاوری 122 گفت: خدمت در مرزبانی اگرچه سخت است اما عبادتی وصف‌ناپذیر محسوب می‌شود و پاداش معنوی زیادی را در پی دارد.
وی افزود: امیدواریم این زحمات و مجاهدت‌های مخلصانه مایه خیروبرکت در زندگی شما عزیزان باشد.
اشتری گفت: خوشبختانه با تلاش و مجاهدت مرزبانان غیور و به پشتوانه همکاری مسئولان و نیروهای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران، امنیت خوبی در سراسر مرزهای کشور برقرار است.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آموزش اشاره کرد و ادامه داد: آموزش در ناجا باید روزآمد، علمی، مستمر و هدفمند باشد و در همه ابعاد، کارکنان ناجا باید حرفه‌ای پرورش و آموزش داده شوند.
وی به کارنامه موفق و درخشان ناجا در سال 96 اشاره و تصریح کرد: در راه مقدس برقراری نظم و امنیت و دفاع از حریم، تعدادی از بهترین کارکنان جان‌برکف ناجا به فیض عظیم شهادت نائل شدند و ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم.
رئیس پلیس کشور خطاب به کارکنان یگان تکاوری 122 هنگ مرزی تایباد در شرق کشور گفت: افتخار همه ما این است که سرباز ولایت، مدافع امنیت و حافظ مرزهای کشور اسلامی ایران هستیم و این توفیق بزرگی است که باید خدا را به‌واسطه آن شکرگزاری کنیم.
اشتری با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» بیان کرد: نیروی انتظامی نیز در کنار مأموریت مهم مبارزه بی‌امان با مواد مخدر، امسال برای تحقق انتظار فرماندهی معظم کل قوا، اهتمام جدی برای تقویت قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد داشت.
وی در پایان توجه به معیشت کارکنان را از دیگر اولویت‌های ناجا دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در تداوم گام‌هایی که در این رابطه برداشته‌‌شده بتوانیم بیشتر قدردان زحمات ارزشمند و تلاش جانانه این عزیزان باشیم