نامه‌ها و صدای شما


تونل‌های خاموش!
ضمن تشکر از مسئولان وزارت راه جهت اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جاده هراز، متاسفانه تونل‌های انتهایی جاده به سمت آمل فاقد هرگونه لامپ روشنایی است و همچنین باید دیوارهای تونل‌های مذکور به رنگ سفید درآید تا باعث پیشگیری از برخورد خودروها با دیوارهای تونل شود، آیا جانِ مردم ارزش این کار ناچیز را ندارد؟ همچنین ضرورت دارد، در دو جاده هراز و چالوس تعدادی پُست‌های کمک‌های اولیه و هلال ‌احمر در طول جاده و مخصوصاً نزدیک تونل‌ها برپا کرد. ضمناً در این دو جاده با کمبود سرویس بهداشتی نیز مواجه هستیم.
محمدآقایی - تهران
*اسماعیل حسینی از تهران: با وجود همه کمّی‌ها و کاستی‌ها و مشکلات، آرام‌ترین و امن‌ترین کشور را داریم و برای امنیت و آرامش باید به خود ببالیم و قدر حکومت را بدانیم. این نظام و امنیت با خون شهدای گرانقدر ایجاد شده و نباید با غفلت، آن‌ها را از دست بدهیم.
*
صلواتی از تهران: امیدوارم سال آینده، سال همکاری و همفکری آحاد ملت و تمامی مسئولان برای حل و فصل مشکلات کشور باشد و در این رابطه از دادن هرگونه وعده و شعار که امکان تحقق آن‌ها وجود ندارد، خودداری به عمل آید!
*
محمود اسلامی از تهران: به رئیس‌جمهور و دولتمردان بگویید فساد با برگزاری سمینار، همایش و سخنرانی از بین نمی‌رود.
*
یک شهروند تهرانی: قیمت ماست چهارگوش سبز رنگ پگاه از 3 هزار به 3 هزار و 800 تومان و دوغ این شرکت هم به 3 هزار و 800 تومان افزایش یافت! چرا سازمان تعزیرات به این گرانی‌ها رسیدگی نمی‌کند؟