انتخاب بولتون ادامه سیاست‌های تهاجمی ترامپ است

 کارزارائتلاف توقف جنگ انگلیس با صدوربیانیه ای؛
انتخاب بولتون ادامه سیاست‌های تهاجمی ترامپ است   8فروردین-97
 پس از بازتاب  خبر مشاور امنیت ملی آمریکا شدن جان بولتون موتور  ماشین تبلیغاتی علیه وی روشن شده است. اما باید گفت هرچه لابی های رژیم ولایت فقیه درآمریکا و اروپا  علیه  ترامپ و بولتون بیشتر فعال شوند و اخطار وهشدار علیه تیم تهاجمی ترامپ دهند آشکار شدن نشان نمایش بیشتر وحشت خط بطلان کشیدن برسیاست مماشات بارژیم جنگ افروز وتروریست پرور ولایت فقیه است که 40 سال است ایران رااشغال کرده و باسیاست  سرکوب و سانسور وجنگ افروزی و غارتگری وهسته ای وموشکی موجب تحریم های گسترده شده و روزگار مردم ایران سیاه شده است .
ازطرف دیگر منطقه ناامن وبی ثبات شده است . طوریکه موجب رقابت شدید فروش تسلیحات   گوناگون نظامی کشورها درمنطقه شده است .
بنابراین آنانکه زیر سایه سیاست جنگ افروزی رژیم جنگ افروز ولایت فقیه  دربرون  مرز  وداخل  کشور دارای  پول های سرشار و ثروت های بادآورده نجومی شده اند چون از فاصله گیری  سیاست مماشات  ترامپ با رژیم جنگ افروز ولایت فقیه  وحشت زده شده اند .لذا تلاش می کنند تاباجو سازی های تبلیغاتی و شیطان سازی که علیه تیم ترامپ می کنند از منافع خود دفاع کنند.
لندن - ایرنا - کارزار ائتلاف توقف جنگ انگلیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به سیاست‌های جنگ‌طلبانه جان بولتون مشاور جدید امنیت ملی کاخ سفید هشدار داد و گفت: با انتخاب او احتمال عقب‌نشینی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا از سیاست‌های تهاجمی از بین رفت.
به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، در این بیانیه آمده است: دنیا با انتخاب جان بولتون به‌عنوان مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ خطرناک‌تر شده چراکه او با روحیه جنگ‌طلبی طی دو دهه گذشته حامی سیاست‌های تهاجمی بوده است.
این بیانیه افزود: انتخاب او از سوی ترامپ به‌روشنی نشان می‌دهد که ایران زیر ذره‌بین کاخ سفید قرار دارد و توافق هسته‌ای ایران اکنون به یک مو بند است.
بیانیه یادشده با اشاره به این مطلب که ترامپ در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از مخالفت با جنگ عراق در سال 2003 بهره برد تا پیروز شود، افزود: رئیس جمهوری آمریکا اکنون ابایی ندارد فردی را مشاور خود قرار دهد که همچنان جنگ‌های خطرناک در دنیا را توجیه می‌کند و اگر نیاز باشد آن را تکرار می‌کند.
این بیانیه هشدار داد که بولتون به جنگ عراق بسنده نمی‌کند و از تمام فرصت‌های ممکن بهره ‌برده تا قدرت نظامی خود را بیازماید.
بیانیه کارزار ائتلاف توقف جنگ در ادامه با اشاره به تنش‌ها در خاورمیانه میان عربستان و رژیم صهیونیستی از یک‌سو و ایران از سوی دیگر افزود: باطل کردن برجام سبب می‌شود تا درگیری‌های تازه‌ای در منطقه رخ دهد و این همان چیزی است که ترامپ و بولتون می‌خواهند.
به نوشته این ائتلاف، ترامپ و بولتون در این روند می‌توانند روی مایک پمپئو وزیر جدید پیشنهادی وزارت خارجه نیز که یک جنگ‌طلب به شمار می‌رود حساب کنند. همچنین اگرچه جیمز متیس (وزیر دفاع آمریکا) فردی محتاط است اما با توجه به اینکه او «سگ دیوانه» خوانده می‌شود این مسائل می‌تواند به یکدیگر مرتبط شود.
بیانیه یادشده اضافه کرد: درحالی‌که درباره تهدید روسیه برای امنیت جهان صحبت می‌شود اما نمی‌توان انکار کرد افراد خطرناکی بر مصدر قدرت یکی از ابرقدرت‌های جهان که به‌طور مستقیم و غیر مستیم در امور سایر کشورها دخالت می‌کند تکیه کرده‌اند.
این بیانیه خاطرنشان کرد: اگر تاکنون احتمال عقب‌نشینی ترامپ از سیاست‌های تهاجمی وجود داشت، اما انتخاب جان بولتون به سمت مشاور امنیت ملی ترامپ آن را باطل کرد.
به نوشته این ائتلاف، انتخاب بولتون یعنی تهاجم و درگیری بیشتر؛ چراکه او معتقد است که اگر خواهان صلح هستید بایستی برای جنگ آماده شوید؛ اما ما بر این باور هستیم که اگر خواهان صلح هستید بایستی از شر افراد ستیزه‌جو خلاص شوید.
کارزار ائتلاف توقف جنگ با بیش از یک میلیون عضو یکی از بزرگترین پویش های مخالف جنگ در انگلیس به شمار می رود