فیلم پخش شده درگیری امام جمعه اراک در فضای مجاری کذب است

 فیلم پخش شده درگیری امام جمعه اراک در فضای مجاری کذب است  12 اسفند -96
 4 دهه است که هرگاه خبری تکذیب می شود که رهبران وکارگزاران رژیم عوامفریب ودروغگو درآن استاد حرفه ای اندبه منزله تأیید مجدد خبر یا شایعه است.

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک روز چهارشنبه با صدور پیامی فیلم پخش شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری وی با یک شهروند را تکذیب کرد.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: جامعه روحانیت از بدو نهضت انقلاب اسلامی در سال 1342 همواره پشتیبان امام راحل بوده و در این امر خطیر حتی از جان خود نیز گذشته اند.
در این پیام آمده است: بزرگانی همچون آیت الله استاد مطهری، شهید بهشتی شهید و شهید باهنر سال های بسیاری را در زندان های ساواک سخت ترین شکنجه ها را متحمل شدند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند و حاکمیت اسلامی جای طاغوت و استبداد را بگیرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: افرادی که اقدام به انتشار صحنه های غیرواقع و کذب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می کنند بر طبل تفرقه می کوبند و آب در آسیاب دشمن می ریزند.
در ادامه این پیام آمده است: ایران اسلامی امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به همدلی، وحدت و یکپارچگی دارد و آحاد جامعه باید بدانند که تنها راه مقابله با دشمنان و خنثی سازی توطئه های بدخواهان نظام‌‌ اسلامی وحدت و همدلی در سایه حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.