بروجردی: تحریم های آمریکا نشان از اوج ضعف آنها است


 رژیم درمانده تحریم شده مجبور شده مهره عراقی زیر سئوال رفته  و به حاشیه برده شده را فعال وواردصحنه کند تاعلیه تحریم های آمریکا لغزخوانی کند.
بروجردی: تحریم های آمریکا نشان از اوج ضعف آنها است
تهران-ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحریم های آمریکایی ها نشان از اوج ضعف و کینه آنها نسبت به جمهوری اسلامی ایران است.
«علاءالدین بروجردی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: این اقدامات اوج ضعف آمریکایی ها را نشان می دهد چرا که آنها به خوبی می دانند ساختار ایران چگونه است و از جایگاه بالای رهبر معظم انقلاب در ایران آگاه هستند.
وی یادآور شد: البته این گونه تحریم ها هیچ تاثیری بر دولتمردان ایرانی ندارد و می دانند آنها در خارج از کشور حساب های بانکی ندارند بنابراین این تحرکات بیشتر سیاسی و نشان دهنده اوج کینه آنها است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی با دقت بسیار بالا را یک شاهکار عنوان کرد و گفت: این اتفاق ضربه محکمی به آنها وارد کرد که اصلاً آنها فکر نمی کردند و نتوانستند عکس العمل متقابلی انجام دهند و در محاسبات آنها جایی نداشت، بنابراین دست به این گونه کارهای بی هدف می زنند مانند بچه ای که به این طرف و آن طرف تیر می اندازد.
بروجردی درباره هدف آمریکایی ها از طرح معامله قرن نیز گفت: ترامپ از دوران انتخابات سریعاً اعلام کرده بود که ما کشورهای عربی را می دوشیم چرا که آنها می دانند ثروت کشورهای کوچک و کم جمعیت خلیج فارس ثروت خیلی هنگفتی است و چون به لحاظ امنیتی ضعیف و تاثیرپذیر هستند آنها را می ترسانند، پایگاه می گیرند و سلاح می فروشند.
وی افزود: کارخانه های تسلیحاتی سازی آمریکا مدیون خریدهای دهها میلیارد دلاری عربستان و کشورهای منطقه هستند بنابراین سیاست آنها در واقع سیاستی است که همیشه اعمال شده است و در دوران ترامپ خیلی پُررنگ تر است یعنی اینکه آنها بدنبال اهداف اقتصادی خود هستند.