صدا و سیما و
افراد کم درآمد
در کنار تبلیغات گسترده و پرهزینه محصولات یکی از شرکتهای تولید لبنیات و ماءالشعیر در شبکههای مختلف صدا و سیما، شاهد آموزش پخت انواع غذاها و یا تبلیغ مواد خوراکی با تزئینات زیبا و هوسانگیز هستیم. با وجود گرانی اقلام خوراکی، به خصوص گوشت قرمز، آیا پخش اینگونه تصاویر و برنامهها از رسانه ملی، عمل بجا و درستی است؟ مسئولان صدا و سیما باید بفکر افراد بیبضاعت و کمدرآمد جامعه هم باشند که در خرید و تهیه یک وعده غذای ساده خود هم با مشکل روبرو هستند، اینگونه تبلیغات زمانی بازده دارد که توان خرید قاطبه افراد جامعه در یک سطح باشد.
یک بیننده تلویزیون – تهران
در کنار تبلیغات گسترده و پرهزینه محصولات یکی از شرکتهای تولید لبنیات و ماءالشعیر در شبکههای مختلف صدا و سیما، شاهد آموزش پخت انواع غذاها و یا تبلیغ مواد خوراکی با تزئینات زیبا و هوسانگیز هستیم. با وجود گرانی اقلام خوراکی، به خصوص گوشت قرمز، آیا پخش اینگونه تصاویر و برنامهها از رسانه ملی، عمل بجا و درستی است؟ مسئولان صدا و سیما باید بفکر افراد بیبضاعت و کمدرآمد جامعه هم باشند که در خرید و تهیه یک وعده غذای ساده خود هم با مشکل روبرو هستند، اینگونه تبلیغات زمانی بازده دارد که توان خرید قاطبه افراد جامعه در یک سطح باشد.
یک بیننده تلویزیون – تهران
از ساکنین محل: آبیاری فضای سبز
محله قدیمی شهرزیبا و همچنین حمل مواد بازیافت و نظافت معابر عمومی منطقه 5 شهرداری،
بهخصوص در خیابان شربیانی شرقی و خیابانهای منتهی به آن به خوبی صورت نمیگیرد و
بعضاً بوی تعفن از مخازن زبالهها تا چندین متری، هر رهگذری را اذیت میکند! وقتی
علت را از ماموران شهرداری جویا شدیم کمبود بودجه، کارگران خدماتی و خودرو اعلام
میکنند! حال باید از مسئولان پرسید عوارض نوسازی و پسماند که هر سال بر مبالغ
آنها هم افزوده میشود، به چه مصارفی میرسد؟