سپاه همدان از برهم زدن یک دورهمی زنانه «با هدف ترویج سبک زندگی غربی» خبر داد

سپاه همدان از برهم زدن یک دورهمی زنانه «با هدف ترویج سبک زندگی غربی» خبر داد  8مرداد-98
هدف پاسداران  حفظ شرایط خفقانی پلیسی- امنیتی  جامعه  و تلاش برای مانع شدن ازترک برداشتن دیوارخفقان وحضور سیل وار معترضان ناراضی توی خیابان های شهرها با فریاد مرگ بردیکتاتور وخامنه ای وپاسداران است.
علی‌اکبر کریم‌پور، مسئول روابط عمومی سپاه همدان
سپاه پاسداران استان همدان از بر هم زدن یک نشست زنانه در این استان خبر داد و آن را «انهدام شبکه دورهمی بانوان با هدف ترویج سبک زندگی غربی» خواند.
سپاه پاسداران همدان اشاره‌ای به جزئیات نکرده و توضیحی درباره «انهدام» این گروه، تعداد آنها، زمان برهم زدن این نشست‌ و همچنین سرنوشت مهمانان نداده و فقط گفته است: «۲۰ نفر از بازداشت‌شدگان مورد برخورد، توجیه و ارشاد قرار گرفتند».
علی‌اکبر کریم‌پور، مسئول روابط عمومی سپاه همدان، به خبرگزاری ایرنا گفت که «مدیران» این شبکه از طریق «کانال‌هایی در فضای مجازی» از «بانوان فرهنگی، آرایشگران و خانم‌های خانه‌دار» برای شرکت در مهمانی‌ها دعوت می‌کردند.
به گفته این مسئول سپاه همدان، مراسم‌های این گروه شامل «رقص و پارتی به سبک کشورهای خارج» و «دعوت از خانم‌های خواننده همراه با سِرو مشروبات الکلی برای این افراد» بوده است.
بنابر همین گزارش، مدیران این مهمانی‌ها «در تبلیغات خود از افراد مدعو می‌خواستند ساعاتی از شوهر و فرزندان خود دور شده و فقط به خودشان فکر کنند و شاد باشند».
در چند سال اخیر شمار یورش‌ نیروهای امنیتی به مهمانی‌ها و مراسم مختلف در شهرهای ایران افزایش یافته است.