قطع ناگهانی سخنرانی روحانی از شبکه خبر!

قطع ناگهانی سخنرانی روحانی از شبکه خبر! 2 شهریور - 95
چون روحانی از خط قرمز ترسیم شده عبور کرد و بطورت لویحی جواب آخوندگردنک لفت پشمالوومفت خورم تحجر زن ستیز علم الهدا را داد که چرا منبر خطبه خوابین ماز جمعه را تبدیل به تریبون قانونگذاری کرده است .درحالی که علم الهدا نماینده خامنه ای وامام جمعه مشهداست تا پیشبرنده خط وخطوط خامنه ای و سیاست پاسداران راد نبال کند. بنابراین سخنانش از سوی سانسورچیان صدا وسیما قطع شد چون مدیرعامل صدا وسیما انتصابی از سوی خامنه ای است که خودش نها نتخابی که رهبرولی فقیه انتصابی است . چون خامنه ای و صدا وسیما وپاسداران و امام جمعه های وابسته به خامنه ای به شدت مورد تنفر عمومی اند. بنابراین هرگونه عبور  روحانی از خط قرمز ترسیم شده یا سانسور نهادینه شده وافشاگری کردن عوامل خامنه ای امتیازی برایش محسوب می شود .
در حالی که شبکه خبر صداوسیما در حال پخش زنده سخنرانی رییس جمهور در جمع پزشکان بود به صورت ناگهانی سخنرانی روحانی را قطع کرد و برنامه جهانشهری‌ها را پخش کرد.
صحبت‌های روحانی در زمانی قطع شد که او به اشتباه‌های دولت احمدی‌نژاد کنایه زد و گفت: اگر امکان داشت قطع‌نامه‌ها را پاره کنیم، پاره می‌کردیم اما این امکان وجود نداشت.
رییس جمهور بعد از این کنایه خنده‌اش گرفت و جمعیت پزشکان حاضر در سالن نیز به شدت او را تشویق کردند.
پیش از این احمدی نژاد در اسفند ۸۵ با زیر سوال بردن ساختار سازمان ملل متحد گفته بود شما فکر می‌کنید که اگر جمع شوید و کاغذ پاره صادر کنید، می‌توانید جلوی ملت ایران را بگیرید.