كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 شهریور- 95
كيهان و خوانندگان
اگر 99% % شرکت ها و کارخانه هاومعادن استان های هرمزگان وبلوچستان وکرمان خوابیده اند نتیجه ارثیه شعارا نرژی هسته ای حق مسلم سپاه ست وتحریم ها و تعطیلی واحدهای تولیدی ورشد واردات کالاهای مصرفی غیرتولیدی دوران احمدی نژاد است که موجب بحران ورکود اقتصادی شد وبه دولت روحانی به ارث رسید .ازسوی دیگردراین استان های محروم که واحدهای تولیدی تعطیل شده است .درمقابل کاروان های حمل مواد مخدر مافیای موادمخدر مخدر پاسداران از افغانستان وتخلیه کالاهای قاچاق اسکله های غیر مجاز پاسداران دربنادر جنوب بسیار فعال است:
 وقتي قريب 99 درصد شرکت ها، کارخانه ها و معادن استان هاي هرمزگان، سيستان و بلوچستان، کرمان و... خوابيده و آمار بيکاري از رشد بي سابقه اي خبر مي دهد معلوم است که آمار انواع خلاف، فساد، فحشا، طلاق، سرقت، چاقوکشي، اعتياد و... نيز به نهايت خود مي رسد! چه کسي چنين معضلاتي را رصد مي کند؟ و چه کسي يا کساني قرار است به سالم سازي فرهنگ عمومي بينديشند؟

    * از حال و روز ديپلماسي لبخند به دشمنان، و وضعيت اقتصاد و توليد کشور پيداست که آن ديپلماسي دستاوردي پوچ داشته است. يعني به جاي رفع تحريم هاي ظالمانه به تنوع تحريم ها افزود! اما در عين حال پاسخ محکم و دليرانه سپاه به ناو متجاوز آمريکايي پوشالي بودن و پالس هاي از سر ترس اين کشور را بيش از پيش نمايان تر کرد. اميدوارم برخي مسئولان به توان داخلي اعتماد کنند و به وعده هاي نسيه و بدعهدي هاي دشمنان چشم ندوزند و عبرت بگيرند.
    
شاهمرادي
    *
فرزند پدر و مادري هستم که آنان را دهه 60 در يک بمب گذاري گروهک منافقين از دست دادم. وقتي اظهارات عجيب آقاي مطهري در مورد گروهک منافقين را شنيدم براي لحظه اي ترديد کردم که آيا آقاي علي مطهري واقعاً فرزند شهيد مطهري است؟!
    0011021
    *
آقاي مطهري از روي شهدايي که به دست اين گروهک پليد به شهادت رسيدند شرم کنيد، از خانواده اين شهدا شرم کنيد. از مردم رنج کشيده که در دوران اوايل انقلاب از عمليات تروريستي اين گروهک آسيب ديدند خجالت بکشيد. امروز جوانان ايران اسلامي به خوبي از جنايت هاي گروهک منافقين آگاهند زيرا اسناد وفيلم هاي زيادي را در مورد آنان ديده و يا خوانده اند.
    
هوشياري
    *
واقعاً باعث تعجب است که افرادي مثل علي مطهري چشمان خود را کاملاً روي تمام جنايت ها و خيانت هاي گروهک منافقين يعني داعش هاي دهه 60 در ايران ببندند و امروز در صدد بزک کردن چهره کثيف اين تروريست هاي روسياه بربيايند. به نظر مي رسد ايشان فرسنگ ها از پدر شهيدش آن متفکر بزرگ عالم اسلام فاصله گرفته است.
    
قاجار، عامريان- بسطام و اسدي
    *
بنده به آقاي مطهري در انتخابات مجلس راي دادم زيرا فکر مي کردم فرزند يک پدر انديشمند متقي و انقلابي مي تواند مومن ومتعهد به آرمان هاي پدر باشد. اما سکوت آقاي علي مطهري در مورد برجام، قراردادهاي نفتي، فيش هاي نجومي و اقتصاد و معيشت مردم، بنده را مردد کرد و اين روزها واقعاً متاسفم که اين آقا از اعضاي يک گروهک تروريستي و آدمکش حمايت مي کند! مجلس خانه ملت است و حضور ايشان در مجلس برخلاف آن چه که ملت مي خواهد است و برکناري از نايب رئيسي خانه ملت کمترين خواسته مردم از نمايندگان مجلس براي اظهارات اين فرد است.
    
مشگيني زاد
    *
ما انقلاب کرديم تا از قيد بيگانگان نجات يابيم پس چرا اين دولت مدعي تدبير دارد به سمت وابستگي بيشتر به بيگانگان حرکت مي کند؟ نمونه اش وزير نفت و تلاش براي واگذاري اکتشافات نفت و فروش دهها ساله به بيگانگان، وزير راه و شهرسازي و واگذاري آشپزي شرکت راه آهن به اتريشي ها، وزير صنعت و تجارت و مجوز ورود انواع و اقسام کالاهاي خارجي، ترکان و وجود قاچاق کالااز مناطق آزاد به کشور... شما را به خدا نگذاريد با اين همه خون هاي مقدس که براي آبياري انقلاب بر زمين ريخته است پاي بيگانگان به کشور باز شود.
    
خانم معلم بازنشسته 88 ساله کيهان خوان هميشگي
    *
ويژگي کليد اين است که اگر داخل قفل بسته چرخانده شود آن را باز مي کند ولي اگر داخل قفل باز آن را بچرخانيم قفل را مي بندد. به اطلاع آقاي رئيس جمهور مي رسانم ايشان در قضيه برجام کليد را داخل قفل باز چرخاندند در نتيجه برجام به اين حال و روز بسته شده امروز افتاده است يعني امتيازهاي نقد را يکجا واگذار کرده ايم و در مقابل، امتياز نسيه آن هم روي کاغذ گرفته ايم. در برجام کافي بود که به اقتصاد مقاومتي عمل مي شد و بس.
    
وفايي
    *
از سهامداران سازمان بورس هستم. مدت 21 سال است مشغول به اين کار مي باشم. تجربيات زيادي به دست آورده ام با وضعيتي که در سازمان بورس به وجود آورده اند معتقدم دست عمدي در کار است تا سرمايه هاي مردم در اين سازمان از بين برود. با لطايف الحيل شاخص ها را بزک مي کنند و سرمايه مردم را از دستشان بيرون مي آورند در طول چند ماه اخير حدود 40 درصد از سرمايه يک ميليارد توماني بنده را از دستم خارج کرده اند.
    
بابايي
    *
از طريق سازمان بورس هزاران ميليارد سرمايه مردم از طريق بانک ها بلوکه شده است. به عمد ارزش سهام را پايين مي آورند تا براي جذب سرمايه مردم جذابيت ايجاد کنند و وقتي به هدفشان مي رسند سهام داران را به زمين مي زنند! آيا اين جوانمردانه است؟
    
محمدي
    *
با قراردادهاي جديد نفتي و ساير قراردادهايي که دولت با نگاه به خارج دنبال مي کند اگر هم اشتغال زايي به وجود بيايد اشتغالزايي براي گروه کوچکي از کارگران است متاسفانه فکري براي اشتغال متخصصين فني و مهندسي نشده و نمي شود.
    56200917
    *
وزير نفت براي اينکه در تصويب قراردادهاي جديد نفتي مجلس و نمايندگان را در مقابل عمل انجام شده قرار بدهد تهديد به افشاي مخالفين قراردادها کرده است! آيا مي خواهند همان سناريوي تصويب 20 دقيقه اي برجام در مجلس را پياده کنند؟ بايد ايستاد و مقاومت کرد و زير بار قراردادهاي قاجاري و پهلوي نرفت.
    14420913
    *
با قراردادهاي جديد نفتي دولت که قرار است مالکيت ميدان هاي نفتي کشور به مدت 27 سال به بيگانگان سپرده شود اين تصور به وجود آمده که دولت با پايين آمدن قيمت نفت در اين چند سال موافق بوده است چرا که بهانه خوبي پيدا کرده تا به ثروت ملي کشور چوب حراج بزند!
    31040912
    *
سخنگوي دولت خطاب به کشاورزان اظهار داشته که واردات براي ما ارزان تر تمام مي شود! واقعا بايد براي چنين اظهارنظرهاي نپخته مسئولين مدعي اجراي اقتصاد مقاومتي تاسف خورد! اين کار فقط مجبور ساختن کشاورزان به ارزان کردن محصولات و فروش آن ها به قيمت ضرر است.
    31040912
و 42070912
    *
وقتي قريب 99 درصد شرکت ها، کارخانه ها و معادن استان هاي هرمزگان، سيستان و بلوچستان، کرمان و... خوابيده و آمار بيکاري از رشد بي سابقه اي خبر مي دهد معلوم است که آمار انواع خلاف، فساد، فحشا، طلاق، سرقت، چاقوکشي، اعتياد و... نيز به نهايت خود مي رسد! چه کسي چنين معضلاتي را رصد مي کند؟ و چه کسي يا کساني قرار است به سالم سازي فرهنگ عمومي بينديشند؟
    48540914
    *
چرا ما بسيجيان آزاده جانباز را به بهانه اينکه سالخورده شده ايم راهي سوريه نمي کنند. از اينکه با مرگ طبيعي از دنيا بروم سخت ناراحت هستم. بنويسيد جواني ما به اميد شهادت در راه خدا سپري شد. اجازه اعزام بدهند و راه را براي ما باز کنند.
    34190915
    *
در شهر طبس قبض هاي جديد برق نفس ما کشاورزان ورشکسته را به شماره انداخته است پس چرا خبري از تدبير دولت نيست؟
    29860915
    *
فرهنگي جانباز از شهرستان بابل هستم. بنويسيد افزايش حقوق فروردين ماه ما را هنوز پرداخت نکرده اند. سوال بنده اين است چرا براي دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي چنين مشکلي وجود ندارد؟
    79340911
    *
با داشتن همسر و 2 فرزند در سن ازدواج بيکارم به هر کجا هم که مي روم مي گويند وضع بازار خراب است! پس چطور رئيس جمهور ادعا مي کند رشد اقتصادي به 4/4 درصد رسيده و ششصد هزار شغل ايجاد کرديم!
    99190913
    *
دانشگاه پيام نور طي بخشنامه اخير درباره کليه فارغ التحصيلان سال هاي 94-93 به رغم تسويه حساب، از ارائه گواهينامه موقت عکسدار امتناع مي ورزد و از همه داوطلبان تقاضاي اصلاح فيش هاي فارغ التحصيلي را کرده و مبلغ حدود 60 هزار تومان طلب مي کند آيا اين کار قانوني است؟ چرا فردي که 2 سال پيش تسويه حساب نموده امروز بر اساس بخشنامه جديد مبلغي از او مطالبه مي شود؟
    
مهدي.ب