كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 شهریور - 95
    كيهان و خوانندگان
پس از فتوای لغو کنسرت در مشهد از سوی آخوند متحجر زن ستیز و ضد هنر و هنرمند وموسیقی علم الهدا اکنون حامی این آخوند علم الهدا سربازجو شریعت نداری که پاسدارا طلاعاتی سپاه است در پیام قلابی و دروغین فضا سازی در مهدکودک ها شده است که چرا به جای شعبه مسجد یا حوزه علمیه  شدن  ولی همراه با رقص وموسیقی است:
 مهد کودک هاي کشور بيشتر محل رقص و موسيقي شده اند. از سوي ديگر قرار است بخش زيادي از آموزش و پرورش به بخش خصوصي واگذار شود. مي خواهم بدانم کدام کشور اين گونه سرمايه هاي معنوي خود را به آتش مي کشد. 

    * ناهنجاري هاي اجتماعي و تکدي گري پديده زشتي است که شهرهاي بزرگ به ويژه پايتخت را فرا گرفته است و بدتر از آن متکدياني هستند که با يک طفل معصوم ساعتها در معابر و چهار راهها دود استشمام مي کنند. واقعاً چه کساني بايد فکر اساسي براي اين ها به ويژه اين طفل هاي معصوم بکند که همچون اسيري در پشت يا آغوش يک زن که بعيد است مادر واقعي او باشد، دست و پايش بسته شده و از هرگونه تحرک مورد نياز يک طفل محروم اند؟! هر شب که از خيابان امام خميني حوالي ساعت 21 عبور مي کنم زن و کودکي را با اين اوصاف مشاهده مي کنم!
    
يک هموطن
    *
اي کاش افتتاح و کار مهم دولت در هفته دولت روشن کردن وضعيت فيش هاي نجومي بود نه بي تفاوتي نسبت به آنها و حتي بعضاً حرام خواران را ذخيره نظام تلقي کردن.
    
حسيني- بندرعباس
    *
اين دولت اعلام کرده مشکلات کشور يک شبه حل نمي شود پس چرا در برجام همه تعهدات را يکجا و يک شبه انجام دادند؟
    88950919
    *
دولتي ها تلاش مي کنند ناتواني خود در اداره کشور را با بزرگ کردن موضوع کنسرت و تبديل آن به مسئله اول کشور تحت الشعاع قرار بدهند ولي فايده اي ندارد.
    31040912
    *
وزير محترم دادگستري گزارش بدهد تا به حال در ارتباط با دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي چه کار کرده آيا شده يک نفر از اين مديران را براي برخورد به قوه قضائيه معرفي کند؟
    84550912
    *
دولت و دولتمردان به جاي اينکه به رهنمودهاي مربوط به اقتصاد مقاومتي عمل کنند به حاشيه سازي رو آورده اند و براي ديگران خط و نشان مي کشند. اين کارها اعتماد ملت به دولت را از بين مي برد.
    66740939
    *
صفدر حسيني ها نه تنها ذخيره نظام نيستند بلکه وصله ناجوري هستند که منصب را وسيله غارتگري از بيت المال قرار داده اند و نوبخت ها هم با توجيهات خود سعي در تطهير آنان دارند. ذخيره نظام کساني اند که اين روزها راه جهاد در غربت را پيش گرفته اند و در سوريه و عراق آن حماسه عظيم را برپا کرده اند. همان مدافعان حرم که امروزه باعث افتخار هر ديارند.
    06090915
    *
در مقابل 180 دقيقه صحبت وزير نفت فقط 8 دقيقه وقت انتقاد به نمايندگان منتقد قراردادهاي نفتي داده شده است! آيا با اين وضع مي توان به نظارت مجلس بر قراردادها اعتماد کرد؟
    
قاجار
    *
در کنار فيش هاي نجومي حقوقي به فيش هاي نجومي، تلفن، آب، برق و گاز نيز بايد پرداخت که بي صدا افزايش چشم گيري پيدا کرده و قبوض از دو ماه به 45 روز و يک ماه کاهش پيدا کرده که به خيال خودشان مردم متوجه نشوند و چندين بند و تبصره را در قبض ها گنجانده اند.
    
شهروند تهراني
    *
وزير نفت به جاي تهديد، نام رشوه گيران کلان قراردادهاي کرسنت و استات اويل دوره مديريت خودشان را براي مردم اعلام بکنند و راست و حسيني گزارش بدهند به واسطه اين دو قرارداد چه ميزان خسارت به کشور وارد شده است.
    32080921
    *
مهد کودک هاي کشور بيشتر محل رقص و موسيقي شده اند. از سوي ديگر قرار است بخش زيادي از آموزش و پرورش به بخش خصوصي واگذار شود. مي خواهم بدانم کدام کشور اين گونه سرمايه هاي معنوي خود را به آتش مي کشد. 
    24700919
    *
علي رغم اينکه عده اي از روساي بانکها حقوق نجومي مي گيرند ولي بسياري از کارکنان بانک ها حقوقي بين 600 تا 800 هزار تومان مي گيرند و بعد از 30 سال بازنشسته مي شوند و به علت عدم تامين نيازهاي زندگي به مشاغل ديگر داراي درآمد پايين و با رنج و مشقت مشغول مي شوند تا نان حلال به منزل ببرند. با وجودي که بارها فيش هاي حقوقي خود را براي مديران بانک ها ارسال کرديم نه تنها هيچ اقدامي نشد دريغ از حتي يک تماس خشک و خالي؟!
    
دالوند- بازنشسته بانک ملي لرستان
    *
برابر ابلاغ دولت مبني بر افزايش 12 درصدي حقوق کارکنان دولت در سال جاري، آموزش و پرورش قم فقط يک ماه حقوق خدمتگزاران اين اداره را با 12 درصد افزايش اجرا و مجدداً با 6 درصد کاهش، تعديل نمود؟ علت اين امر چيست؟ با توجه به اينکه دولت به تمامي وزارتخانه ها ابلاغ افزايش 12 درصدي داشته است.
    90030912
    *
در واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد تهران براي ثبت نام دانشجويان هيچ نظم و انضباطي وجود ندارد. کرامت انسان به راحتي زيرپا گذاشته مي شود و برخوردهاي غيرفرهنگي با دانشجويان صورت مي گيرد.
    20520910
    *
آقاي نوبخت رسماً در سيما اعلام کرد پاداش پايان خدمت فرهنگيان مرداد ماه پرداخت مي شود ولي گفته وي عملي نشد؟! مگر ما بازنشستگان بازيچه آقايان شده ايم؟! ظاهراً کنسرت درماني اولويت اول اينان است؟
    73300919
    *
هنوز حق الزحمه سربازرسان انتخابات مجلس که در سال 94 برگزار شد پرداخت نشده است چرا؟
    
حاجي آقائي
    *
پليس راه برجستان- مشهد تا چه زماني بايد در داخل کانکس ماموريت خودش را انجام بدهد؟ چرا ساختمان نيمه تمام اين مقر پليس تکميل نمي شود تا به کار مراجعين با سرعت بيشتري رسيدگي شود؟
    
شاه ولي
    *
جاده نيمه تمام هامون به نهبندان در استان سيستان و بلوچستان چندين سال است به حال خود رها شده است. مسئولان امر از اين جاده بازديد داشته براي تکميل آن تدبيري بينديشند.
    16480915
    *
خيابانهاي 9 دي و شهيد احمدي روشن در غرب مهرشهر در مرکز استان خراسان جنوبي (شهر بيرجند) فاقد امکانات رفاهي و خدمات شهري من جمله: تلفن، آسفالت، پارک، مسجد، مدرسه، نانوايي، سوپرمارکت و... است. آب شرب هم کم فشار است و ساکنين مجبورند حتي براي طبقه هم کف پمپ آب خريداري کنند! متاسفانه هيچ اقدام محسوسي از سوي مسئولين ادارات مرتبط در دولت فعلي انجام نشده است. پيشنهاد مي شود حداقل براي انتخابات آينده و براي مقاصد و منافع سياسي شان هم که شده يک تکاني به خود دهند...؟
    81350915
    *
در شهرستان تبريز خيابان توانير کوچه ولي عصر شهرداري قسمتي از پارک رابه يک نفر فروخته و ايشان هم در اين مکان اقدام به احداث و راه اندازي رستوران کرده است. وقتي درآمدزايي اصل شد همين مي شود.
    79910914
    *
فرهنگيان که از سال 82 تاکنون مبلغ چهارونيم هزار ميليارد از دولت طلبکارند در امر آموزش و تربيت نسل دانش آموز کشور معجزه نمي توانند بکنند. در ضمن پول 13 سال پيش به چه درد امروز ما مي خورد؟