موج جدید تخریب خانه فلسطینی‌ها توسط اشغالگران صهیونیست

موج جدید تخریب خانه فلسطینی‌ها توسط اشغالگران صهیونیست  10 شهریور -95
اینگونه گزارش خبری بازتاب دادن اشک تمساح ریختن برای ملت فلسطین نه از موضع دلسوزی ونوع دوستی نیست .زیرا اگر خیانت ومخالفت حاکمان رژیم وارونه ولایت فقیه با ملت فلسطین از دست راستی های اسراییل بیشتر نباشد کمتر  هم نیست .بنابراین هدف  سمپاتی  نشان دادن به فلسطینیان ازموضع ضداسراییلی عامل  تحریک برای راه اندازی جنگی مشابه جنگ 33 روزه حزب الشیطان و22 و8 روزه حماس وجهاد اسلامی  بااسراییل است تاشرایط عبوراز بحران برای بشار اسد جنایتکار به وجودآید.

اخبار جهان - رژیم صهیونیستی در ادامه اشغالگری و سیاست‌های تجاوزکارانه، موج تازه‌ای از تخریب منازل فلسطینی‌ها را به راه انداخته است.
اشغالگران صهیونیست طی هفته‌های اخیر صدها منزل فلسطینی‌ها را در مناطق مختلف فلسطین اشغالی تخریب کردند. صهیونیست‌ها روز گذشته نیز منزل یک اسیر فلسطینی را ویران کردند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی معاً، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد دیروز به منزل اسیر "محمد عبدالمجید ابریوش"، که اکنون در زندان‌های این رژیم به سر می‌برد یورش بردند و آن را تخریب کردند.
براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی محمد عبدالمجید ابریوش را متهم اصلی عملیات «عتنائیل» در جنوب الخلیل که به هلاکت یک صهیونیست انجامید، معرفی کرده است.
شاهدان عینی افزودند که صهیونیست‌ها پس از منفجر کردن منزل این اسیر فلسطینی با مواد منفجره، با بولدوزر خود ویرانه‌های این منزل را باخاک یکسان کردند.
طرح تازه‌ رژیم صهیونیستی برای احداث صدها واحد مسکونی در قدس و کرانه باختری
منابع عبری زبان از طرح‌های جدید رژیم صهیونیستی برای احداث صدها واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی خبر دادند.
به گزارش روزنامه القدس العربی، منابع رسانه‌ای عبری زبان گزارش دادند براساس این طرح‌ها که در دست اجراست صدها واحد مسکونی در شهرک‌های یهودی نشین "بسغات زئیف" و "جبل ابو غنیم" و "النبی یعقوب" و "مودیعین" ساخته خواهد شد.
در همین راستا دو سازمان غیردولتی اسرائیلی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی طرح احداث 450 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را در دست دارد.
گزارش دیگری حاکی است رژیم صهیونیستی در موج تازه بازداشت فلسطینی‌ها، 14 نفر را روز گذشته دستگیر کرد.
لیبرمن: با حماس مذاکره نخواهیم کرد
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم آمادگی مذاکره با جنبش حماس درباره تبادل اسرا در مرحله آینده را ندارد. این اظهارات لیبرمن خشم خانواده‌های نظامیان اسیر صهیونیستی و برخی محافل صهیونیستی را برانگیخت.
وی با تکرار ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره نظامیان صهیونیست اسیر مقاومت در نوار غزه اعلام کرد: درباره بازگشت اجساد "آرون شائول" و "هدار گولدن" (نظامیان صهیونیست اسیر گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس) نظرات "غیر عادی" داده می‌شود. آنها در جریان جنگ کشته شده و در جای نامشخصی دفن شده‌اند!
لیبرمان اعلام کرد: فکر می‌کنم که اجساد نظامیان به اسرائیل برگردانده نخواهد شد و هر چند که در گذشته مبادله اسرای "شالیت" صورت گرفته است، اما من اعلام می‌کنم که ما در آینده با حماس در این زمینه تعامل نخواهیم کرد و چنین مبادله‌ای تکرار نخواهد شد.
شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که لیبرمن در گذشته هم به مبادله اسرای "شالیت" اعتراض کرده بود.