دست درازي به بيت المال خيانت است چه در شهرداري چه در دولت

دست درازي به بيت المال خيانت است چه در شهرداري چه در دولت
دستگاه قضايي موضوع سوء استفاده نجومي در شهرداري را بررسي كند 9 شهرداری – 95
اگر در بیت خامنه ای وسایرنهادهای حکومتی و ارگان های سرکوبگرهمچون سپاه وبسیج ونیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان وامام وشهید باشد چی؟ آیا این دست درازی به بیت المال خیانت است یانه؟ چرا با ممدجود لاری جانی زمن خوار برخورد نشد چون اخوی اش رئیسا نتصابی قوه فاسد قضاییه است؟ همچنین مگر مسدود شدن حساب بانکی بیش از 2 میلیارددلاری آقا زاده مجتبی درلندن فراموش شده است .چرا این خیانت پیگیری و رسیدگی نشد؟
خبر فيش هاي نجومي که پيچيد، احساس بدي در مردم پيدا شد! حس اينکه عده اي در روزگار سخت اقتصادي، سرشان را کلاه گذاشته اند و به نام تدبير و اميد، خودشان براي خودشان حقوق نجومي تعيين مي کنند اما براي 45هزار تومان يارانه مردم، اعلام عزاي عمومي مي کنند!
    از همان اول معلوم بود که دولت هيچکاري براي اين خيانت بزرگ به آرمان هاي انقلاب نخواهد کرد و ديگراني هم که مسئول هستند، با هزار اما و اگر، بار را بر زمين خواهند گذاشت. اين موضوع وقتي ثابت شد که رهبر انقلاب براي چندمين بار خواستار پيگيري امر تا نهايت کار شد. اما درست چند روز بعد رئيس جمهور صراحتا از بي فايده بودن بگير و ببند در موضوع حقوق هاي حرام خبر داد!

    اما يک چيز ديگر هم از ابتدا پيدا بود و بعدتر، خبري از برنامه ريزي اتاق فکر دولت در اين موضوع اخباري به بيرون درز کرد و آن، شبيه سازي و بدل زدن در اين پروژه بود