انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر توطئه‌های اخیر اصلاح‌طلبان را نقش بر آب کرد

آزادی خواه در گفت‌وگو با فارس:
انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر توطئه‌های اخیر اصلاح‌طلبان را نقش بر آب کرد/ نباید از فیش‌های نجومی غافل شد 10 شهریور - 95
 خبرگزاری فارس: انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر توطئه‌های اخیر اصلاح‌طلبان را نقش بر آب کرد/ نباید از فیش‌های نجومی غافل شد
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: انتخابات امروز هیأت رئیسه شورای شهر توطئه اصلاح‌طلبان درخصوص شهرداری تهران را نقش بر آب کرد و این توطئه‌ها نمی‌تواند موضوع فیش‌های حقوقی را به حاشیه ببرد.
حجت‌الاسلام احد آزادی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران توطئه اخیر اصلاح‌طلبان را نقش بر آب کرد و دروغ‌های نجومی آنها در خصوص شهرداری تهران هم نتوانست آنها را به اهداف‌شان برساند.
وی با تأکید بر لزوم برخورد با مقصرین در بحث اتهام‌زنی به شهرداری تهران افزود: افراد نباید به خاطر بازی‌های سیاسی و تعلقات جناحی خود با شخصیت و حیثیت مسئولین نظام بازی کنند.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اخبار و اما و اگرهایی که در خصوص واگذاری املاک با قیمت پایین به مدیران شهرداری تهران منتشر شده هیچ گونه صحت و وجاهت قانونی ندارد.
آزادیخواه خاطرنشان کرد: برخی از افراد به خاطر بازی‌های سیاسی گاهی به راحتی با آبروی شخصیت‌ها و مدیران کشور بازی می‌کنند. قالب مدیران جمهوری اسلامی مدیران خدومی هستند و خود را خدمتگزار مردم می‌دانند.
وی افزود: امروزه بازگو کردن شنیده ها در خصوص مدیران نظام و از جمله شهردار تهران یک نوع کم لطفی و بی مهری محسوب می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان با اشاره به موضوع‌ حقوق های نجومی گفت: امروزه موضوع حقوق‌های غیر متعارف یک واقعیت غیر قابل انکار است و ما باید به خاطر بازدارندگی و به خاطر امضا همواره مطرح کنیم و مجلس دهم نیز طبق فرموده رهبر انقلاب و گفته رئیس مجلس این موضوع را به جد مورد پیگیری قرار خواهد داد و قبح این موضوع نباید از بین برود.