نقد و بررسی " از شما بعيد بود ! (يادداشت روز) " روزنامه ی کیهان دو شنبه 13 اسفند ماه سال 1386
"نخست وزیر سابق حسین میر حسین موسوی به خاطر شاهد بودن وشهادت دادن باید توبه کند تا با سناریو سازی مجازات نشده است "
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گری که اسلام و ولی فقیه و خمینی برایش نقش ابزار هویج و چماق است. البته که هویج و چماق تجربه ی کسب شده ناشی از بازجوئی و شکنجه گری های درون زندان اوین و سیاه چال ها با متهمین وقربانیان می باشد . برای اینکه این تیر خلاص زن نقشی جز برخورد شیوه ی بازجوئی ومتهم ومحکوم کردن ندارد. اگر نه ممکن است که جمعیت ایران جوان باشد و خیلی از این جمعیت تجربه ی اوایل انقلاب را نداشته باشد ، ولی برای آنانی که در صف مبارزه و تظاهرات سال 57 به خصوص بهمن ماه سال 57 بودند شاهد بودند که چگونه خمینی مهندس بازرگان را مسئول تشکیل دولت موقت کرد وچگونه بازرگان نخست وزیر امام زمان شد ودر صفوف تظاهرات سراسر ایران این شعار سر داده می شد . چرا این سر باز جو مدعی پیرو خمینی از امام راحل دجا ل و ابزار چماق شدنش یاد نمی کند که خمینی آن موقع در مورد مهندس بازرگان ونهضت آزادی چه گفته بود؟ ضمن اینکه خمینی به همه ی آن آخوند هائی که اکنون در مجمع خبرگان می باشند وحامی دولت پاسدار احمدی نژاد می باشند . همه ی این آخوند ها را خمینی جزو حامیان درباری و مرفه وبی درد و اسلامشان اسلامی آمریکائی معرفی کرده بود.چرا اکنون از خمینی در این مورد سخنی گفته نمی شود؟
ضمن اینکه خمینی شکر سرخ خوری های بسیار فراوان خورده بود که جانشین و پیروانش ضد آن را اجرا کردند وکسی هم در این مورد نه اعتراضی نکرد و هنوز هم ندارد ، بلکه حمایت نیز کرده است . از جمله قول آب و برق مجانی دادن وپول نفت را به درب خانه های مردم دادن ، اقتصاد مال خر است . حکومت از آن مستضعفان است . ما برای ارزان شدن خربزه انقلاب نکردیم. البته ممکن است که به این جمله ی قصار خمینی پیروانش آویزان شوند و گرانی و تورم وافزایش قیمت کالاها را توجیه کنند که جزو همان خربزه است که خمینی تأکید کرده بود انقلاب برای ارزان کردن آن نبوده است. جالب است که این سربازجوی همکار سعید امامی می داند که در چه سر فصل هائی باید یقه ی نخست وزیر سابق را بگیرد.زیرا که قبلاً از دوم خرداد سال 76 یقه ی این را گرفت و غیر مستقیم تهدیدشد تا که نامزد ریاست جمهوری نشود که در عوض خاتمی شد. در مراحل نمایش انتخابات مجلس ششم و هفتم و ریاست جمهوری دوره ی نهم همین سناریوی برای این نخست وزیر مکتبی تکرار شد . اکنون نیز این سربازجوی شلاق بر دست وارد صحنه شده که چرا مییر حسین موسوی گفته است آخوند محتشمی پور در مورد نهضت آزادی درست گفته که خمینی در مورد اینان چه گفته بود که اکنون می خواهد چشمانش را در بی آورد که چرا دیده و زبانش را ببرد که چرا آنچه را دیده بیان کرده است . بنابراین برای اینکه خفه اش کند و یا اینکه وادار به تسلیمش کند که افزوده راه آن را باز است که چرا چنین نقل قولی کرده است . البته پاسدار سرباز جو شکنجه وتحریف گر حسین شریعتمداری زمانی که از ولی فقیه اسیر چنگال سپاه پاسداران ادعا می کند ضد آمریکا می باشد و مرز ها را با دشمن ودشمن شناسی حفظ و رعایت کرده است توضیح نمی دهد که چرا در شرایطی که حاکمیت یک دست شده وادعای اصولگرائی و ابسته به ولی فقیه دارند گفته نمیشود مسئول و سر پرست کنفدراسیون ورزش کیست ووابسته به کدامین باند و یاجناح می باشد؟ برای چه تیم اعزامی پیگ پنگ رژیم تروریستی که به چین رفته است . در این کشو ر در برابر تیم پینگ پنگ آمریکائی قرار گرفته و بازی کرده است؟ اگر هدف الگو برداری و تکرار سیاست پینگ پنگ چین وآمریکا نمی باشد که در نهایت به عادی سازی رابطه منتهی شد؟ ضمن اینکه همین پاسدار سربازجو وشکنجه گر زمانی که می خواهد کسی را تبرئه کند و آب تطهیر بر سرش بریزد شیپور را از در گشادش می نوازد ومدعی می شود که گذشته ی افراد زیاد مهم نیست، بلکه شرایط حال مهم است که کجاایستاده و چه می کنند؟ سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری پس از رله و ردیف کردن مشتی گزینه های بایگانی شده برای شیوه ی چماق و هویج بازجوئی در شرایط ضروری که نیاز هست پرونده ی آنان را باز و درازشان کند تا که هرگز هیچگونه انتقاد یا اظهار نظری جز آنچه این سربازجو ترسیم می کند اینان بیان نکنند . در پایان اینکه شبیه همان موقع که افتخار کرده بود هر زمان که از من برای بازجوئی در خواست وتقاضا شد با کمال میل و علاقه و مسرت آن را به عنوان وظیفه پذیرفتم اکنون نیز افتخار به همان شیوه ی شغل بازجوئی کرده و با بیرون کشیدن اسناد ومدارک سابق از بایگانی دست به سناریو پردازی و پرونده سازی علیه مخالفین از جمله نهضت آزادی زده و اینگونه بطور شفاف به این عمل شیاد گرایانه بازجوئی و اعتراف گیری و شکنجه کردن اعتراف کرده است :
"- نگارنده سال هاست كه با ترفندهاي مدعيان اصلاحات آشنايي دارد و اين احتمال را بسيار قوي مي داند كه اين جماعت سخن آقاي مهندس موسوي را تحريف كرده باشند. اين احتمال با توجه به چگونگي نقل قول از آقاي مهندس موسوي كه بسيار مبهم و گنگ است، قوت بيشتري پيدا مي كند و البته از كساني كه آشكارا كلام مبارك و مستند و مكتوب حضرت امام(ره) را تحريف مي كنند چه انتظاري هست كه سخن مهندس موسوي را تحريف نكرده باشند؟! اكنون نوبت آقاي مهندس موسوي است كه اظهارات نسبت داده شده به خود را تكذيب كند تا در گناه نابخشودني تحريف كلام حضرت امام(ره) دخالت نكرده باشد."
در خاتمه اینکه آن موقع که برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی نبود وولی فقیه مرزبا دشمن تعیین نکرده و و توصیه دشمن شناسی نداده بود و تأکید بر فاصله گرفتن از دشمن را ترسیم نکرده بود و در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی تقاضای آزمون الهی نکرده بود و خواهان مشارکت حداکثری برای پر کردن صندوق های تدارک دیده شده برای تقلبات نکرده بود . این سربازجوسدار برنامه ریز کودتای خاموش و خزنده هرکاری که دوست داشت با دوم خردای ها و نیروهای ملی مذهبی می کرد. اکنون که نامزدان دوم خردادی ها دربست رد صلاحیت فله ای شده اند و اتهامات بسیار سنگین به اینان وارد شده است . مشخص است که در راستای برنامه ی حذف کامل رقیب با نهضت آزادی چگونه برخورد خواهد شد به خصوص اینکه دبیر کل نهضت آزاد تقاضا کرده بود که از سوی مقامات بین المللی بازرسان بیطرف برای نظارت در ایران حضور داشته باشند . البته سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین میر حسین موسوینخست وزیر سابق را دراز کرده است تا که مجور شود توبه کند . بعلاوه اینکه خواسته است که گربه را جلوی حجله بکشد که در این چند روز باقیمانده کسی جرأت نکند به سیاست ورشکست شده ی اقتصادی دولت و روش رد صلاحیت کردن فله ای شورای نگهبان اعتراض نکند و سخنی از تقلبات تدارک دیده شده ی مرتبط با نمایش خیمه شب بازی انتصابات مجلس هشتم گفته نشود و اظهار نطری نگردد تاکه طرح آنگونه که طراحی شده اجرا گردد.
هوشنگ-بهداد دو شنبه 13 اسفند ماه سال