نقد و بررسی " اهداف صهيونيست ها از نسل كشي در غزه" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 14 اسفند ماه سال 1386
"مغبون شدگی دوبله در شورای امنیت سازمان ملل و نوار غزه، ولی متهم و،توهین کردن رهبر فلسطین ورهبران کشورهای عربی "
لابد همانگونه که گزارشگر این روزنامه در ستون خبری اش امروز گزارش کرده است بسیجیان و پاسداران ومأموران اطلاعاتی و امنیتی با عنوان دانشجویان دست به تظاهرات خود جوش در دفاع از فلسطینیان نوار غزه زده و علیه ی اسرائئل شعار دادند و از ولی فقیه تقاضای اذن جهاد علیه ی اسرائیل طلب کرده اند . اکنون نوبت سرمقاله نوس شده است که الکی خواب نما نشده است که باز گو کرده به فکرش خطور کرده است که می بایست بطور جدی ونه همینطوری عشقی و صلواتی دست برقلم برد و همگام با تظاهر کنندگان دانشجو نامیده شده و دست به حرکت اعتراضی خودجوش زد همنفس شد. برای همین ایشان هم علیه ی اسرائیل قلمفرسائی کرده است. البته نمی توان از آخوندهائی که سابقه ی تاریخی1400 ساله ی بالا منبر رفتن و نان روضه خوانی امام حسین کشی دارند توقع داشت که چرا ملای سرمقاله نویس قبل از اشک تمساح ریزی بر ای مردم نوار غزه به مقدمه سازی واکنش تهاجمی ارتش اسرائیل ونقش دخالت گرایانه وترغیب و تشویق کننده ی ولی فقیه و سپاه پاسداران سخنی نمی گوید که چگونه حمایت از حماس به پرتاب کردن موشک به درون خاک اسرائیل می شد تا که سرمقاله نویس حد اقل ثابت کند که درابراز نظر خودش صادق است و دست به خود فریبی و دگر آزاری نمی زند؟
راستی چرا اینگونه قلم بر دستان نمی خواهند بفهمند یا لا اقل اینگونه وانمود نکنند که دیگران نفهمیده اند که اینان چکاره اند؟ آنهم پس از 3 دهه تجربه از اینگونه شگرد و شیوه های تبلیغتی نخ نما شده را که مردم ایران می فهمند و تکرار وادامه ی آن جز تف و تاق و ریش برای مدعی وارونه ی گوئی صاحب قلم ارمغان بیشتری رادر بر ندارد . یعنی اینکه مگر چه مدت از زمان بر گزاری کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا و سفر 9 روزه ی بوش به خاورمیانه و خلیخ فارس می گذرد که برای دومین بار بود که دعوت وگفتگو با مسئول شاخه ی سیاسی جهاد فلسطین در دفتر این روزنامه ی جمهوری اسلامی انجام شد ؟ مگر ز آن زمان تا حال چه مدت سپری شده است که قرار است وقایع آن دوران شامل مرور زمان وفراموشی شده باشد که کسی به خاطر نیاورد که چگونه در این گفتگوها از پرتاب کردن موشک از سوی رزمندگان جهاد اسلامی دفاع به خاک اسرائیل تبلغ می شد ؟همچنین تکرار همین حرکت از سوی اعضای حماس نیز بیشتر دفاع می شد و تبلیغ می شد . همینطور برای حزب الله لبنان وجنگ 33 روزه اش با اسرائیل هورا کشیده می شد وتأکید می شد که محمود عباس رهبر حکومت خود مختار فلسطین ورهبران کشورهای عربی که در کنفرانس صلح آنانوپلیس در آمریکا شرکت کردند خائن وخیانتکار می باشند؟ ولی اکنون سرمقاله نویس با پاک کردن صورت مسئله شیپوررا از در گشادش نواخته و با تحریف گری و کتمان کردن همان صدای ناموزون ونا هنجاری که خودش خواسته بیرون داده است واز نسل کشی اسرائیل اسرائیل در نوار غزه خبر داده است. تازه فرافکنانه مدعی هم شده است که این اقدام وواکنش ارتش اسرائیل به خاطر شکست اینان در نوار غزه است.درصورتیکه این مدعی همچون رهبر و گماشته اشپاراحمدی نژاد که شکست دوبله و مضاعف خوردند . چونکه پیاز و چوب را نیر با هم خوردند. برای اینکه این رژیم تروریستی آخوندی بود که هم نتوانست از فاجعه ی نواز غزه آبی برای خودش گرم گند . زیرا که حتی یک کشور حاضر نشد به فراخوان وزیر آدمربای امور خارجه منوچهر متکی پیرامون محکوم کردن اسرائیل و حمایت از حماس پاسخ مثبت دهد تا جائیکه همین سرمقاله نویس مجبور به اعتراف شد ونوشت به جز چند آخوند حکومتی فسیل داخلی هیچکس حاضر به حمایت نشد . شکست دومی که خیلی بزرگتر از شکست اولی بود تصویب قطعنامه اخیر در شورای امنیت سازنمان ملل ست . زیرا این همه تهدید ها و بحران ها سازی و جنگ افروزی ها در عراق و فلسطین و لبنان شد تا اینکه این قطعنامه به تصویب رسانیده نشود. برای همین قید شد که چوب و پیاز را رژیم تروریستی آخوندی با هم خورد. بالاخره سرمقاله نویس پس زکلی روضه ی تکراری ضد آمریکائی و اسرائیلی خواندن درمقام وکسوت سخنگوی و وکیل مدافع تام الاختیار مردم فلسطین و از جایگاه بازجو و قاضی و داد یار دادستان و حاکم شرع اینگونه بندهای کیفر خواست اتهامی ونائی و خائنانه برای رهبر فلسیطین محمود عباس و رهبران کشور های عربی تنظیم کرده و حجک محکومیت برای شان صادر کرده است:
"سكوت خفت بار اعراب در قبال جنايات اسرائيل ابعاد چندش آوري به خود گرفته است . با اينهمه افشاگريهاي اخير نشان مي دهد برخي رژيم هاي خائن عرب از هر فرصتي براي « خبرچيني » و جاسوسي براي صهيونيست ها و كمك به اشغالگران صهيونيست بهره برده اند تا ضربه اي به مقاومت اسلامي بزنند و به رژيم صهيونيستي كمك كنند تا بلكه بتواند حماس و جهاد اسلامي را از ميان بردارد. نقش رياض و رژيم اردن در اين زمينه پررنگ تر از سايرين بوده است . بعلاوه جناح خائن محمودعباس و فتح نيز در خدمت ماشين جنگي و شبكه هاي تبليغاتي اسرائيل بوده و هستند. محمودعباس قبل از شروع دور جديد جنايات اسرائيل ضمن توجيه خيانتهاي خود ادعا كرد مقاومت اسلامي و تداوم مبارزه عليه اشغالگران عامل اصلي بحران در غزه و در صحنه فلسطين است . اين موضع حقارت آميز محمودعباس بلافاصله توسط دولت « اسمعيل هنيه » محكوم شد و حماس اعلام كرد كه محمودعباس در واقع به توجيه جنايات اسرائيل پرداخته و بر خيانتهاي خود سرپوش مي گذارد. مسئله اينست كه مردم فلسطين مقاومت اسلامي و اشغالگران و جناح خائن محمودعباس را به خوبي مي شناسند و اين مواضع ذلت بار فتح و تشكيلات خودگردان براي افشاي ماهيت خائنين كافي است و ديگر جائي براي پرده پوشي باقي نمانده و براي ملت مظلوم فلسطين ثابت شده است كه جنايات امروز اسرائيل ناشي از قدرت دشمن اشغالگر نيست بلكه ذلت پذيري و حقارت محمودعباس و جناح خائن فتح عامل تشديد اين فجايع و جنايات است .علاوه بر اين اعراب و تشكلهاي دنياي عرب سعي كرده اند با سكوت خود به رژيم اشغالگر فرصت بدهند تا به جناياتش ادامه دهد و تكليف نيروهاي مقاومت اسلامي در لبنان و فلسطين اشغالي را يكسره كند "
درخاتمه اینکه اکنون که در شورای امنیت سازمان ملل ثابت شد که سران رژیم تروریستی آخوندی به دنبال دسترسی به سلاح هسته ای می باشند. از سوی دیگر همانگونه که ولی فقیه در خطبه ی عید فطر خود در تهران دشمنی آشکار باپیشنهاد مذاکره ی صلح خاورمیانه کرده بود و بطور علنی گفت که کنفرانس مذاکرات صلح پائیزی در آمریکا پیشاپیش شکست خورده خزان زده است . همچنین رهبران کشورها عربی را تهدید نمود که اگر چنانچه در این کنرانس صلح آناپولیس در آمریکا شرکت کنند درون کشورهای خودشان با بحران و آشوب و قیام مواجه خواهند شد . البته نمونه ی این تهدید ها در بحرین و فلسطین ولبنان وعراق رخ داد و اقدامات تروریستی و انفجاری و خشونت آمیز گسترش یافته یضد اسرائیلی و آمریکائی و حتی ضد محمود عباس انجام گرفت یافت و عملاً نوار غزه را ولی فقیه و سپاه پاسداران برای مقد مه ی گسترده کردن بحران در خاور میانه و راه اندازی جنگ شابه 33 وزه ی دیگر از طریق حزب الله لبنان انتخاب کردند و طرح های تدارک دیده شده ی خودشان را از نوار غزه دنبال کردند. البته به دلیل هشیازی رهبران کشورهای عربی و عدم حمایت شان از حماس این طرح سوخت و عقیم شد ولی تمام آنگونه نیست ک تصور شود پایان پذیرفته است. زیرا که با سپر و چتر دفاعی از فلسطین و نوار غزه ساختن و ابراز دشمنی با روند صلح خاورمیانه کردن ولی فقیه و سپاه پاسداران از طریق نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده در عراق واسماعیل هنیه و حماس در فلسطین و شیخ حسن نصر الله وحزب الله لبنان وحمایت تاکتیکی سوریه، اهداف و طرح های خودشان را دنبال می کنند . اکنون پرسش است که پس از تصویب قطعنامه جدید در شورای امنیت سازمان ملل و نقش افشا شده ی دشمنی علنی با مذاکرات صلح خاورمیانه وکارشکنی و ایجاد موانع در مسیر استقرار صلح و به خصوص تشکیل دولت مستقل دمکراتیک فلسطین که قول آن تا پایان سال جاری میلای داده شده است .نمی باست که غرب بیش از این به سیاست کثیف و خائنانه ی مذاکره و مماشات و تجارت خون خود با این رژیم تروریستی و بربرمنش و تاریک اندیش و جنگ افروز و عوامفریب و غارتگر ادامه دهد و نمی بایست که دیگر بیش از این نام سازمان مجاهدین در لیست سازمان و گروه های تروریستی باقی بماند . بالاخره برای راه حال بتهرین شیوهی راه حل همان پشنهاد خانک مریم رجوی است که گفته است نه جنگ ، نه سازش ونه مماشات ، بلکه تغییر دمکراتیک در ایران از طریق حمایت از مبارزات مردم ایران و مقاومت می باشد . باور کنید تأخیر جایز نیست . زیرا که موجب می شود که بهای اینگونه اهمال کاری ها بسیار پر هزینه باشد و خسارات بسیار سنگین مالی و جانی و محیط زیستی در بر داشته باشد که جبران ناپذیر باشد. زیرا که پاسدار احمدی نژاد هشدار داده است که ملت از ابر قدرت ها عبور کرده است و ایران اولین قدرت جهان است و وعده بر گزاری جشن هسته ای در بیستم فروردین سال آینده داده است که همه ی این ادعاها نمی تواند طنز و لطیفه وجوک باشد.
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 14 اسفند ماه سال 1386