نقد وبررسی " وقتي امت امام را يافت (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 16اسفند ماه سال 1386
"طلبه پاسدار یادداشت روز نویس شده با دستآویز حزب الله لبنان وحماس و گریز زدن به صحرای کربلا، تلاش برای عبورار از بحران کرده و آدرس وارونه داده است"
مدتیست همان سیاستی که در اجرای نماز جمعه ی تهران اجرا می شود الگوی یادداشت روزهای کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر نیز همین گونه شده است . یعنی همانگونه که در تماز جمعه ی تهران هر زمان که اوضاع خطری می شود ودامنه ی تضاد و اختلافات بالا زده می شود و قرار است که آتش بس موقتی میان باندهای مافیائی وجناحی به وجود آید .نوبت به آخوند خنثی و بی بو وخاصیت امامی کاشانی می رسد تا که روضه وخطبه خوانی کند . در ورق پاره ی کیهان سناریو وپرونده سازی نیز اینگونه شده است که به مناسب فرا رسیدن های مراسم های مذهبی تریبون یادداشت های روزبه آخوند یا طلبه پاسدارقلم بر دست داده می شود تا که روضه خوانی مذهبی کند و با فاکت های مذهبی آوردن در آخر گوش رقیب دوم خردادی بطور مستقیم وغیر مستقیم کشانیده شود. طبق تجربیات بسیار طولانی در ایران که آخوندهای منبری خودشان را میرا ث دار اسلام می دانند ومشغول دین فروشی و دنیا خریدن می باشند و زمانی که بر سر منبر می روند گشذته از اینکه چه می گویند و یا چگونه گریز به صحرای کربلا می زنند ؟ در درجه ی اول به فکر کیسه ی گشاد وپر ناشدنی خودشان می باشند که چگونه خودشان را عرضه کنند تا اینکه مزایای بیشتری در پاکت جاسازی شده صاحب مجلس عزا و یا جشن در یافت و آن را در جیب خودشان داشته باشند. بنابراین این انگلان برای پیگیری اهداف خودشان ، در بستر پیگیری منافع اشان بطور تاکتیکی و موقتی فراخور شرایط خود را تزئین و آرایش می کنند .اکنون چون طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس از ولی فقیه و پاسدار احمدی نزاد ی در حقیقت اسلام طالبانی دفاع می کند . لذا نیاز به دستآویز برای مانور دادن دارد تا که بتواند به مخاطبین خود پیامش را منتقل کند . بنابراین در دفاع ازحزب الله لبنان و حماس و نوار غزه و مخالف کاریکارتوریست های دانمارکی که چرا برخی از نمایندگان پارلمان این کشور از آمدن به ایران وعذر خواهی کردن پشیمان شدند . برآشفته شده و با آویزان شدن به حضرت محمد به رقبای منتقد دولت و روشنفکران و دشمن در دفاع تاکتیکی از سیاست حمایت کردن از حماس چنین پاسخ داده است :
"جنايات اسرائيل در غزه، انتشار مجدد كاريكاتورهاي موهن در روزنامه هاي برخي كشورهاي غربي و توليد فيلم هاي ضداسلامي، خط و نشان كشيدن شوراي امنيت عليه ايران، و... هرچند كه هر كدام در گوشه اي از جغرافيا اتفاق مي افتند، اما به قول رهبربزرگوار انقلاب «اين تصادف و اتفاق نيست كه همزمان با اين جنايت هاي نظامي ]در غزه[ ، در گوشه ديگري از جغرافياي زيرسيطره استكبار، برترين مقدسات اسلامي دستخوش تعرض مي شود و قلم هاي پليد و سياست هاي شيطاني حامي آنها، ساحت مقدس حضرت رحمه للعالمين را كه همه بشريت وامدار پيام الهي او و ذات مقدس اوست، مورد هتك و اهانت قرار مي دهند.»دشمن براي نابودي اسلام و توقف بيداري اسلامي و بازگرداندن مسلمانان به عقب، مصر است و براي اجراي اين تصميم بيش از هر جا به «درون» جوامع اسلامي اميد بسته است. در چنين شرايطي هر سخن و اقدامي كه در جهت تفرقه افكني ميان مسلمانان عمل كند، و تلاش كند، با هر بهانه و انگيزه اي مثلاً همدلي حماس و اخوان المسلمين را با حزب الله لبنان مخدوش سازد و جهان اسلام را از تأسي به انقلاب اسلامي رويگردان سازد و... اتحاد ميان مسلمانان را به تفرقه تبديل كند، و هر فكر مسلمان نمايي كه دنبال شبيه سازي باشد و استواري دين، وحياني بودن قرآن، عدالت محوري و ظلم ستيزي و مواجهه آن را با قدرت هاي شيطاني كمرنگ كند و آن را به بهانه هاي مختلف و حتي پناه گرفتن پشت شعارهاي روشنفكري و... به خرافه و درويش بازي و... آلوده نمايد، بدون ترديد در مسير دشمنان اسلام حركت و مطابق خواست قدرت هاي ستمگر عمل مي كند. امروز نيز مثل صدر اسلام و مثل هميشه، خطر «بازگشت به عقب» بيش از هر خطري نهضت جوان مسلمانان را تهديد مي كند و اسلام آمريكايي بيش از هر دشمن علني و بي نقاب، اسلام ناب را هدف خود قرار داده است.در اين شرايط با درس گرفتن از گذشته و عبرت آموختن از تاريخ، بايد حول محور قرآن به ريسمان وحدت چنگ زد و با تبعيت از فرامين راهگشاي ولايت و رهبري كه همواره به مثابه چراغ راه عمل كرده، شاهراه وحدت را از بي راهه ضعف و تفرقه تميز داد."
در خاتمه اینکه اینگونه از حاس و حزب الله لبنان دفاع کردن و بر منتقدین وروشنفکران بمثابه دشمن تاختن ادامه ی همان سیاست یا اپیدمی آلوده ومسری وزنجیره ای می باشد که اطاعت کور کورانه کردن از خط و خطوط تعیین شده است که از سوی برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش پشت پرده تهیه و تنظیم واجرا می گردد که حتی اینان چارچوب های ملاقات و محتوای گفتار و سخنرانی های خامنه ای در جماران را نیز مشخص و برنامه ریزی می کنند . اکنون نیز چون قطعنامه ی جدید شورای امنیت بسیار ضربه ی کاری زده است و برنامه های تدارک دیده شده را زیر و زو کرده است . بنابراین نیاز مبرم برای فرار و عبور موقتی از بحران هسته ای و تصویب قطعنامه ی شورای امنیت است که می بایست با چاشنی ی انحراف اذهان عمومی در این رابطه و همچنین چگونگی بر گزاری نمایش خیمه ش بازی نمایش انتصاباتی مجلس هشتم طرح های جانشین برنامه ریزی شود تاکه راهی یافت شود . پس آویزان شن به حماس و حزب الله لبنان وبحران سازی و باج گیری و گسترده کردن آن فعلاً تنها راه باقی مانده است . زیرا که زمان زیادی تا بر گزاری خیمه شبب بازی انتصاباتی نمانده است. پس بی جهت نیست که پا سدار احمدی نژاد و ولی فقیه و رئیس مجلس فراخوان حمایت از حماس و محکوم کردن اسرائیل داده اند و برای تئوری پردازی کردن بسط دادن آن قلم بر دستان یادداشت روزنویسان روزنامه ی سناریو وپرونده ساز کیهان و سر مقالات روزنامه ی جمهوری اسلامی و ابسته به ولی فقیه پیرامون این موضوع کوک و بسیج شده اند. به خصوص اینکه طرح برنامه ریزی سفر پاسدار احمدی نژاد به عراق هم بر خلاف تصور برنامه ریزان پست صحنه با شکست مواجه شد. چونکه هم بطور آشکارا افشا شد که سر نخ اصلی اقداما ت تروریستی و نا آرامی ها در عراق در جماران وسپاه پاسداران می باشند. زیرا که در دو روزی که این پاسدار در عراق بود، این کشور آرام بود.
از سوی دیگر عدم پذیرش دیدار پاسدار احمدی نژاد از سوی آخوند سیستانی ضربه ی بسیار سنگین وجبران ناپذیری برای این پاسدار احدی نژاد بود که از طرف دیگر بیگر ابراز ناخشنودی از دخالتگری پاسداراندر امور داخلی عراق از سوی آخوند سیستانی بوده است . به ویژه اینکه ایشان ند روز جلوتر با رقیب وی پاسدار قالیباف دیدار کرده بود. بنابراین تأکید می شود که در چند روز باقیمانده به بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم می بایست که دست به بحران سازی یا آشوب طلبی در منطقه یا کشورهای همجاور زده شود. واقعیت مهمتری که اکنون کشف شده است که چرا شورای نگهان در برابر نمایندگان مجلس اصرار داشت که حتماً باید انتخاب روز 24 اسفند برای برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات مجلس هشتم اشد تا اینکه شرایط حذف کامل رقیب از صحنه برنامه تدارک دیده شده امکان پذیر شود . اکنون بیشتر عیان شده است . برای اینکه نهایت سو ء استفاده از مراسم سوگواری ماه های محرم وصفر و ایام دهه ی محرم و اربعین و مراسم جش دهه ی زجر و22 بهمن ورحلت حضرت محمد و... برامه سفر پاسدار احمدی نژاد به عراق، همچنین قبل از اجرای مراسم جشن چهار شنبه سوری بوده است که همه به نفع باندهای مافیائی حاکم و به ضرر رقیب دوم خردادی بوده است کهبا کمال بیشرمی آخوند ناطق نوری مشاور ولی فقیهمدعی شده بود که برگزاری نمایشات خیه شب بازی ای انتصاباتی در ایران یکی از آزاد تری نمایشات جهانی می باشد
.
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 16اسفند ماه سال 1386