نقد وبررسی " حضور آگاهانه" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 19 اسفند ماه سال 1386
چرا پرداختن به حساسیت و نگرانی غربی ها نسبت به نمایش مجلس هشتم، مهمتر از پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران می باشد ؟
سرمقاله نویس پس از انتخاب عنوان حضور آگاهانه برای مقاله ی خود که مکمل و برگردان وترجمه ی همان مشارکت حداکثری می باشد که ولی فقیه آن را برای امتحان الهی یا خیمه شب بازی نمایش انتصاباتی مجلس هشتم خودش انتخاب و تجویز کرده است که عنوان دیگرش حضور سیاهی لشکر در صحنه ی نمایش 24 اسفند ماه است تا که بستر ساز عادی نشان دادن تقلبات کسترده تدارک دیده شده باشد . زیرا که این حضور مشارکت حد اکثری یا ببقول لی فقیه در صف نوبت انتظار ایستادن برای رأی دادن که یک نوع جهاد است که در نهایت می بایست هم دندان شکن دشمن بیگانه باشد.هم جوابگوی منتقدان داخلی به رد صلاحیت کنندگان فله ای نامزدان دوم خردادی های همگام دشمن بیگانه نامیده شده باشد . مهمتر اینکه هم مشروعیت تراشی کاذب برای رژیم تروریستی و نامشروع باشد که می بایست در حقیقت یک نوع زور آزمائی در برابر شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه جدید شماره 1803 شورای امنیت سازمان ملل باشد که این نمایش می بایست هدف اصلی دفاع کردن از پروژه ی هسته ای و مصاف در برابر قطعنامه ی شاره 1803 شورای امنیت را در پوشش داشته باشد برای همین سرمقاله نویس پس از یک روز جا خالی دادن از برروی اینترنت گذاشتن روزنامه مورخ 16 اسفند اکنون مأموریت یافته است تا که ضریب حساسیت بیگانگان به خصوص آمریکائیان پیرامون نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم را به نمایش گذارد . البته در این چارچوب اشاره شده ی فوق باید قلمفرسائی کند که ایشان اینگونه شروع کرده و آن را بسط داده است :
"از ميان حوادث مهمي كه اين روزها در مناطق مختلف جهان و خاورميانه در جريان است حساسيت محافل سياسي و رسانه اي غربي نسبت به انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در ايران كه قرار است جمعه آينده برگزار شود بيشتر است . علت اين حساسيت فوق العاده چيست پاسخ اين سئوال را بيش از آنكه لازم باشد در نقش مجلس هشتم جستجو كنيم بايد با اصل انتخابات و حضور مردم در پاي صندوق هاي راي مرتبط دانست . هرچند چگونگي مجلس هشتم به دليل شرايط زماني خاص كنوني نيز مهم است لكن از آن مهم تر ميزان مشاركت مردم در انتخابات است كه در ارزيابي دشمنان ملت ايران انقلاب و نظام جمهوري اسلامي نقش مستقيم دارد. ملت ايران اكنون به دليل پيگيري حقوق قانوني خود در زمينه انرژي هسته اي مورد غضب شديد آمريكا و ساير قدرتهاي غربي است . روشن است كه مشكل اصلي آنها اصل وجود نظام جمهوري اسلامي است لكن در اين مرحله برنامه هاي فناوري هسته اي را بهانه قرار داده اند و با كشاندن ماجرا به شوراي امنيت سازمان ملل و صادر كردن سه قطعنامه عليه اين برنامه تلاش مي كنند مانع پيشرفت هاي علمي ما شوند و ملت ايران را مثل دوران قبل از انقلاب عقب مانده و وابسته به خود نگهدارند. مخالفت استكبار با پيشرفت علمي ما به موضوع هسته اي محدود نمي شود و اگر ما اينجا كوتاه بيائيم به ساير موضوعات نيز تعميم داده خواهد شد زيرا هدف اصلي اينست كه جلوي پيشرفت ما گرفته شود. به همين دليل بايد توجه داشته باشيم كه موضوع انرژي هسته اي به ميدان نبرد واقعي ميان مردم ايران و قدرتهاي استعماري غربي و در راس آنها آمريكا تبديل شده كه فرانسه و انگليس و آلمان را نيز به دنبال خود مي كشد. در اين نبرد اگر ايران كوتاه بيايد مي بازد و مجبور مي شود در ساير عرصه ها نيز كوتاه بيايد. فقط به اين دليل نيست كه ما بايد بر اين حق خود اصرار بورزيم و ذره اي كوتاه نيائيم بلكه برخورداري از اين علم حق ماست و هيچكس حق ندارد ما را از اين حق محروم كند. "
در خاتمه اینکه مشخص نیست که چگونه است که پس از 3 دهه که از عمر ننگین رژیم بربرمنش وتاریک اندیش و عوامفریب وبحران ساز و جنگ افروز و غارتگر ودزد رژیم تروریستی آخوندی می گذرد همچنان در بر پاشنه ی سابق می چرخد و مردم ایران ونظر و عقیده و اهداف و خواست ومطالبات شان هیچگونه ارزش و بهائی برای مسئولان نظام ندارد و شرایط و اوضاع و احوال می بایست همانگونه باشد که خمینی در سال 58 آن را ترسیم کرد . زیرا که وی گفته بود که اگر همه ی مردم ایران بگویند نه ، من بگویم آری ، همه ی مردم ایران باید همان آری من را بگویند و همچنان این مردم ایران هیچگونه نقش و وظیفه ی ونیاز و احتیاجات دیگری جز حضور در صحنه ی نمایشات گوناگون کمدی و تقلباتی ندارند که برای جنگ و جدال و رقابت وهذف باند ها وجناح های درونی می باشد که هدف نهائی نه مردم ومطالبات آنان ، بلکه کسب قدرت وثروت و صف آرائی قدرت کاذب اداعای مضحک مردمی بودن داشتن در برابر منتقدان ومخالفان خارجی می باشد و مثل همیشه پس از اجرای هرنمایش این مردم و قول های دروغین داده شده با آنان که با روش شیادگرایانه تبلیغاتی وعوامفریبی دنبال می شود با هم فراموش می شود تا که نوبت به سناریوی سازی غائله پردازان نمایش بعدی فرا رسد .
بلی همانگونه که سرمقاله نگران از حساسیت خارجی ها توضیح داده است که همچون رهبر بیانگذارش خمینی که هنگام وردوش از 15 سال تبعید به ایران بی احساس بود . وی نیز همون مسئولان حاکم کنونی احساس و حساسیتی نسبت به مردم ایران ومطالبات شان ندارد ، درعوض عجیب ضریب حساسیت ایشان نسبت به غربی ها بالا ست که چرا نسبت به اجرای نمایش مسخره ی فرمایشی برگزاری انتصاباتی مجلس هشتم حساس می باشند و برای شان مهم است؟ و در این مورد روضه ی ضد آمریکائی و دشمن شکن خوانده و نسخه ی اتحاد ووحدت وحضور در صنه ی مردم برای مأیوس کردن دشمنان صادر کرده است که بلی حضور مردم در صحنه پاسخ به دشمنی صهیونیست ها و آمریکا و دشمنان غرب است که می خواهند مردم ایران وکشور ایران همچون قبل از انقلاب در حالت عقب ماندگی بمانند و در بستر توسعه و پیشرفت علمی و ترقی و شکوفائی به خصوص در زمینه ی تکنولوژ ی هسته ای حرکت نکنند. البته اگر فقط حساسیت غربی ها وئگرانی اینان از حضور مردم درصحنه است. برای اینکه اینکه شان دهد که حساسیت منطقی نمی باشد و برای اینکه از بین برود ، اگر یی بر توی کفش نیست و کاسه ای بر زیر نیم کاسه نمی باشد، واکنش ساده و منطقی با تضمین محکم پاسخگوئی برا رفع شبهه ی غربی های وجود دارذ تا که اینان واقعیترا در یابند و رفع شبهه شود که اشتباه تصور می کنند که تقلبات گسترده در راه است . زیرا که همچنان مردم ایران از این رژیم و اهداف پروژه هسته ای اش دفاع می کنند . بنابراین به جای اینکه مورد اهانت وتوهین وتهدید قرار نگیرند آنانی که تقاضای حضور ناظران بین المللی بی طرف کرده اند تا که در زمان برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم حضور داشته باشند. خود مسئولین نظام و وبرگزار کنندگان این نمایش کمیک انتصاباتی فرایشی می توانند در خواست حضور ناظران بین المللی کنند تاکه کور شود هر کر در او غش باشد . زیرا با حضور این ناظران و گزارشان بدون سانسور مخابره شده از چگونگی بر گزاری مراسم نمایش خیمه شب بازی انتصابات مجلس هشتم هگان متوجه می شدند که هر گز نه اینکه هیچگونه تقلبی انتخاباتی و رأی سازی در کار نمی باشد، بلکه ادعای اخیر آخوند ناطق نوری انگلیسی مشاور رهبری و اقعیت دارد که گفته است آزاد ترین نمایشات خیمه شب بازی انتصابات انتخابات خوانده شده در جهان فقط درایران بر گزار می شود و در نهایت کلی موجب اعتبار برای رژیم تروریستی آخوندی خواهد شد و حساسیت ونگرانی ناشی از زمینه ی چینی تقلبات تدارک دیده شده برای بیرون کشانیدن پاسداران یا حامیان انتصابی ولی فقیه از جعبه های مارگیری مجلس فرایش مجلس هشتم ا ز بین می رفت و دیگر هیچ ناظری تصور نه خواهد کرد که رد صلاحیت های فل ای دوم خردادی ها، و تشکیل مجلس فرمایشی هشتم مکمل تقویت کننده اهداف پروژه ی هسته ای و سیاست دخالت گری در عراق و لبنان وفلسطین نمی باشند که می بایست در راستای بران سازی و جنگ افروزی در کشورهای هموار و منطقه ی خاورمیانه نمی باشد که صد البته مرتبط با اصول صدور بنیادرائی و تروریسم به منطقه برای دسترسی به سلاح هسته ای هم نخواهد بود و این ضریب حساسیت ونگرانی به وجود آمده ی غرب که سرمقاله نویس به آن اشاره کرده است نیز موردی ندارد و از میان می رفت .و لی افسوس که اینگونه نمی باشد و ضریب نگرانی و حساسیت غربی ها گر چه می تواند در نوع نگاه و پیگیری اهداف با همدیگر فرق داشته باشد ، ولی جدا از نگرانی و حساسیت مردم ایران نمی باشد.
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 19 اسفند ماه سال 1386