درنمایش خیمه شب بازی انتصاباتی دیروز چه خبر بود؟
یک زمانی خمینی گفته بود هر زمان که دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید که چکار کردید که موجب خرسندی دشمن شده که ازشما تعریف می کند ؟ البته این گفته ی خمینی را روز قبل از بر گزاری خیمه شب بازی نمایش انتصابات مجلس هشتم جانشین وی بیان کرد و ضمن تهدید وتوهین کردن رقیب دوم خردادی ها تأکید کرد اتفاقاً باید مردم به همانانی رأی دهند که آمریکا می گوید نباشد وبه آنانی رأی ندهند که دشمن می گوید باشد. بنابراین چون این رژیم تروریستی آخوندی ضد مردمی ووارونه گو می باشد ، پس اکنون آنچه که گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی گزارش کرده است با وارونه کردن این ادعا تصحیح می شود . زیر اولاً میلیون ها نفر خیلی فرق با ده ها میلیون نفر دارد. در صورتیکه گزارش شده بود که تعداد 44 میلیون وجداین الشرایط رأی دادن وجود دارد. همچنین مشخص نیست در شرایطی که ولی فقیه همکاره ی نظام است که آنقدر قدرت واختیار دارد که می تواند نامه ی حکومتی ماورای قانون اساسی صادر کند و با یک سخنرانی دشمن شناسی و مخدودش نکردن مرز با دشمن و تأکید کردن بر فاصله گرفتن از دشمن موجب می شود که نمایندگان دوم خردادی ها رد صلاحیت شوند . یعنی اینکه اینقدر قدرت دارد که با یک سخنرانی همه تلاش وطرح رقیب را با حذف کردن شان را بر باد داد. دوماً واز سوی دیگر ادعای کمدی مردمی بودن این رژیم می شود کاملاً قابل درک است که چرا به جای ده ها میلیون میلیون ها بکار برده شده است . مهمتر اینکه جائی که و لی فقیه موقع رأی دادن خود ر جماران فرمان وفتوا صادر می کند که مردم از همین ساعات اولیه بروند رأی خود را به دهند تا که تأخیر نشود که دستپاچه شوند و به تمدید شدن وقت اضافی کشانیده نشود و افزود چون گفته می شود عجله کردن در کار خیر واجب است . پس از هم اکنون که ساعات اولیه رأی دادن می باشد عجله کنند و بروند رأی دهند.
اکنون سئوال است که چرا کسی به خصوص وزیر آدمکش حرفه ای اطلاعاتی – امنیتی آخوند مصطفی پور محمدی و بسیجیان وپاسداران تقلب ساز از به فرمان ولی فقیه لبیک نگفتند و از همان ساعات اولیه تلاش نکردند تا که رأی بدهند تا که نیاز به تمدید کردن وقت اضافی کشانیده نشود. البته که سابقه معجزه گری وقت اضافی و حماسه سازی بسیجیان وپاسداران در سوم تیرماه سال 1384 تجربه شده است که چگونه سناریو سازان وبرنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش پاسدارگمنام و گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند. فرامون نشود که پاسدار علیرضا افشار معاونت سیاسی وزارت کشور و یکی از اعضای تیم سیاست حرکت چراغ خاموش یا کودتا گران خاموش زنده می باشد از همان ساعات اولیه رأی گیری در مصاحبه مطبوعاتی گفته بود با وجود اینکه برق در برخی از حوزه های انتخابیه قطع شده است . وی گفت که رأی گیری دچار وقفه نشود و رأی گیری ادامه یابد . یعنی اینکه از ابتدا با گفته ی ولی فقیه که گفته بود اجازه ندهید به وقت اضافی کشانیده نشود . نوعی تأکید کردن بر کشاندن به وقت اضافی و پرکردن صندوق های رأی گیری در وقت اضافی وخاموشی می باشد . زیرا که قبل طراحی شده بود . زیراکه برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش می بایست که طرح خزنده ی خاموش خودشان علیه ی رقیب را دنبال واجرامی کردند چونکه خیمه شب بازی با رقیب در نمایش ریاست جمهوری دوره ی ذهم را در پیش روی می باشد . بهمین دلیل است که وزیر آدمکش حرفه ای اطلاعاتی – امنیتی کشور آخوند مصطفی پور محمدی وقت رأی دادن در حوزه ی تهران را چند بار تمدید کر تا که زمینه ی تقلبات تدارک دیده شده از قبل به عنوان مشارکت حداکثری مورد نظر ولی فقیه آماده گردد. فراموش نشود که از همان ابتدای شروع رأی گیری صحنه هائی که از شبکه ی تلویزیونی ه نمایش گذاشته شد مربوط به شب و هوای گرم تابستانی بود که ارتباطی به آخرین روزهای زمستانی تهران نداشت. مشروط بر اینکه 24 اسفند نه اواسط بهار و تابستان بود که گفته شود مردم تهران به اطراف شهر برای تفریح رفته اند که نیاز به تمدید وقت دارند . همینطور معمولاً جمعه هم که همه جا تقریباً بسته است که نمی تواند بهانه برای خرید نوروزی مردم قالب شود که چون فرصت نداشتند بقول ولی فقیه مجبور به دستاچگی شدن و حضوردر وقت اضافی باش تا که بتوانند در حوزه های خاموش رأی گیری حضور یابند.
خلاصه اینکه به وضوح مشخص شد که مردم در این نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم انتصاباتی شرکت نکردند وماهیت نا مشروع و ضد مردمی بودن رژیم تروریستی آخوندی بیش از هر زمان دیگر نمایان شد و مجلس قرمایشی و نمایشی خیلی بیش از دوره های مشابه ی قبلی بی عرضه و دست نشانده تر می باشد و هر گز هیچگونه امیدی نمی توان به این مجلس داشت تا که بتواند مشکلی از مردم ایران ومطالبات انباشته شده و پرداخت ناشده حل کند جز اینکه همانگونه که ولی فقیه خواسته بود مجلس فرمایشی در خدمت دولت عدالت محور باشد که رشد تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها در جامعه و بیکاری و فقر و شکاف عمیق طبقاتی و رشد فساد حاصل آن بوده است. ضمن اینکه سیاست دخات گری در امور داخلی عراق و لبنان وفلسطین وقطعنامه شماره 1803 هم نیجه ی فعالیت بخش دپیلماسی خارجی اش می باشد
هوشنگ –بهداد
شنبه 25 اسفند ماه سال 1386