نقد وبررسی " حضور آگاهانه (يادداشت روز) "روزنامه ی اسلامی دوشنبه 20 اسفند ماه سال 1386
طلبه پاسدار یادداشت روز نویس شده مشخص نکرده که مردم حضور آگاهانه دارند یا نه باید تلاش کنند تا آگاه شوند؟!
جالب است که 3 دهه است که اینگونه نمایش داستان ها و اجرای شوی کمدی مشابه ادامه دارد که پاسدار طلبه ی یادداشت روز نویس تکرار مدد آن را اینونه رله و تکرار کرده است:
"مجلس شوراي اسلامي با رأي مستقيم مردم شكل مي گيرد و از جايگاه بالايي در نظام جمهوري اسلامي برخوردار است. بدون ترديد حضور آگاهانه مردم پاي صندوقهاي رأ ي و انتخاب نامزدهايي كه دغدغه اصلي شان حل مشكلات مردم و قرار دادن كشور در مسير توسعه و پيشرفت است، مهر تاييد ديگري است كه پاي مشروعيت نظام اسلامي مبتني بر مردم سالاري ديني، مي نشيند."
ولی حلقه ی مفقوده اینجاست که چرا در این سیکل 30 دهه اجرای شوهای تکراری ونخ نما شده با قول های عوامفریبانه و شیادانه داده شده نه اینکه اوضاع اقتصادی مردم بهتر نشده است ، بلکه روز به روز هم خرابتر شده است. مسخره تر اینکه مشخص نیست پس از رد صلاحیت های گسترده ی فله ای که از نامزدان دوم خردادی ها شده است و با توجه با تجربه ی 3 دهه ای که مردم ایران از عملکردعوامفریبانه ی دولتمردان ونمایندگان فرمایشی مجلس و اوضاع نا بسامان اقتصادی و روند ادامه دار تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها که همچنان در جامعه وجود دارد از سوی دیگر وقتیکه مردم توی گیومه و گاز انبر فشار گذاشته شده اند که می بایست از میان نامزدان انتصابی انتخاب کنند برای چه نام این حضور مشارکت حداکثری اجباری و ملتمسانه حضور آگاهانه نام گذاشته شده است؟ البته موضوع یا تاکتیک واهرم انحرافی و مترسکی که چاشنی و موازی این حقه بازی شیادانه شده است حضور آگانه دشمن بوده است که همیشه هم تلاش کرده است که مانع از حضور آگانه ی مرد در صحنه ی نمایش انتصابات فرمایشی انتحابات به عنوان سیاهی لشکرو ابزار تبلیغاتی مشروعیت تراشی بود اند. ولی جالب است که مرم هم به تبلیغات دشمن توجهی نکرده اند و در کنار تقلب سازی ها همچنان حضور آگانه فعال داشته اند . عجیب تر اینکه در شرایطی که پاسدار طالبه یادداشت روز نویس شده از حضور آگاهانه ی مردم در صحنه گفته است . حال بماند که در پایان منکر این آگاهی ردم شده است .از سوی دیگر می داند که ولی فقیه مجلس انتصابی هشتم را آزمون الهی نامیده است . همانطوریکه شورای نگهبان هم نهایت تلاش را به خرج داده است که نامزدان شیطان بزرگ و دشمن بیگانه وارد صحنه نشوند . مشروط بر اینکه تجربه ی 3 دهه هم در کار می باشد . ولی بازهم مشخص نیست که چگونه است که برخی از نامزدان یا لیست وابسته به احزاب همچنان مشغول شیطنت بازی کردن واینگونه دروغ گفتن وغلو نمودن وخالی بندی کردن می باشند که موجب شده است پاسدار طلبه یادداشت روز نویس شده جنین افشاگری با با رهنمود دادن دست ب روشنگری با توصیه دادن بزند:
"گروهها و احزاب نيز كه با ارائه ليست، نامزدهاي مورد نظر خود را به مردم معرفي مي نمايند، جداي از عنصر «غلو» كه جزءلاينفك «تبليغ» است، بايستي شعارها و برنامه هاي خود را مبتني بر حقيقت و خواست واقعي مردم تبيين و تعريف نمايند. مردم نيز با نگاه به عملكرد افراد و سوابق آنان در پايبندي به شعارها و برنامه هايي كه قبلاً آنها را روانه جايگاههاي مديريتي و يا نمايندگي كرده است، دست به انتخاب خواهند زد. مردم دنبال نمايندگاني ساده زيست اند كه خود درد نداري و مشكلات مردم را چشيده باشند. نمايندگاني كه مردم داري و رسيدگي به آنان سرلوحه برنامه هايشان بوده است. جداي از آناني كه سفره خودشان را از سفره ملت و نظام جدا كردند و با بهانه جويي و دستاويز قرار دادن مستمسك هاي كهنه اي چون رد صلاحيت ها، ساز تحريم و عدم شركت در انتخابات را كوك كردند، همه شخصيت هاي حقيقي، حقوقي، احزاب و تشكل ها در هر چه پرشورتر برگزار شدن انتخابات مجلس هشتم و حضور حداكثري مردم تاكيد كرده اند."
بازهم عجیب است که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس شده از ضرب نشئگی فراوان بقول یکی از همکاران قلم بر دست یادداشت روز نویس مصرف قرص روان گردان اکس وی بالا می باشد که آنگونه علائم نشئگی زیاد است که فراموش کرده نام عنوان یادداشت روز چیست ودر مورد حضور آگاهانه مردم چه گفته است که در پایان چنین تأکید بر بالا رفتن آگاهی و هشیاری مردم تأکید کرده و برای شان نسخه صادر کرده است:
"بدون ترديد هم خود مردم بايد تلاش كنند تا آگاهي خود را بالا ببرند و هم حكومت بايستي زمينه هاي اطلاع بخشي و آگاهي مردم را فراهم ببيند. هرچه آگاهي و اطلاع مردم بيشتر باشد، بطور حتم پشتوانه قرار گرفتن مردم براي مجلس عالمانه تر و آگاهانه تر خواهد بود و طبيعتاً نمايندگاني كه انتخاب مي شوند، احساس مسئوليت بيشتري كرده و خود را در برابر مردم پاسخگوتر خواهند ديد."
در خاتمه اینکه آخر مردم بیچاره ی اسیر شده ی ایران مشخص نیست که با چه کسانی سر و کار دارند که طلبه پاسداریادداشت روز نویس خودش نمی داند که در مورد مردم چگونه باید قضاوت کند ونظر دهد که فقط در ایام نمایشات خیمه شب بازی مضحکی که به اینان نیازمی باشد و بایستی به عنوان یک بار مصرفان به مصاف در برابر دشمن به خط شوند تا که در صف رأی دادن دست به جهاد در برابر دشمن بیگانه بزنند تا در نهایت با حضور مشارک حد اکثری و رأی خود که معادل آن و بیشتر کپی و تقلب می شود می بایست تبدیل به اسحله ی تهاجمی دندان دشمن شکن شود . همچنین و مشروعیت کاذب برای رژیم قرون وسطائی و ضد بشری بتراشد که هیچگونه ارزش و بهائی برای مردم جز حضور در همین گونه صحنه های نما یشی آرمون الهی انتصاباتی قائل نیست . آیا وجداناً بازهم می بایست که در اینگونه نمایش خیمه شب بازی تدارک دیده شده ی انتصاباتی مجلس هشتم شرکت کرد که طلبه ی پاسدار یادداشت روز نویس شده در مورد ماهیت نامزدان واهداف و شعارهای عوامفریبانه اش آنگونه نظر افشاگرانه داده است که فقاً قید شد . ضمن اینکه تجربه ی 3 دهه ی گذشته نیز در دسترس می باشد که چگونه پس از اجرای هر شو ونمایش این چنینی اوضاع خیلی بدتر و خراب تر از قبل آن شده است.
هوشنگ - بهداد

دوشنبه 20 اسفند ماه سال 1386