تعجیل در دعوت رئیس جمهور اندونزی به تهران وجماران، به جای تبلیغات مضاعف مثبت، دوبله بار منفی خواهد داشت"
گفته می شود تا تنور داغ است باید که خمیر نان به دیوار تنور چسبانیده شود تا که پخته گردد . زیرا اگر چنانچه دیوار تنور داغ نباشد خمیر نان بدرون تنور ریخته و قابل استفاده نمی باشد . همچنین اگر تنور هم خیلی داغ باشد اگر تلاش شود که خمیر نان به دیوار تنور نان پزی چسبانیده شود ، بازهم امکان سوختن دست و خمیر و غیر قابل استفاده بودنش می باشد . همین طور از سوی دیگر گفته و تأکید می شود که در کارها ها نباید عجله یا تعجیل کرد . زیرا که باز هم گفته می شود که عجله کردن کار شیطان است . به خصوص برای مدعیانی که ادعا دارند با شیطان بزرگ در حال جنگ و مبارزه می باشند که ضریب هوشیاری وعدم عجله کاری مضاعف در کارها ومبارزات شان طلب می کند تاکه مواظب و مراقب و هشیار باشند بی گدار به آب تزنند و دست به عجله کاری نزنند وزیادی در مبارزه با شیطان کردن دست به شیطنت و شیطان بازی نزنند تااینکه در اثر عجله کردن و بازی با شیطان کردن، وتلاش برای سبقت از آن گرفتن از سوی ابلیس گول بخورند و کنترل اوضاع و احوال و فرمان از دست شان خارج گردد و به جدول کناره جوی خیابان بزنند و یا بیراه وجاده خاکی بروند والکی موجب برپا کردنگرد وخاک شوند. در نهایت موجب شوند تا که همانگونه که دکر شد شیطان اینان را گول بزند .
اما از قرار معلوم به دلیل فراسیدن نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم که در 24 اسفند می باشد. چون که این نماش هم امتحان الهی وهم مشارکت حداکثری دشمن شکن در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامیده شده است . ولی متأسفانه بخت و شانس یاری نکرده و بدلیل منقص کردن عشق و ذوق و شوق و شادی و پایکوبی ناشی از برگزاری جشن پیروزی گزارش البردعی شد . زیرا که تصویب قطعنامه ی شماره 1803 شورای امنیت سازمان ملل سبب شد با پوشش ایام سوگواری ماه صفر برگزاری جشن هسته ای به بیستم فروردین ماه موکول شود. از طرف دیگر برای بر طرف کردن موانع این جشن پیروزی هسته ای و برای خنثی کردن بازتاب این قطعنامه ی 1803 شورای امنیت سازمان ملل می بایست اقداماتی هم می شد . ولی کمی عجله کاری در اتخاذ تصمیم سفر پاسدار احمدی نژاد به عراق پیش آمد . اما چون بالاجبار این سفر از زمان برنامه ریزی شده و ریل تعیین شده خارج شده انجام شد. البته بخشی هم به خاطر بر داشتن ترمز و دنده ی عقب قطار هسته ای بود . برای اینکه این قطار نه سر ایستائی ندارد ، بلکه با سرعت هرچه تمامتر به پیمودن مسیر خودش تا رسیدن بر نوک قله ی هسته ای همچنان دارد می تازد و ادامه می دهد. بهرحال همانگونه که گفته شد به دلیل کمی ذیقوقت و تلاش کردن فراوان از بهره گیری هوشمندانه ومهرورزانه ی اهداف صلح آمیز بودن هسته ای و مانع شدن از دست رفتن زمان مناسب تبلیغاتی – انتخاباتی – انتصاباتی که البته عجله کاری شد و همین کار عجله بازی کردن کمی کارها را پیچیده و شتابدار کرد . بنابراین سفر پاسدار احمدی نژاد به عراق کمی زود تر از مو عد مقرر انجام گرفت . در مجموع آنچه برای این سفر پیش بینی شده بود حاصل نگردید . زیراکه با افشاگری مستندی که مجاهدین پیرامون اهداف بمب اتمی سازی پروژه ی هسته ای در خیابان مژده ی تهران کردند که یک روز قبل از اجلاس شوای امنیت سازمان ملل و تصویب قطعنامه ی جدید 1803 بود . همچنین قبل از آن در مورد نقش داشتن سپاه قدس و تروریست های اعزامی در متفجر کردن لوله ی آبرسانی شهر اشرف و روستاهای اطراف آن که مجاهدین کرده بودند. در مجموع نه همه تلاش فعالیت علیه ی اینان؛ نه اینکه خنثی شد ، بلکه دو روز آرامش در عراق در زمان این سفر پاسدار احمدی نژاد اینگونه جا افتاد وتبلیغ شد که منشأ اصلی اقدامات تروریستی و خرابکارانه وناامن سازی عراق در تهران و بیت جماران وسپاه پاسداران وسپاه قدس و تروریست های اعزامی از ایران همین رژیم ترریستی و پاسدار احمدی نژاد است . از سوی دیگر اینکه به دلیل اینکه آخوند سیستانی هم حاضر به دیدار با این پاسدار تیر خلاص زن احمدی نژاد نشد و این پاسدار هم به کربلا و نجف این دو شهر مهم مذهبی در عراق نرفت ، بیشتر موجب شکست و مغبون شدگی پاسدار احمدی نژاد از این سفر به عراق و دسآورد منفی آن شد.
از طرف دیگر پس از تهیه وتنظیم کردن یادداشت روز این عکس بر عکس است بقلم سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر در روزنامه ی سناریو وپرونده ساز کیهان اطلاعاتی و امنیتی و پاگانی و پاسداری که بطور روشن همه ی اعضای شورای امنیت سازمان ملل به جز اندونزی مورد تهدید و اقدامات قهرآمیز تروریستی واقع شدند که چرا به قطعنامه ی شماره 1803 رأی مثبت دادند؟ اکنون برنامه ریزان دست اندر کار سیاست حرکت چراغ خاموش وارد صحنه شده اند و دومین اشتباه عجله کاری خودشان را مرتکب شدند . زیرا که دست به یک اقدام عولانه ی تبلیغاتی دیگر زدند که دستآوردش نمی تواند چیزی بیش از سفر عجولانه پاسدار احمدی نژاد به عراق باشد . زیراکه رئیس جمهور اندونزی به تهران دعوت شده است تا که با پاسدار احمدی نژاد و ولی فقیه در جماران دیدار داشته باشد تا ضمن قدر دانی و تشکر و سپاس از اشان کردن ، احیاناً پیشکش هدایا ویا جوایز برای رأی ممتنع دادن اندونزی در شورای امنیت سازمان ملل همراه خواهد بود و می بایست که این دعوت و دیدارها تبدیل به ابزار واهرم تبلیغاتی دو جانبه و مضاعف باشد که شامل تبلیغات نمایشی انتخاباتی انتصاباتی مجلس هشتم برای باندهای مافیائی و ابسته به ولی فقیه علیه ی رقیب دوم خردادی ها می باشد .از سوی دیگر تلاش مذبوحانه برای بی اعتبار وکمرنگ کردن قطعنامه ی تصویب شده ی شماره 1803 شورای امنیت سازمان ملل باشد. ولی چون ناپخته و عجولانه این اقدام ی واکنش انجام شده است . همانگونه که توضیح داده شد همچون سفر پاسدار احمد نژاد به عراق به زیان مضاعف برای برنامه ریزان تبدیل خواهد شد و پاسدار احمدی نژاد و ولی فقیه و برنامه ریزان پشت پرده ی دیپلماسی هسته ای – انتخاباتی – انتصباتی هم چوب و هم پیاز را با هم خواهند خورد و همین که همگی با هم تبدیل به چوب دو سر طلا خواهند شد.

هوشنگ –بهداد
یکشنبه 19 اسفند ماه سال 1386